suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
czy sa jakies wzmacniane polosie http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=758 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Hadek [ ndz mar 02, 2008 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: pekla lapa trzymajaca most przednie i most latal i rozpierdzielil dwie polosie powiedzcie mi teraz dlaczego gorne mocowanie mosty przedniego pęklo?? Tak z ciekawości zapytam, czy awaria nastapiła po założeniu większych kół?? Czy pekła obudowa mostu czy mocowanie?? Cytuj: Jeśli chodzi o rozwalanie mostow, to jestem specjalistą.
Myśle że ja tez mogę spokojnie zaliczyć się do takich specjalistów Moja ostatnia ofiara to półos wraz z przegubem w samuraju Nie pamietam czy juz kiedyś wspominałem, ale zauważyłem po zamontowaniu przedniej stalowej obudowy ,że półos lewa skręcała sie na wieloklinie |
Autor: | pawel----b [ ndz mar 02, 2008 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
CALE SZCZESCIE pęklo tylko mocowanie mostu ta łapa z lewej strony sam nie wiem czemu ... moze i od kol ale most ocalal nie mam pewnosci ze peklo od kol bo ta lapa byla od starego mostu ktorym walnalem obudowa .. wiec moze lapa byla oslabiona a moze to i kola |
Autor: | Masmo [ pn mar 03, 2008 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
Po co ja wdepnąłem w ten temat . Ukręciłem chyba prawą półoś. Mam dobrą pasę: dwa wypady w teren i dwa razy bez przodu wracam. A żeby nie Gajson ze swoją wyciągarką to bym pewnie jeszcze się tiforował do góry. |
Autor: | pawel----b [ pn mar 03, 2008 6:41 pm ] |
Tytuł: | |
wiem co czujesz trzeba raz na zawsze z tym skonczyc MOWIMY STOP UKRECAJACYM SIE MOSTOM I PÓLOSIOM |
Autor: | PrzeM [ pn mar 03, 2008 7:13 pm ] |
Tytuł: | |
Zgadzam się. Ja powiedziałem stop już jakiś czas temu |
Autor: | Masmo [ pn mar 03, 2008 7:35 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: tu nie a co kombinowac sa mosniejsze od młodszej siostry tylko wymagaja przerubki i kupe kasy...
A do mojego mostu można takie ożenić??? Tak pytam jakbym chciał piec V6 zapodać. Cały czas mam marzenie robienia czegoś takiego jak goście w Irlandi robią jeżdząc po wodzie . |
Autor: | kosciej [ pn mar 03, 2008 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo, Ty za chwilę to będziesz musiał się za lawetą rozejrzeć, bo Twoje auto przestanie przypominać auto cywilne, tylko będzie maszynką do wygrywania rajdów |
Autor: | pawel----b [ pn mar 03, 2008 8:48 pm ] |
Tytuł: | |
PrzeM pisze: Zgadzam się. Ja powiedziałem stop już jakiś czas temu
a od czego masz most sztywny ???? |
Autor: | bigos [ pn mar 03, 2008 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
sory za offtopa ale dzisiaj sie dowiedzialem z AŚ 4x4 ze "...nietrwale sa polosie, od tych wad wolne sa auta wyprodukowane po 93r..." PS zapomnialem dodac |
Autor: | MArcin_2 [ pn mar 03, 2008 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
djbigos pisze: sory za offtopa ale ,a nie czasem odwrotnie czyli wyprodukowane przed 93r jeżeli chodzi o vitare to te zmienione przez santane są słabsze.
dzisiaj sie dowiedzialem z AŚ 4x4 ze "...nietrwale sa polosie, od tych wad wolne sa auta wyprodukowane po 93r..." |
Autor: | slaw [ pn mar 03, 2008 11:30 pm ] |
Tytuł: | |
kiedys jakies wydawnictwo kozystało z mojej wiedzy i naszej stronki tylko w swiat poszła zupełna bzdura na temat półosi przepraszam ale nie moge tego odkrecic |
Autor: | Masmo [ śr mar 05, 2008 12:16 pm ] |
Tytuł: | |
kosciej pisze: Masmo, Ty za chwilę to będziesz musiał się za lawetą rozejrzeć, bo Twoje auto przestanie przypominać auto cywilne, tylko będzie maszynką do wygrywania rajdów
A Vitara nadje się jako auto cywilne Wiesz trzeba robić długofalowe plany. Fascynują mnie auta o mocnych piecach i tak się zastanwiam jakby jeździła Vitara mająca 150 KM, 31" agresywnego bieżnika i dwie blokady. Gdybym miał więcej kapuchy to pewnie jakimś TJ-tem 4,0 bym pomykał z mocniejszymi mostami i bogerami 35". Wracając na ziemie taki mam tajny plan, że zamiast zmieniać przełożenia w reduktorze czy mostach lepiej wsadzić piec 2,0 z zachowaniem przełożeń z 1,6 (to pewnie mocno odlegle plany). Taki setup jednak byłby chyba dla półosi zabójczy, stąd moje zaintaresowanie jakie półosie by to wytrzymały.... |
Autor: | kosciej [ śr mar 05, 2008 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
Ja to obie myślę, że to mogłoby być zabójcze nie tylko dla półosi, ale całej reszty też...150KM to 2*więcej to co teraz masz... |
Autor: | Masmo [ śr mar 05, 2008 1:49 pm ] |
Tytuł: | |
kosciej pisze: Ja to obie myślę, że to mogłoby być zabójcze nie tylko dla półosi, ale całej reszty też...150KM to 2*więcej to co teraz masz...
Możnaby wrzucic całą jednostkę napędową ze skrzynią i reduktorem . Nawet z automatem. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |