suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 8:10 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sie 01, 2013 10:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
NuVo pisze:
VITARAKSU pisze:
ehhh piwo robi swoje.... :mrgreen:


No właśnie, stawiasz za podpowiedź :mrgreen:


podaj adres ,kurierem podeśle :mrgreen: dz

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:16 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ta, ja odbiorę paczkę, kurier odjedzie w pizdu a w butelce będzie piasek... Nie dam się nabrać na takie numery :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:50 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
VITARAKSU pisze:
radzik071 pisze:
nie da się
ośki łączące przeguby w gv i vit 2.0 mają 29 i 30 zębów a vitarowe 1.6 mają 22 zęby



czyli jedyny sposób na mocniejsze przeguby to prawe półosie i przeguby z v6 + przedłużane wahacze??


jak na razie tak.
Ale pracuje nad tym :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 2:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Dyfry, mosty i duże koła. Wynik=mało mocy i momentu.
Mi od dłuższego czasu chodzi po głowie skrzynia z GV po 2006 r. ma wolniejsze przełożenia.
Na 90 % ta skrzynia nie podejdzie a może podejdzie? :lol: Potrzebowałbym dobrych zdjęć takowej skrzyni. A być może same bebechy by pasowały. To by było piękne :mrgreen: I wtedy na 30" kołach zachowalibyśmy dynamikę normalnej vitary.Haha

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 6:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
VITARAKSU pisze:
radzik071 pisze:
nie da się
ośki łączące przeguby w gv i vit 2.0 mają 29 i 30 zębów a vitarowe 1.6 mają 22 zęby



czyli jedyny sposób na mocniejsze przeguby to prawe półosie i przeguby z v6 + przedłużane wahacze??


jak na razie tak.
Ale pracuje nad tym :mrgreen:


Radek..... :D podpowiedz że co.... :D

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pt sie 02, 2013 6:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
NuVo pisze:
Ta, ja odbiorę paczkę, kurier odjedzie w pizdu a w butelce będzie piasek... Nie dam się nabrać na takie numery :mrgreen:



co za ludzie....zero zaufania do drugiej osoby... :mrgreen:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: sob sie 10, 2013 1:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
a czy oprócz ceny zrobienia pół mostu z samca/vitary są jakieś inne plusy/minusy względem stalówki? pytam bo sam jestem na etapie kompletowania części, jak narazie mam dyfer od samca 4 satelitowy więc jest jeszcze manewr

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob sie 10, 2013 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
gutek.a4 pisze:
a czy oprócz ceny zrobienia pół mostu z samca/vitary są jakieś inne plusy/minusy względem stalówki? pytam bo sam jestem na etapie kompletowania części, jak narazie mam dyfer od samca 4 satelitowy więc jest jeszcze manewr




głównym plusem jest tutaj cena...
udało mi się zakupić most z koszem 4 satelitowym za 150zł do tego trzeba doliczyć koszt toczenia tulei pod łożyska i uszczelniacze
mój technik-magik-tokarz powiedział mi że będzie mnie to kosztować stuwecke :lol:
łapy mocujące most to już grosze...wystarczy 30cm grubszego płaskownika. (przy okazji obniżę most przedni a moje łapy obniżające będę miał na zbyciu)

plusem jest także możliwość ułożyskowania prawej półosi w moście z tego co mówił mi OKU po takim zabiegu już nigdy nie uwalił tej półosi

co do minusów to najprawdopodobniej trzeba wyciąć kawałek belki pod silnikiem,taj na której jest poduszka mostu.

dzisiaj skończyłem remont wyrwanego sierżanta, muszę jeszcze wymienić amory bo się trochę pokrzywiły :roll: i dokupić linkę hamulcową bo ją także szlak trafił :roll: trochę mi to pokrzyżowało plany ale jak tylko skończę z tylnym mostem biorę się za przedni :D

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 8:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
teraz to już mam pomieszane w głowie, faktycznie sens ekonomiczny jest.

Jaki most potrzebuję?? nie ma znaczenia czy przód czy tył?? szeroki czy wąski?? mam już kosz satelit 4 satelity.
co jeszcze muszę mieć?? półoś wewnętrzna od 2,5 bądz 2,0TD?? patrzyłem na allegro to nie ma żadnej
główka mostu z mostu samca który kupię czy coś extra??

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
gutek.a4 pisze:
teraz to już mam pomieszane w głowie, faktycznie sens ekonomiczny jest.

Jaki most potrzebuję?? nie ma znaczenia czy przód czy tył?? szeroki czy wąski?? mam już kosz satelit 4 satelity.
co jeszcze muszę mieć?? półoś wewnętrzna od 2,5 bądz 2,0TD?? patrzyłem na allegro to nie ma żadnej
główka mostu z mostu samca który kupię czy coś extra??



do takiej przebudowy potrzebny jest most z samuraja lub sj 413 przedni lub tylni bez znaczenia szeroki lub wąski, główki i kosze są w nich zamienne przód-tył
więc jak już masz kosz to szukaj główki i pochwy mostu

ten kosz satelitów masz z 413?? musisz mieć kosz na 26 frezów (były na 22 i 26 i tylko te drugie pasują)

półoś zostawiasz seryjną (jak się nie mylę te z 2,5 i td nie pasują-ale pewny nie jestem mądrzejsi pewnie będą wiedziec)

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 9:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
seryjną półoś wew będziesz miał na 22 frezy

może być półoś wew np z vitary 2.0 v6 / 16v lub diesli.
Większość z GV jest dłuższa

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 9:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
kosz mam na 26 frezów czyli od czego powinienem kupić półoś wewnętrzną?? która z wymienionych przez Ciebie Radzik będzie najlepszą opcją?? zresztą dostępność półosi wew. jest słaba

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 9:39 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
napisz do użytkownika "sushi" ze potrzebujesz półoś wew mostu przedniego z vitary 2.0 v6 / 16v lub diesel.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sie 12, 2013 10:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
seryjną półoś wew będziesz miał na 22 frezy

może być półoś wew np z vitary 2.0 v6 / 16v lub diesli.
Większość z GV jest dłuższa



iz znów czegoś się nauczyłem :lol:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: śr sie 21, 2013 8:15 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
chyba coś przespałem :?
VITARAKSU poszły rysunki na pw.
Jak coś pytaj już wróciłem do świata śmiertelników :lol:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl