suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Tydzień dłubania - godzina jazdy http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=5429 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | franek [ pt kwie 08, 2011 8:36 pm ] |
Tytuł: | Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Normalnie jak za czasów 126p. Cały tydzień coś dłubię, pojeżdzę w weekend godzinę i padaka. Objaw: rośnie temperatura, wywala płyn Co robione: - 5 tysięcy temu głowica - nowa chłodnica - nowy termostat - nowy płyn (w sumie teraz już jest woda ze strumykabo mi wyj.. w trasie) - nowy czujnik Odpalam auto, wskazówka nie drgnie przez 15 minut. Węże zimne, chłodnica zimna. Po 15 minutach włazi na środek i zaczyna się rajd na czerwone pole. Wąż górny letni, chłodnica zimno-letnia, po otwarciu korka leci para. korki mam 3, odpowietrzałem fefnaście razy. Pompa wody? Dam radę sam wymienić? |
Autor: | KonarskiS [ pt kwie 08, 2011 8:54 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
nowy termostat nie zawsze jest dobry..zdarzył mi się taki co to się nadawał prosto do kosza;/ |
Autor: | franek [ pt kwie 08, 2011 9:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Stary był dobry, testowałem. |
Autor: | slaw [ pt kwie 08, 2011 9:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
franek pisze: Normalnie jak za czasów 126p. Cały tydzień coś dłubię, pojeżdzę w weekend godzinę i padaka. Objaw: rośnie temperatura, wywala płyn Co robione: - 5 tysięcy temu głowica - nowa chłodnica - nowy termostat - nowy płyn (w sumie teraz już jest woda ze strumykabo mi wyj.. w trasie) - nowy czujnik Odpalam auto, wskazówka nie drgnie przez 15 minut. Węże zimne, chłodnica zimna. Po 15 minutach włazi na środek i zaczyna się rajd na czerwone pole. Wąż górny letni, chłodnica zimno-letnia, po otwarciu korka leci para. korki mam 3, odpowietrzałem fefnaście razy. Pompa wody? Dam radę sam wymienić? jesli chłodnica i weże sa zimne- letnie mimo wysokiej temp to albo cos blokuje obieg cieczy - termostat wyjac sprawdzic bez niego - pompa w jednej wirnik mi urwało - inna przyczyna mechaniczna braku obiegu - głowica to bardzo typowy objaw zapowietrzania sie ukladu i braku obiegu |
Autor: | franek [ pt kwie 08, 2011 10:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Jutro zrzucę pompę, z tego co patrzyłem wyjmę chłodnicę, wisko i się do niej dostanę. |
Autor: | slaw [ pt kwie 08, 2011 11:46 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
rozrzad trzeba rozpiąc oznacz dobrze koła i pasek przed zdjeciem |
Autor: | Jareczek [ sob kwie 09, 2011 7:45 am ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Witam. Jedyne co to pompa wody.Jeżeli wszystko wymieniłeś.Ale na wszelki wypadek wyjmij termostat i zobaczysz co będzie.Jeżeli to nie pomoże to w którymś miejscu jest po prostu zatkany mechanicznie .A to już było by nieciekawie |
Autor: | Jareczek [ sob kwie 09, 2011 7:47 am ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
I tak jak kolega powiedział - dobrze pozaznaczaj sobie wszystkie znaki na rozrządzie !!!! |
Autor: | franek [ sob kwie 09, 2011 8:42 am ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
To będzie mój debiut ![]() |
Autor: | piotrk [ sob kwie 09, 2011 8:57 am ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
z rozrządem nie ma biedy, nic trudnego, tylko przyjrzyj sie znakom ![]() ... ja niestety stawiam na głowicę, tak jak napisał slaw, typowy objaw ![]() ... ale bądźmy dobrej myśli, może to pompa - w razie co, można kupić AISIN'a w dobrej cenie, a takie były montowane oryginalnie. A jak byś miał skromny budżet, to mam sprawną używkę, bo u siebie wymieniałem pompę, mimo, że sprawna była ![]() |
Autor: | franek [ sob kwie 09, 2011 9:44 am ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Termostaty sprawne, uchylają sie przy 82-83 pełne otwarcie 85-86 Uszczelka ostatnio była robiona bo żarł płyn, ale nie gotował. Co ciekawe filozofy mechaniki od razu twierdzili że uszczelka a po zrzuceniu głowicy ich oczom ukazała się całkowicie nienaruszona uszczelka. Szukali, szukali i nie znaleźli uszkodzenia. Oczywiście mi powiedzieli że była dziura że hoho ale nie wiedzieli, że mam szpiega w zakładzie ![]() na razie założyłem bez termostatu, po południu posmigam trochę i zobaczę. Jak dalej będzie świrowało to sprawdzę pompę, tj najpierw ją wyjmę. |
Autor: | franek [ sob kwie 09, 2011 12:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Powiedzcie mi, że się mylę ale czy na starym korku taki oto patent http://img199.imageshack.us/img199/3946/20110409154.jpg może powodować, że auto się nie gotuje? ![]() Na 99% kupiłem od wienia bez tego "usprawnienia". Po wymianie uszczeli wsio śmigało aż pożyczyłem korek koledze a do siebie założyłem inny. Te same wartości, z tym że inny był sprawny. |
Autor: | piotrk [ ndz kwie 10, 2011 7:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
ten patent upuszcza i wpuszcza płyn chłodniczy do układu, ze zbiorniczka, pilnuje, by było odpowiednie ciśnienie. Korek w Vitarze jest dośc ważny, więc jak masz coś zdrutowane, to kup sobie nowy, nie jest drogi ![]() |
Autor: | franek [ ndz kwie 10, 2011 7:21 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
Wsio jasne koledzy, uszczelka do roboty a jak mam pecha to i głowica. Patent powodował wywalanie powietrza cały czas a nie tylko przy wzroście ciśnienia w układzie. Na razie śmigam z baniakiem 5l bo gubię litra na godzinę ![]() |
Autor: | himself [ ndz kwie 10, 2011 8:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Tydzień dłubania - godzina jazdy |
miałem to samo u siebie w 16v pewnie masz peknieta glowice, nie naprawiaj kup od baleno 1.6 ja kupilem caly silnik we wroclawiu za 300zł, gora i dol silnika taka sama wiec bez zadnego motania podejdzie a spawanie glowicy z plonowaniem i sprawdzeniem szczelnosci to ponad 1000zl ![]() pozdr |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |