suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 9:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 09, 2013 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
witam
czy sworzeń satelit (ten na przelot) ma chodzić luźno czy raczej powinien siedzieć ciasno??

jeśli słabo się wyraziłem to na rysunku część 17


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt lip 09, 2013 10:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Luźno

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lip 09, 2013 10:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
dziękuję:)

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lip 10, 2013 9:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
a dla czego lużno ??? a nie powinien być na ciasno :?: :?:


Na górę
Post: czw lip 11, 2013 8:21 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Luźno i ciasno to pojęcie względne.
Sworzeń jest na tyle ciasny, żeby nie stukać przy obracaniu się kosza, ale na tyle luźny, że pod własnym ciężarem może się wysunąć z dyfra, oczywiście dopóki koło talerzowe nie jest założone :mrgreen:

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn kwie 28, 2014 12:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 728
Lokalizacja: Olkusz
nie ma ktoś pod ręką Haynes'a ?
potrzebne momenty dokręcania :
- śruby mocujące talerz do kosza vitara (śruby 10-ki z oznaczeniem klasy wytrzymałości 14)
- śruby łączące dwie połówki kosza z samuraja (śruby 8-ki z oznaczeniem klasy wytrzymałości 11)

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2014 1:28 pm przez Mundialejros, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn kwie 28, 2014 4:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Talerz ładuj 100-120 NM.
Dwie połówki 70NM. Oczywiscie z wyczuciem no i na kleju. Sruby wczesniej wymyj nitro

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn kwie 28, 2014 7:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 728
Lokalizacja: Olkusz
fiu fiu mocno thx

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn kwie 28, 2014 9:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Mocno bo i siła/moment tam duża/y być. Szczególnie na przy terenowej jedynce albo wstecznym no i strzale* ze sprzęgła

* nie dotyczy skrzyni automatycznej

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz lis 02, 2014 8:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
geochriss pisze:
Talerz ładuj 100-120 NM.
Dwie połówki 70NM. Oczywiscie z wyczuciem no i na kleju. Sruby wczesniej wymyj nitro


Nie za dużo tego momentu ???
Tam są przecież 8x1.25 i 10x1.25 co dla klasy12,9 jest 38Nm i 78Nm
Po co robić to z wyczuciem jak ustawiamy dynamometr :mrgreen:

Może się ktoś wypowiedzieć kto to robił, jestem na etapie montażu i nie chciał bym spitolić.
Klej mam loctite 243.


Na górę
Post: ndz lis 02, 2014 9:43 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
bolus34 pisze:
geochriss pisze:
Talerz ładuj 100-120 NM.
Dwie połówki 70NM. Oczywiscie z wyczuciem no i na kleju. Sruby wczesniej wymyj nitro


Nie za dużo tego momentu ???

Jak nie chcesz stosować tego co ci podają, to przeczytaj manual.


Na górę
Post: ndz lis 02, 2014 10:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
bolus34 pisze:
geochriss pisze:
Talerz ładuj 100-120 NM.
Dwie połówki 70NM. Oczywiscie z wyczuciem no i na kleju. Sruby wczesniej wymyj nitro


Nie za dużo tego momentu ???
Tam są przecież 8x1.25 i 10x1.25 co dla klasy12,9 jest 38Nm i 78Nm
Po co robić to z wyczuciem jak ustawiamy dynamometr :mrgreen:

Może się ktoś wypowiedzieć kto to robił, jestem na etapie montażu i nie chciał bym spitolić.
Klej mam loctite 243.

Na talerzu są śruby dziesiątki a śruby trzymające łożyska to dwunastki. Nie sugeruj się rozmiarem klucza bo nie każdy klucz 14mm jest na śrubke ósemke, a klucz 17mm na śrubke dziesiątke.
O mnie za mnie możesz to przykręcić palcami:P

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn lis 03, 2014 12:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
kostuch pisze:
bolus34 pisze:
geochriss pisze:
Talerz ładuj 100-120 NM.
Dwie połówki 70NM. Oczywiscie z wyczuciem no i na kleju. Sruby wczesniej wymyj nitro


Nie za dużo tego momentu ???

Jak nie chcesz stosować tego co ci podają, to przeczytaj manual.


Znalazłem inną książkę do samiego i


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz lis 09, 2014 9:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Usa
Rok prod.: 1991
Jestem na etapie motania kosza samca do przedniego mostu i parę pytań?
Koło talerzowe vitary jest większe i sworznie satelit wysuwają się więcej, jakiś pomysł na zabezpieczenie?

_________________
Live Women


Na górę
Post: ndz lis 09, 2014 9:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Zrób opaske z cienkiej blachy owiń wokół kosza przykrywając bolce i przyspawaj ją punktowo w kilku miejscach do kosza.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl