grisza: jak ci ubywa plynu to napewnoe nie zadne odpowietrzanie sie ukladu.
Na poczatek sprawdz czy masz dobrze uszczelniony termostat, bo jak nie to bedzie ci tam uciekac plyn ale nie bedzie tego widac bo bedzie wyparowowac.
Sprawdz sama chlodnie w longach lubi pekac na samej gorze na zagieciu, tez nie bedzie widac.
Jak juz wszystko posprawdzasz i okaze sie ze to nie to, to albo masz uszczelke pod glowica do wymiany ( obowiazkowa sprawdzic czy sama glowica nie jest peknieta ) a jak bedzie wszystko dobrze to blok do wymiany
Przerabialem temat uciekajacego plynu doglebnie
teraz mam spokoj, bo mam prawie nowy silniki, wszystkie uszczelki nowe, nowa chlodnice i dobrze uszczelniony termostat.
Tak jak pisze Nuvo jak juz zrzucisz glowice to bedziesz wiedzial co i jak, jak cylindry beda sie swiecic jak psu jajca to uszczelka puszcza.
polopony: warto kupic nowe szpilki przy wymianie koszt bardzo maly ( cos kolo 7 zl sztuka ) a masz pewnosc ze sa takie jak maja byc ( kiedys o tych szpilkach gdzies na forum pisalem ) jak mi pękła głowica, to kupiłem cały silnik od baleno za 300 zl we wrocławiu i wymieniłem całą górę i problem u mnie ustał.
Jak temperatura ci rosnie a plynu nie ubywa to wisko bym wymienil, lub na stałe złączył
_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa