suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 5:00 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 11, 2012 9:59 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Hej.

Pierwsze testy nowej instalacji LPG w toku.
Na razie nie jest idealnie, bo bezlitosna kalkulacja wskazała spalanie na poziomie:
11 L LPG/ 100 km i JEDNOCZEŚNIE 5 L PB / 100 km

Instalator tłumaczy, że winę za to mogą ponosić cieknące wtryskiwacze benzyny i że można albo je wyremontować, albo zrobić wyłącznik pompy paliwa.

Co robić?
Czy może jest jeszcze jakaś inna opcja by rozwiązać ten, chwilowy mam nadzieje, problem?

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 10:16 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
wyłącznik pompy paliwa.... nie polecam... zapieką się wtryskiwacze... a tak krąży benzynka po układzie i go chłodzi... a co zrobić żeby było ok??? nie wiem odłączył bym pompkę na kilka dni i zobaczył bym co się dzieje... a może po prostu auto chodzi na benzynie po odpaleniu i zanim się dogrzeje a jeździsz np na krótkich odcinkach na których auto się nie przełącza na gaz i tak ci wychodzi i zamiast spalania 16/100 lpg masz 10/100 lpg i 5/100 pb :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 11:43 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
11 lpg ? co malo

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 12:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
jak dla mnie mało... mi wychodzi spalanie z 1.6 8v 19/100 jazda po asfalcie a w terenie ile się jej uda :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 1:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
jesli faktycznie pali PB i GAZ to sonda robi ubozsza mieszanke bo wtryskwacze leja za duzo, dlatego tak male spalanie lpg wychodzi,

co do wyalczania pompy paliwa - mam tak od 2 lat i nic sie nie dzieje, skoro wtryski nie pracuja to cewki sie nie grzeja wiec nic im sie nie stanie, a odpalasz i tak na benzynie wiec i tak je przeplukuje


odnosnie zabrudzenia wtryskwiaczy - no jak masz syf w paliwie to czy wlaczona czy wylaczona pompa to i tak na wtryski poleci

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 4:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
no tak wtryski nie pracują ale chodzi tu o same końcówki wtryskiwacza... dostają temperatury i później auto nie koniecznie chce jeździć na benzynie :D a jak ci chodzi???? (chociaż ja swoją suką też rok czasu bez zbiornika jeździłem bo mi odpadł a nie miałem czasu zrobić i niby wszystko chodzi tak jak chodziło) i to jazda nie mała jak na takie auto... średnio ok 70km dziennie... oj jak kto woli ale ja bym wolał zrobić te wtryskiwacze i żeby wszystko było tak jak powinno być

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 7:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Też bym wolał zrobić te wtryskiwacze, ale zrobienie wyłącznika pompy jest chyba prostsze (i pewnie tańsze).
A po inwestycji 3500 w instalację żona za chwilę mi każe spać w Vitarze, czego jednak na dłuższa metę chciałbym uniknąć ;-)
Tym bardziej, że właśnie chyba siadło coś jeszcze, bo straszny hałas i stukanie się pojawiło.
Myślę, że po wymianie pasków siadły łożyska w alternatorze albo innym osprzęcie.

Dzięki ze wszelkie info.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl