suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Muli po zamontowaniu snoorkela
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=5648
Strona 1 z 1

Autor:  Mitel [ wt maja 24, 2011 11:44 pm ]
Tytuł:  Muli po zamontowaniu snoorkela

Muli po zamontowaniu snoorkela, oczywiście na lpg, do tego gaśnie jak jadę bez gazu (bo automat). W tym samym czasie dałem nowe kółka z Mtkami, jak pojechałem w teren to sie załamałem, nie chciała nawet kołem zamielić, pomyslałem trzeba wyje..ć te koła bo auto nie daje rady, a tu buuuuu spadła guma z filtra i auto dostało kopa jak nic!!! Co nie tak? Rura 50tka, nie za wąska? Ze zdjętą gumą latałem jak głupi ale spalanie wyszło ponad 20 :lol:

Autor:  kacjen [ śr maja 25, 2011 7:22 am ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

Jeśli wlot snorkla masz skierowany do tyłu to spróbuj go odwrócić. Rurka 50 powinna być ok, ale jeśli ma 50 średnicy wewnętrznej.

Autor:  michałł_old [ śr maja 25, 2011 7:43 am ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

ja też mam lpg i snorkel rura pcv 50mm i nie muli a nawet jest lepiej.

Autor:  CooL [ śr maja 25, 2011 3:12 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

Mulenie to pewnie kwestia mieszanki, a co do gaśnięcia to gazownik który mi zakładał snorkel powiedział, że jeśli snorkel jest do tyłu to będzie gasł/przygasał. U mnie gaśnie przy prędkości powyżej 40km/h, oczywiście jak lecę na luzie.

Autor:  Mitel [ śr maja 25, 2011 4:54 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

Wlot jest do przodu, pcv 50mm, no nic, założyłem nowy filtr pow i auto pojechało na regulacje. Na rurce miałem taką gumę (redukcję) trochę ja wessało i znacznie zmniejszyła przelot, podejrzewam, że to było przyczyną.

Myślę o kupnie nowego parownika bo naprawa pomogła tylko przy odpalaniu i obroty nie falują, spalanie dalej 20 wzwyż. Przerabiał już to ktoś? Pomoże? Czy dać na luzz i sobie dupy nie zawracać?

Autor:  michałł_old [ śr maja 25, 2011 7:11 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

ja mam roczny gaz i jak na razie to na trasie pali 10 miasto ok 12/13 a w błocie ok 20 spokojnie jadąc pow 40 gaśnie na wolnych, to normalne i czy snorkel jest do przodu czy do tyłu. obroty na zimnym silniku sa ok 500 (kuleje) jak się rozgrzeje jest książkowo przypomnę że mam 1,6 8v wiec musisz pomyśleć chyba nad nowym parownikiem albo regeneracja

Autor:  BARTEK W. [ śr maja 25, 2011 8:22 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

zmieniłem wlot ponownie do tyłu, jest lepiej nie dławi się, może ciut większe spalanie, po prostu dostawał za duzo powietrza. Po zmontowaniu snorkla warto udać się do gazowników(dobrych gazowników) :wink:

Autor:  sebahabit [ czw maja 26, 2011 6:16 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

albo zrobić trójnik i mieć wlot w komorze silnika i żeby snorkel podczas jazdy po czarnym był zatkany i żeby auto ciągnęło powietrze z komory a jak sie zjedzie w błotko to zaślepka pod maskę a ze snorkela wyjąć i będzie git... gaz ogólnie nie lubi powietrza dmuchnij w snorkel to auto ci zgaśnie...

Autor:  kacjen [ czw maja 26, 2011 7:06 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

Wtedy na 1 000 000 % wjedziesz w wodę z otwartym filtrem, bo zapomnisz o tym patencie.

Autor:  zax [ czw maja 26, 2011 7:58 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

W G16B mam snorkel z grzybkiem, który ma otwory dookoła (od jakiejś kanalizacji), ale od przedniej strony powiększyłem otwory tak, że powietrze leci ciut lepiej niż w seryjnym dolocie.
Po miescie (Wrocław) pali 12-14 litrów LPG, po trasie 12 latając koło setki wszystko na 30" MT :mrgreen:
No ale to jednak sekwencja i pełna szpryca :)

Autor:  michałł_old [ czw maja 26, 2011 8:27 pm ]
Tytuł:  Re: Muli po zamontowaniu snoorkela

też mam grzybek z kanalizacji :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/