| suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
| Czym zamienić 1,6 8V ??? http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=796 |
Strona 1 z 9 |
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:37 am ] |
| Tytuł: | Czym zamienić 1,6 8V ??? |
Mam taki dalekosiężny plan 1. 1,6 16V ? 2. 2,0 R4 ? 3. 2,0 V6 z Longa? 4. 2,5 V6 z GV ? 5. Motor nie od Suzuki? Może jakiś VAG-wski? Tylko czy zniesie eksploatację w terenie?? Jak z pasowaniem skrzyń do silników? Czy np V6 z longa można przykręcić do mojej skrzyni i reduktora? Czy trzeba zmieniać całą jednostkę napędową ze skrzynią i reduktorem? Jak z mocowaniem jednostki napędowej? Czy Long ma takie same? Najbardziej podoba mim się opcja nr 4 http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Grand-Vita ... dZViewItem Zdaje sobie sprawę że przeniesienie napędu będzie wybuchowe. Co musiałbym napewno zmienić a co prawdopodobnie żeby auto było bezawaryjne z rosądnym kierownikiem? Czy muszę zmienić mosty i półosie też? Temat na razie czysto akademicki, ale lepiej mieć gotowy plan na wypadek zgonu pieca. |
|
| Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:10 pm ] |
| Tytuł: | |
właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że już się zapętliłeś w swych pomysłach .... |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:14 pm ] |
| Tytuł: | |
czaykowski pisze: właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że już się zapętliłeś w swych pomysłach ....
Co przesadzam? Nie twierdze że 1,6 8V to zły motor. Nawet czasem mam wrażenie, że ciągnie lepiej niż powinien. Zawsze jednak może być lepiej, no nie BTW widziałem w alegro niedrogo 1,8T VAG-a |
|
| Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:18 pm ] |
| Tytuł: | |
tylko po co ? nie znasz jeszcze pewnie 60% możliwości tego auta z modyfikacjami jakie Sławek Ci przeprowadził a już kombinujesz dalej ... tzn nie moja sprawa, tylko trochę się dziwie .. |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:22 pm ] |
| Tytuł: | |
czaykowski pisze: tylko po co ?
nie znasz jeszcze pewnie 60% możliwości tego auta z modyfikacjami jakie Sławek Ci przeprowadził a już kombinujesz dalej ... tzn nie moja sprawa, tylko trochę się dziwie .. Napisałem przecież że to czysto akademickie dywagacje Ta zabawa chyba polega na ciągłym kombinowaniu co by tu jeszcze..... Jak modyfikowałem Octę to w pewnym momencie się opamiętałem, ale koledzy odjechali kompletnie podchodząc do 2 krotnych wzrostów mocy. Kiedyś pokazywali gdzieś zrobiony z Vitrary rurowiec z założonym turbo i miało to 160 KM z silnika 1,6. Pokazywali co to potrafiło Tak mnie naszło z tą mocą po podjazdach na Kolibkach |
|
| Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:31 pm ] |
| Tytuł: | |
przerost formy nad treścią wg mnie, ale jak sobie tam stryjenka uważa ... buduj sobie, a w tym czasie chłopaki będą standardami zdobywali doświadczenie i i tak objadą Cię w terenie autem prosto od niepalącej 90-letniej niemieckiej dziewicy na małych MTekach taki lajf, ale jeśli pociąga Cię wyścig tylko zbrojeń to walcz. mnie już dawno nie, bo... j.w. |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:35 pm ] |
| Tytuł: | |
czaykowski pisze: ....buduj sobie, a w tym czasie chłopaki będą standardami zdobywali doświadczenie i i tak objadą Cię w terenie autem prosto od niepalącej 90-letniej niemieckiej dziewicy na małych MTekach
Wątpię. Vitara to nie Samuraj. Seryjna na małych MT-ekach nie robi w terenie. Co do doświadczenia: też staram się zdobywać... |
|
| Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 8:59 pm ] |
| Tytuł: | |
vitara to nawet na 195 szosowych oponach wiele potrafi silnik sprzegło skrzynia 8v to jedyna rzecz o której nie mysze myslec tobie nie mocy a przełozenia brakuje a tak naprawde to osprzetu kinetyk i tifor to nie wszystko u mnie panuje fajna moda mam nadzieje ze sie utrzyma zero obcej pomocy przed piczątkom to dopiero jazda |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:22 pm ] |
| Tytuł: | |
slaw pisze: tobie nie mocy a przełozenia brakuje
a tak naprawde to osprzetu kinetyk i tifor to nie wszystko Podjazdy na Kolibkach wymagały kręcenia ile się da. Wszystkie traktory poległy na podjazdach Hi-lift, taśmy też mam Nie denerwuj się Sławek mnie tam zawsze mocy mało czym bym nie jeździł |
|
| Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 9:34 pm ] |
| Tytuł: | |
wieczorem piwo pije pełny luz |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:37 pm ] |
| Tytuł: | |
slaw pisze: wieczorem piwo pije pełny luz
Ja akurat też. NA ZDROWIE A powiesz coś w temacie? Dałbym ramę wrzuć motor z 2,0 z Longa? Tak teoretycznie |
|
| Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 9:50 pm ] |
| Tytuł: | |
ktos jak pamietam z mielca miał pomysł 2.l v6 i afgany sprzedał to szybko jakos ty znasz jedna vitare ja znam taka co jej mocy z silnikiem 8v nie brakuje jakbym chciał to co ty myslisz to bym kupił toyote albo patrola |
|
| Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:55 pm ] |
| Tytuł: | |
slaw pisze: ktos jak pamietam z mielca miał pomysł 2.l v6 i afgany sprzedał to szybko jakos
W końcu Long V6 mimo że cięższy ma chyba podobne mosty i przeguby i to wytrzymuje. Czemu wiec w krótkiej nie mógłbym mieć pieca z Longa? |
|
| Autor: | piotrek [ czw mar 13, 2008 3:56 pm ] |
| Tytuł: | |
ale - taki temat już był http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.p ... ight=#4166 |
|
| Autor: | sla66 [ czw mar 13, 2008 9:52 pm ] |
| Tytuł: | |
Masmo pisze: Zawsze jednak może być lepiej, no nie Lepsze wrogiem dobrego.
|
|
| Strona 1 z 9 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|