suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

półosie 1,6 8v
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=12141
Strona 1 z 1

Autor:  VITARAKSU [ śr kwie 16, 2014 9:46 pm ]
Tytuł:  półosie 1,6 8v

szybkie pytanie.. :roll:


czy patyk prawej i lewej półosi przedniej w 1,6 są takiej samej długości??

Autor:  radzik071 [ śr kwie 16, 2014 11:14 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

nie :mrgreen:

Autor:  radzik071 [ śr kwie 16, 2014 11:17 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

lewy patyk jest zazwyczaj dłuższy od prawego o około 10mm

ale są przynajmniej 3 różne długości patyków w japońskich vitarach 1.6
nie wiem od czego to zależy

Autor:  VITARAKSU [ czw kwie 17, 2014 6:25 am ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

echh,,,te malutkie japońskie główki konstruktorów vitary... znowu zjebały mi koncepcje... :lol:

czyli lewy patyk od zawlwczki do zawlwczki 321mm
prawy 311mm???

Autor:  radzik071 [ czw kwie 17, 2014 8:43 am ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

między zawleczkami:
lewy 330
prawy 319 lub 321

Autor:  VITARAKSU [ czw kwie 17, 2014 8:52 am ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

radzik071 pisze:
między zawleczkami:
lewy 330
prawy 319 lub 321



podzienkował :wink:

Autor:  radzik071 [ czw kwie 17, 2014 9:10 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

co podziękował co ?

lepiej chwal się co za wydumki tworzysz :mrgreen:

Autor:  VITARAKSU [ pt kwie 18, 2014 8:29 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

radzik071 pisze:
co podziękował co ?

lepiej chwal się co za wydumki tworzysz :mrgreen:



raczej wydmuszki...bardziej na czasie :mrgreen:

wydłużanie wahaczy do mnie nie przemawia wiec trzeba dorwać półośki o długościach jak podałeś..

opcje są dwie
albo lewe 2,5 + flex,wirówka
albo tylne 1,6 + flex ,nacinanie ,hartowanie

Autor:  radzik071 [ pt kwie 18, 2014 9:58 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

to się pochwal jak już coś fajnego wykombinujesz.

Ale powiem Ci szczerze, że chyba lepiej wydłużyć wahacze pod połosie od 2.5 bo nie dość że rozstaw kół wraca do oryginału to jeszcze półosie wkładasz bez motania. I można dodatkowo przesunąć koło w przód robiąc więcej miejsca na oponę.

Przemyśl temat bo może okazać się to tańsza a przede wszystkim lepsza opcja

Autor:  VITARAKSU [ sob kwie 19, 2014 4:57 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

radzik071 pisze:
to się pochwal jak już coś fajnego wykombinujesz.

Ale powiem Ci szczerze, że chyba lepiej wydłużyć wahacze pod połosie od 2.5 bo nie dość że rozstaw kół wraca do oryginału to jeszcze półosie wkładasz bez motania. I można dodatkowo przesunąć koło w przód robiąc więcej miejsca na oponę.

Przemyśl temat bo może okazać się to tańsza a przede wszystkim lepsza opcja



pewnie prawdę mówisz...no ale ja to z tych niedowiarków jestem.. :roll:

aaaaa...ps masz jakąś opinie o przegubach z 2,5 dostępnych na allegro???
jest to porównywalnie wytrzymałe jak oryginał ??

Autor:  radzik071 [ sob kwie 19, 2014 5:49 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

pokaż linka

Autor:  VITARAKSU [ sob kwie 19, 2014 5:59 pm ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

radzik071 pisze:
pokaż linka



kiego linka???

o spawanie czy przegub Ci chodzi? bo jak o to drugie to ceny od 80 do 120zł ale czy cena wpływa na jakość??

Autor:  geochriss [ sob kwie 19, 2014 11:06 pm ]
Tytuł:  Re: Odp: półosie 1,6 8v

[quote="radzik071"]to się pochwal jak już coś fajnego wykombinujesz.

Ale powiem Ci szczerze, że chyba lepiej wydłużyć wahacze pod połosie od 2.5 bo nie dość że rozstaw kół wraca do oryginału to jeszcze półosie wkładasz bez motania.

Rozstaw wraca do oryginału ale w gratisie mamy tatre odwrotną koła są tak / \ patrzac z przodu. Potrzebne dystanse anty tatra ( znów szelesty) lub lift 13 cali

Autor:  radzik071 [ ndz kwie 20, 2014 8:14 am ]
Tytuł:  Re: półosie 1,6 8v

pamiętaj, że dystanse anty tatra można założyć na kilka sposobów. więc można np zamienić lewy z prawym i obrócić o 1/3 obrotu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/