suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Z 2.0 v6 na 2.5 v6???
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=8872
Strona 1 z 1

Autor:  BartekWPR [ pn lis 26, 2012 12:26 pm ]
Tytuł:  Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Witam, czy jak włoże 2,5 v6 do w miejsce 2.0 to muszę komputer i wiązki też zmieniać, czy chodzi na tych od 2.0??

Autor:  Robsik [ pn lis 26, 2012 1:58 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Ktoś na forum tak zrobił, ze wiązke i kompa zostawił a tylko silniczek zmienił.

Autor:  vaiker [ pn lis 26, 2012 2:37 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

wtryskiwacze musisz jeszcze podmienic

Autor:  lutajman [ pn lis 26, 2012 9:35 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

To jam ci dawał posłuchać v6 z możliwe, że sprawnym silnikiem:)
Co do podmiany silnika to tak jak Vaiker napisali, że wtryski muszą być od 2,5 bo paliwa pije wincej. Rozmawiałem niedawno z miejscowym warsztatem offroad i w sprawie swapa silnika 2.5 to ważne żeby tylko był zdrowy( czyt. jak najmniej kilometrów przebiegu) i najlepiej żeby był wydłubany w całości to wtedy kwestia podczepienia wtyczek od elektroniki i zasilenia benzyną. Wkładasz silnik i jedziesz. A i przy okazji sprzęgło zmienić bo pieniądz nieduży a jedna robota, a 2,5 będzie zachęcało do szaleństw co dobrze dla starego sprzęgła się nie skończy.

Autor:  lipa olsztyn [ pn lis 26, 2012 9:43 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

A sprzęgło do 2,5 chyba coś koło tysiaka.

Autor:  vaiker [ pn lis 26, 2012 9:52 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

ja to polecam 2,7

Autor:  BartekWPR [ pn lis 26, 2012 11:27 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

lutajman pisze:
To jam ci dawał posłuchać v6 z możliwe, że sprawnym silnikiem:)
Co do podmiany silnika to tak jak Vaiker napisali, że wtryski muszą być od 2,5 bo paliwa pije wincej. Rozmawiałem niedawno z miejscowym warsztatem offroad i w sprawie swapa silnika 2.5 to ważne żeby tylko był zdrowy( czyt. jak najmniej kilometrów przebiegu) i najlepiej żeby był wydłubany w całości to wtedy kwestia podczepienia wtyczek od elektroniki i zasilenia benzyną. Wkładasz silnik i jedziesz. A i przy okazji sprzęgło zmienić bo pieniądz nieduży a jedna robota, a 2,5 będzie zachęcało do szaleństw co dobrze dla starego sprzęgła się nie skończy.



No to zaje...., szukałem Cię ale za małe te miniaturki..:)
Gdzieś kili środy góra piątku będę wiedział co w nim tak stuka.
Rozrząd podobno też, ale jest coś jeszcze...
Jak będzie bardzo duża masakra to zakładam 2,5

Autor:  vaiker [ wt lis 27, 2012 9:28 am ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

mysmy z mlodym wlasnie rozebrali 2.0v6 ktory robilem rok temu, standardowo napinacz lancucha glownego nie wyrabia ( ma strasznie duzy skok zanim zalapie zapadka) dlatego pewnie luzowal sie lancuch, dodatkowo zdjelismy walki zeby obadac samoregulatory, kilka z nich poddawalo sie lekkiemu naciskowi, pozostale byly twarde jak jasna cholera, zdemontowalismy wszystkie, przeczyscilismy w nafcie i na nowym oleju skladamy wszystko od nowa, silnik strasznie stukal ostatnio, ciekawy jestem jak to z tymi samoregulatorami bedzie.

boje sie ze to jeszcze pozostalosc po akcji "czarodziejski" silnik gdzie byl wlany mineralny, podejzewam ze wtedy zapchalo samoregulatory

Autor:  BartekWPR [ wt lis 27, 2012 9:34 am ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Napisz jak złożycie "jak jest"
Ja napisze w piątek co u mnie...

Autor:  vaiker [ wt lis 27, 2012 9:52 am ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Jedną z najprostszych, a zarazem dającą satysfakcjonujący efekt kontroli popychacza hydraulicznego, którą można wykonać bez dodatkowych narzędzi jest próba ściśnięcia popychacza ręką. Napełniony element hydrauliczny daje się ścisnąć z dużym wysiłkiem. Przy próbie tej należy zwrócić wyjątkową uwagę na olej, który może wytrysnąć przez kanały olejowe. Jeżeli napełniony element hydrauliczny daje się ścisnąć ręcznie przy użyciu relatywnie małej siły, kwalifikuje się on do wymiany. Dokładna kontrola działania popychaczy hydraulicznych możliwa jest jedynie przy użyciu specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych u producenta.


no to teoretycznie u mnie polowa samoregulatorow do wywalenia, bo dalo sie je wcisnac lekko, ale poskladamy i zobaczymy po przeczyszczeniu, najwyzej sie rozkreci jeszcze raz . . . mlody bedzie mial juz wprawe


pytanie - gdzie i po ile kupic samoregulatory ?


http://www.ebay.com/itm/99-07-2-5-2-7-S ... 0498072327 wychodzi jakies 600 zlotych

Autor:  BartekWPR [ wt lis 27, 2012 10:04 am ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Kiedy odpalicie bo ja rozbieram w czwartek, wymieniam rozrząd, zobacze te popychacze, jak u Was bedzie git to też wyjmę i poczyszczę, jak nie to rozglądam się za głowicą, albo 2,5

Autor:  himself [ wt lis 27, 2012 7:50 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

jak by mi się jebało 2.0 to nawet bym nie remontował od razu wsadził bym 2.5 :D można już wyrwać za 2.5 tysia ,

Autor:  BartekWPR [ wt lis 27, 2012 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

Za 2,5 tysia to chyba taki jak ten mój 2.0..:)

Autor:  danthe [ śr lis 28, 2012 12:10 am ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

vaiker pisze:
ja to polecam 2,7

1500-3000$ plus opłaty :)

BartekWPR pisze:
Za 2,5 tysia to chyba taki jak ten mój 2.0..:)

sa ogłoszenia za 3000zł z montażem

Autor:  himself [ śr lis 28, 2012 6:00 pm ]
Tytuł:  Re: Z 2.0 v6 na 2.5 v6???

za 3 tysie to masz z caly osprzetem

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/