suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lis 27, 2014 7:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
L to inaczej bieg pierwszy, Na 2 zmienia między L a 2 w zależności od potrzeby. A jak dasz D z zapiętym reduktorem to będzie zmieniał biegi jak z rozłączonym reduktorem.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 8:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
marirus pisze:
L to inaczej bieg pierwszy, Na 2 zmienia między L a 2 w zależności od potrzeby. A jak dasz D z zapiętym reduktorem to będzie zmieniał biegi jak z rozłączonym reduktorem.

panowie wszystko co piszecie jest zgodne z waszymi autami,bo tymi autami jeździcie,ale w moim aucie jest inaczej i czekamy na kogoś kto ma vitare w 2.0V6 automat dobrze jakby to był 97rok by można było mieć porównanie ,oczekuje też prawdziwego wpisu od danej osoby,jedynie co mogę dodać to filtr oleju do skrzyni jest na zamówienie po VIN i sprowadzany z U.S.A -części kupuje u Sławka z W-wy


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 11:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 13, 2014 9:08 pm
Posty: 177
Lokalizacja: Brzeg
siwy107 pisze:
marirus pisze:
L to inaczej bieg pierwszy, Na 2 zmienia między L a 2 w zależności od potrzeby. A jak dasz D z zapiętym reduktorem to będzie zmieniał biegi jak z rozłączonym reduktorem.

panowie wszystko co piszecie jest zgodne z waszymi autami,bo tymi autami jeździcie,ale w moim aucie jest inaczej i czekamy na kogoś kto ma vitare w 2.0V6 automat dobrze jakby to był 97rok by można było mieć porównanie ,oczekuje też prawdziwego wpisu od danej osoby,jedynie co mogę dodać to filtr oleju do skrzyni jest na zamówienie po VIN i sprowadzany z U.S.A -części kupuje u Sławka z W-wy

Gdyby nie było przełożenia L w Twoim modelu to jeszcze byłoby do przyjecia.. (np. druga wersja skrzynii) Ale skoro masz L tak jak w innych Vitarach, jak je włączysz to kompletnie nic sie nie dzieje, to po co ono tam jest? Nie uważasz, że na chłopską logike można byłoby przypuszczac, że jednak jest coś uszkodzone w Twoim autku?

_________________
Vitara 1.6 16v 97', Special Track 32".


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 8:44 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak dajesz na L to mówisz, że jest jedynka i dwójka.
a co się dzieje jak dajesz na "2" też jest jedynka i dwójka ? czy jeszcze trójka ? :D

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 4:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Wychodzi na to że siwy107 ma coś spitolone z pierwszym biegiem jeżeli mu przerzuca w pozycji L między pierwszym a drugim biegiem :roll: Poza tym Eemeryt też ma longa tej samej wersji nadwozia co 2.0 V6 z tym że diesel jak wynika z podpisu więc przypuszczam że konstrukcyjnie budowa skrzyni ta sama, a różnica jest w ze stopniowaniu przełożeń.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 5:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Moj diesel w manualu mial inna skrzynie niz suzukowe 2.0 v6

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 11:16 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
radzik071 pisze:
jak dajesz na L to mówisz, że jest jedynka i dwójka.
a co się dzieje jak dajesz na "2" też jest jedynka i dwójka ? czy jeszcze trójka ? :D

tego nie sprawdzałem;na forum jakaś mądra głowa napisała że 2 stosuje się podczas jazdy z góry :!:


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 11:17 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
marirus pisze:
Wychodzi na to że siwy107 ma coś spitolone z pierwszym biegiem jeżeli mu przerzuca w pozycji L między pierwszym a drugim biegiem :roll: Poza tym Eemeryt też ma longa tej samej wersji nadwozia co 2.0 V6 z tym że diesel jak wynika z podpisu więc przypuszczam że konstrukcyjnie budowa skrzyni ta sama, a różnica jest w ze stopniowaniu przełożeń.

a diesel ma cztery biegi czy trzy??


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 11:24 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
jeśli mam spitoloną skrzynie TO PRZEPROSZĘ wszystkie mądre głowy na tym wątku,a na razie czekamy na wpis od kogoś kto ma podobną vitare, może uda mi się dziś podjechać do Sławka by wyjaśnić całą sprawę, bo ciutek mnie ta sytuacja martwi


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 12:58 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
siwy107 pisze:
radzik071 pisze:
jak dajesz na L to mówisz, że jest jedynka i dwójka.
a co się dzieje jak dajesz na "2" też jest jedynka i dwójka ? czy jeszcze trójka ? :D

tego nie sprawdzałem;na forum jakaś mądra głowa napisała że 2 stosuje się podczas jazdy z góry :!:


ale to nie znaczy, że nie możesz włączyć 2 pod górkę :wink:

Sprawdź czy na 2 zmienia ci 1 i 2 bieg

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 1:49 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
siwy107 pisze:
marirus pisze:
Wychodzi na to że siwy107 ma coś spitolone z pierwszym biegiem jeżeli mu przerzuca w pozycji L między pierwszym a drugim biegiem :roll: Poza tym Eemeryt też ma longa tej samej wersji nadwozia co 2.0 V6 z tym że diesel jak wynika z podpisu więc przypuszczam że konstrukcyjnie budowa skrzyni ta sama, a różnica jest w ze stopniowaniu przełożeń.

a diesel ma cztery biegi czy trzy??
Cztery tak jak 2.0 V6

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lis 30, 2014 12:19 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
byłem dziś u znachora od vitar czyli Sławka i okazuje się że skrzynia moja jest w 100% sprawna i niema żadnych defektów prócz wieku :lol: , ale teraz do rzeczy bo jest ciekawostka :1) załączam 4H - D 4biegi,2 dwa biegi,L dwa biegi,2)załączam 4HL-D 3biegi,2 dwa biegi,L dwa biegi, i przepraszam że wcześniej nie napisałem mam dodatkowy przełącznik normal /power.Musze te wszystkie warianty wprowadzić w ciężki teren by zobaczyć czy coś sie zmieni


Na górę
Post: ndz lis 30, 2014 12:35 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Ale w vitarach normal/power jest w standardzie, który jest przydatny. przy wyprzedzaniu/przyśpieszaniu.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lis 30, 2014 10:45 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
marirus pisze:
Ale w vitarach normal/power jest w standardzie, który jest przydatny. przy wyprzedzaniu/przyśpieszaniu.

przed zakupem parę vitar oglądałem i szukałem tylko w automacie i te w dieslu nie miały przycisku normal/power, bynajmniej w dwóch sztukach które widziałem, jedna pod Oświęcimiem,druga w okolic Łowicza,do jednostek z silnikiem 1.6 to jak zobaczyłem je w realu to nawet sie do nich na 1metr nie zbliżałem i nie rozglądałem jak mają w środku bo mocno odbiegały od zdjęć :lol: więc nie wiem jak jest w środku, a jak Vałki oglądałem to tylko jedna z 4 była w automacie i właśnie nią jeżdże


Na górę
Post: wt gru 02, 2014 9:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 10:29 am
Posty: 95
Lokalizacja: Marki
Silnik: 2.0V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1997
marirus pisze:
Ale w vitarach normal/power jest w standardzie, który jest przydatny. przy wyprzedzaniu/przyśpieszaniu.

prześledziłem ogłoszenia vitar od roku 92-98 były i 1.6 i TD w automacie i przełącznika normal /power nie miały więc to chyba nie jest standart


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl