biernik pisze:
Z tym, ze ja bardzo nie ufam forom

, w 50% sa same brednie, dlatego koduje tylko 50%informacji, chociaz czasem moze wlasnie te 50% blednych.
Ale widze, ze chyba nikt nigdy nie ustawial luzow na zegar ?
A co do podkladek to uwazam, ze tylko przy wymianie ataku. W innym wypadku nie ma mozliwosci przestawienia ustawien fabrycznych.
Co prawda mogą się zęby wytrzec, ale to wiąże sie z wymianą.
to nie jest taka bajka jak się wydaje - samym zegarem
bez wiedzy nic nie zdziałasz.
mostów naustawiałem się dziesiąt i np wczoraj jeden most składałem jakieś 8 godzin !
zegar używasz tylko jak wiesz jaki luz był ustawiony fabrycznie (nieraz jest to wygrawerowane na talerzu i ataku) ale jak zmieniałeś cokolwiek (łożyska, obudowę itp) to może Ci się wszystko zmienić - szczególnie jak zmieniłeś na nowe nie oryginalne łożyska.
Podkładki między atak a łożysko masz co 0.03mm startując od 1.00mm po przez 1.03, 1,06 ; 1,09 .... aż do 1.3mm
dodatkowo jest też nieraz dodatkowa podkładka grubości 0.3 mm czyli razem masz ustawienia co 0,03mm od 1.00mm do 1.6mm
(wczoraj po 6 przestawieniach podkładki wyszło mi 1,48mm - podkładka 1.18 + 0.3)
do tego ustawienia kosza satelitów na boki też wciurme (czyli właśnie ten luz ustawiany zegarem który i tak na końcu musisz sprawdzić w praktyce czyli sprawdzając ślad na talerzu - ja omijam sprawdzanie zegarem który mam bo i tak najważniejszy jest ślad)
Wczoraj wyszło mi że luz "zegarowy" został fabryczny a zmieniłem tylko grubość podkładki ataku z 1.21 na 1.48
Dużo by pisać ale :
geochriss pisze:
...Inaczej mowiac ma być dobry ślad. Regulujesz wałkiem góra dół i koszem lewo prawo. Powodzenia.
Ja też życzę powodzenia

PS.
nie załamuj się !
nieraz udaje się ustawić tak, że zegarem dam luz taki jak jest zapisany na talerzu i od razu wychodzi idealny ślad
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !