suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 8:14 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 23, 2014 4:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
mockba pisze:
niestety to nie olej.


I jednak to był olej, ale sprawa co najmniej dziwna bo szlak go trafił od stania ? Po wymianie skrzynia działa ,jednak dalej lekko szarpie miedzy zmianą z 1-2 bieg. zobaczymy jak długo ?
dzięki za pomoc :)

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sie 23, 2014 4:37 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil


Na górę
Post: sob sie 23, 2014 5:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kubanos pisze:
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil

Ty, dextron... Gdzie te "t" tam widziałeś? :mrgreen:
Japońskie automaty bardzo dużo znoszą. Ostatnio była Toyota z przebiegiem 400 tysi km i tylko jej stukała skrzynia przy przerzucaniu D-R i R-D :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob sie 23, 2014 6:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
zax pisze:
kubanos pisze:
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil

Ty, dextron... Gdzie te "t" tam widziałeś? :mrgreen:
Japońskie automaty bardzo dużo znoszą. Ostatnio była Toyota z przebiegiem 400 tysi km i tylko jej stukała skrzynia przy przerzucaniu D-R i R-D :mrgreen:

Tylko że w mojej vitarce nie jest ani japonski bo GM ani w japoni produkowany bo we Francji jak dobrze pamiętam.
A olej leje DEXRON II D i bo na bagnecie jest napisane ONLY DEXRON II ..

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sie 23, 2014 6:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
mockba pisze:
zax pisze:
kubanos pisze:
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil

Ty, dextron... Gdzie te "t" tam widziałeś? :mrgreen:
Japońskie automaty bardzo dużo znoszą. Ostatnio była Toyota z przebiegiem 400 tysi km i tylko jej stukała skrzynia przy przerzucaniu D-R i R-D :mrgreen:

Tylko że w mojej vitarce nie jest ani japonski bo GM ani w japoni produkowany bo we Francji jak dobrze pamiętam.
A olej leje DEXRON II D i bo na bagnecie jest napisane ONLY DEXRON II ..

Bo Dexron III powstał dopiero koło 93 roku, więc automaty z Suzuk z początku produkcji nawet nie przewidywały lepszego :)
Tak samo jak DOT3 - można lać dota 4.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob sie 23, 2014 8:40 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
zax pisze:
kubanos pisze:
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil

Ty, dextron... Gdzie te "t" tam widziałeś? :mrgreen:
Japońskie automaty bardzo dużo znoszą. Ostatnio była Toyota z przebiegiem 400 tysi km i tylko jej stukała skrzynia przy przerzucaniu D-R i R-D :mrgreen:


A gdzie ty widziałeś tam automat japoński :mrgreen:
kurcze @mackoba mnie wyprzedził


Na górę
Post: ndz sie 24, 2014 7:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kubanos pisze:
zax pisze:
kubanos pisze:
Jaki olej tam zalewasz ? U mnie na bagnecie jest naklejka Dextron II a leje III i jest ok.. Olej Mobil

Ty, dextron... Gdzie te "t" tam widziałeś? :mrgreen:
Japońskie automaty bardzo dużo znoszą. Ostatnio była Toyota z przebiegiem 400 tysi km i tylko jej stukała skrzynia przy przerzucaniu D-R i R-D :mrgreen:


A gdzie ty widziałeś tam automat japoński :mrgreen:
kurcze @mackoba mnie wyprzedził

4 biegowe automaty były AISINa.
Fakt, Wy macie 3B :(

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz sie 24, 2014 1:34 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mockba pisze:
Wylewasz zawartość konwentera, trzeba trochę pokombinować .


I co potem zalewam tam tyle co wylałem czy jak ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz sie 24, 2014 4:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Trochę zgłębiłem temat wymiany oleju w automacie i wychodzi na to że najlepszy sposób to wymiana dynamiczna, olej wypompowuje się za pomocą pompy skrzyni biegów a druga pompa tłoczy go na powrocie przez co nie ma sytuacji że skrzynia pracuje bez oleju. Wyczytałem że należy przelać więcej o jakieś 3 litry oleju niż to przewidzane. Są do tego specjalne maszyny które ważą ile ubyło i ile należy uzupełnić.
można jednak bez większego problemu zrobić to na zasadzie dwóch 5 litrowych butli jedna się opróżnia z drugiej sukcesywnie ubywa, przydała by się do tego jakaś elektryczna pompa którą zastąpi nam tłoczenie pompy ze skrzyni.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr sie 27, 2014 8:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Jednak to nie był olej, automat dokonał swojego żywota, przejechałem kilka kilometrów i już musiałem go pchać. :evil:

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr wrz 10, 2014 9:01 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt kwie 06, 2012 10:15 pm
Posty: 2
Dynamiczna wymiana, odsysanie i inne tego typu sposoby po zalaniu skrzyni wodą nie wchodzi w grę. Ja tym sposobem zużyłem 20l oleju i nic to nie dało. Pomogło dopiero wyjęcie skrzyni i wypłukanie konwertera :). Dodam, że skrzynia z wodą przeleciała 2 rajdy bo jakoś czasu nie było, a i tak ją na straty spisałem. To było 3 lata temu, ona dalej działa.... tylko trochę zgrzyta ale to z powodu zapadki parkingowej. Te automaty zabija tylko przegrzanie a ciemny olej jest wyraźnym tego objawem. Ja mam dołożoną drugą chłodnicę skrzyni od Jeepa i problem przegrzewania mnie już nie dotyczy.


Na górę
Post: czw wrz 11, 2014 9:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
Witam, nawiązując do tematu to użytkownicy aut powinni pamiętać że płyny eksploatacyjne w samochodach powinno się wymieniać wedle zaleceń danego producenta marki,dlatego przy zakupie auta trzeba wymienić owe płyny bo poprzedni właściciel na pewno tego nie zrobił a jak mówił że to zrobił to ja mu nie wieże bo kto inwestuje w auto które chce sprzedać,a jak uwzględnimy wymianę owych płynów to unikniemy takich dziwnych usterek a i sami później będziemy pilnowali przebiegów i okresu między wymianami


Na górę
Post: pt wrz 12, 2014 4:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
siwy107 pisze:
Witam, nawiązując do tematu to użytkownicy aut powinni pamiętać że płyny eksploatacyjne w samochodach powinno się wymieniać wedle zaleceń danego producenta marki,dlatego przy zakupie auta trzeba wymienić owe płyny bo poprzedni właściciel na pewno tego nie zrobił a jak mówił że to zrobił to ja mu nie wieże bo kto inwestuje w auto które chce sprzedać,a jak uwzględnimy wymianę owych płynów to unikniemy takich dziwnych usterek a i sami później będziemy pilnowali przebiegów i okresu między wymianami

*Nie dotyczy aut terenowych, które pływają we wodzie, bo tam oczywistą jest woda w olejach :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz wrz 14, 2014 6:35 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
w tych pływających autach to częściej :lol: , ja wczoraj w mojej vitarce wymieniłem owe płyny i autko jeździ super a i tylne hamulce się pokazały :D zrobiłem delikatny lift podkładając podkładki pod sprężyny[tyle do wymiany bo jedna była pęknięta]


Na górę
Post: sob wrz 20, 2014 8:14 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
mam problem w moim autku nie mam wstecznego światła skrzynia automat żarówki są ok,nie dochodzi do nich zasilenie, gdzie mam szukać problemu :?:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl