suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 1:31 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 09, 2009 7:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
mam parę pytań do znawców tematu:
1. wahacze calmini +2" pasują do vitki 1.6 16V?
2. zmiana obudowy przedniego mostu na GV zapobiega wybuchowi - czy jest możliwość zaadoptowania całego mostu i półosi z GV?
3. czy jest firma, która wzmacnia półosie i przeguby do vitary 1.6?
4. czy można stosować zamiennie skrzynię manualną i automatyczną bez żadnych przeróbek?
5. jak wygląda odporność na długotrwałe obciążenie i wysokie obroty w silniku 16V?

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 7:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 14, 2007 7:37 pm
Posty: 383
Lokalizacja: Opole
Silnik: 2.0 V6
Rok prod.: 1997
@Karson- auto jedynie słuszne kupiłeś? Czyli Toja sprzedana?
Niektórzy się ucieszą z come backu :mrgreen:

_________________
Suzuki Samurai > Suzuki Vitara 1.6 > Nissan Patrol GR Y60 > Suzuki C800 Intruder > Suzuki C1800 Intruder > Suzuki Vitara 2.0 V6


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 7:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Jekke pisze:
@Karson- auto jedynie słuszne kupiłeś? Czyli Toja sprzedana?
Niektórzy się ucieszą z come backu :mrgreen:

nie sprzedana. stoi na giełdzie. tak se tylko pytam, na przyszłość itp :wink: któż miałby się tak ucieszyć?

ale ale wracając do tematu..
Slaw, Hadek.. liczę na Wasze odpowiedzi :idea:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
mam parę pytań do znawców tematu:
1. wahacze calmini +2" pasują do vitki 1.6 16V?
2. zmiana obudowy przedniego mostu na GV zapobiega wybuchowi - czy jest możliwość zaadoptowania całego mostu i półosi z GV?
3. czy jest firma, która wzmacnia półosie i przeguby do vitary 1.6?
4. czy można stosować zamiennie skrzynię manualną i automatyczną bez żadnych przeróbek?
5. jak wygląda odporność na długotrwałe obciążenie i wysokie obroty w silniku 16V?

Witamy po przerwie. :!: :D
1. Z tego co wiem TAK
3. Kiedyś wysłałem e-mail do Toruńskiej firmy MOTOMAX http://www.polosie.pl i chcieli się podjać jakiegoś motania pancernych przegubów

Moim skromnym zdaniem trzeba zanabyć opony simexopodobne, zapodać blokady i zmienić przełożenia. Auto będzie jeździć jak traktor i nie będziesz urywał wrzystkiego. W USA jeżdzą na 33" ale musisz wydać 650$ na reduktorek.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
1. Tak.
2. Obudowa da się przełożyć i jest staliwna . Cały most to nie bo ma inne przełożenia i kiepski kosz satelitów .
Półosi z GV nie pasują na długość i trza przerabiać lub wydłużyć wahacze .
Inna jest też ilość wielowypustów 22/26 .
Mam pomotany most staliwny GV i półosie GV (te mocniejsze od 2,5l) ale to dużo motania i kosztów .Na kołach 32" też są do zabicia.
3. Nie znam
4. Bezposrednio nie . Inny komp wiązki. A na silniku inne koło zamachowe.
5. Nie wiem jeszcze-testuje.

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
@Maciek.. zmiana przełożeń to sprawa oczywista ale w tym przypadku nie wchodzi w grę :wink:

Rozmawiałem kiedyś z motomax - chcieli niecały 1000zł za półoś. Ale szukam kogoś jak calmini itp.

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
@Maciek.. zmiana przełożeń to sprawa oczywista ale w tym przypadku nie wchodzi w grę :wink: ...

:shock:
A co budujesz auto pod szybkościówki :?: To dawaj Vitarę 2,0 16V. :wink: :lol:
Tylko z tego co pamietam będzie problem z wahaczami Calmini :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
na Ciebie Jacenty też liczyłem :wink:
Przełożenia nie problem - bebechy z tylniego mostu też można przełożyć.
Czy zakładając wahacze calmini półosie z GV wciąż będą zbyt długie?
Czym różni się koło zamachowe w automacie i manualu?

2.0 16v jest rzadkim silnikiem, co za tym idzie wysokie ceny i dostępność części. i cięższy chyba jest od 1.6 :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
2.0 16v jest rzadkim silnikiem, co za tym idzie wysokie ceny i dostępność części. i cięższy chyba jest od 1.6 :wink:

Jednak 1,6 nawet 16V do szybkościówki to nie powalczysz.... 2,0 był chyba popularny w GV.
Trasek ma 2,0 w Jamniku :wink: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
nie mówiłem, że chodzi o szybkościówki :wink:
2.0 jest fajnym silnikiem ale drogim. poza tym napędy nie wytrzymują jego mocy.

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 8:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
nie mówiłem, że chodzi o szybkościówki :wink: ....

No to już przestań być taki tajeminiczy i zdradź co tam chesz zbudować :wink: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 9:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
to są tylko dywagacje. na daleką przyszłość. i dla potomności.

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 9:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
to są tylko dywagacje. na daleką przyszłość. i dla potomności.


Co za facet :evil: :!: :wink: :lol:
Nic nie chce farby puścić :!: :wink:
Nie ściemniaj nam: jako obyty w OR musisz wiedzieć czego chesz :!: :wink: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 9:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
chciałem stworzyć temat, w którym vitarowcy dostaną w jednym miejscu informację nt. wzmocnienia przedniego napędu w vicie. i tyle :wink:

niestety wciąż swojego zdania nie przedstawili Slaw i Hadek. o moim guru Piotrze_z nie wspominając :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 9:27 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Karson pisze:
na Ciebie Jacenty też liczyłem :wink:
Przełożenia nie problem - bebechy z tylniego mostu też można przełożyć.
Czy zakładając wahacze calmini półosie z GV wciąż będą zbyt długie?
Czym różni się koło zamachowe w automacie i manualu?

2.0 16v jest rzadkim silnikiem, co za tym idzie wysokie ceny i dostępność części. i cięższy chyba jest od 1.6 :wink:


1 przełozenia tylnego nie wsadzisz na przód
2 tak
3 autowat nie ma koła zamachowego :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl