suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Niedzialajacy naped
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=16563
Strona 1 z 1

Autor:  Audite [ pn sie 01, 2016 3:10 pm ]
Tytuł:  Niedzialajacy naped

Witajcie .2 tygodnie temu zakupilem samochod Suzuki Grand XL7 2003 r 2,7 automat wersja USA.Mam pytanie co do reduktora .Czy podczas przelaczania w reduktoze na inne opcje niz 2 L powinna sie zapalac jakas kontrolka na tablicy rozdzielczej, jesli tak to mi sie nie swieci.Ostatnio wjechalem na plaze aby sprawdzic naped no i duzo nie brakowalo abym na niej nie zostal.NIe dziala naped na 4 kola ani w pozycj 4h ani 4L.podjechalem do znajomego podnieslismy samochod na lewarkach i faktycznie po zalaczeniu reduktora nic sie nie dzialo po za kreceniem sie tylnich kól.Kolega stwierdzil ze poszedl przedni most ale nie ma pewnosci.Jak to sprawdzic czy mozna wpierw cos innego wykluczyc??Nadmienie ze mieszkam na Islandii i naped na 4 kola jest mi potrezbny wnet caly rok a co do czesci to musze z polski sciagac bo tutaj jest slaby dostep.I dlatego zanim cos sciagne chce sie upewnic co jest .Bardzo bym prosil o pomoc.
pozdrawiam dawid

Autor:  sławek [ pn sie 01, 2016 7:04 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Kręci się wał napedzajacy przedni most po załączeniu 4x4?

Autor:  marirus [ pn sie 01, 2016 11:11 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Przy załączeniu przodu(4H i 4L) ma sie świecić kontrolka na desce 4WD jak się nie świeci to jest brak ciśnienia w mechanizmie załączania półosi przedniego mostu(nieszczelność, defekt pompki)
A więcej w temacie z linku http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopi ... =71&t=2313

Autor:  Audite [ wt sie 02, 2016 6:44 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

A wiec tak sprawdzilem wężyk i leci powietrze z pompki ale lampka mi sie nie zapala i napedu nie mam.Wałi po zalaczeniu napedu chodza do samego przedniego mostu wiec tutaj raczej problemu nie ma.Co moge jeszcze sprawdzic aby znalesc problem?
pozdrawiam

Autor:  marirus [ wt sie 02, 2016 10:17 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

To zostaje zajrzeć do dyfra czy przypadkiem tam przewód nie jest zapchany/uszkodzony, bądź co gorsza może być pęknięta membrana/siłownik załączający napęd.

Autor:  Audite [ śr sie 03, 2016 9:48 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

oki dziekuje jestem umowiony z mechanikiem za 3 tygodnie .A jaki jest koszt wymiany membrany i czy ciezko ja dostasc w polsce?

Autor:  marirus [ śr sie 03, 2016 11:29 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Jaki koszt to nie wiem. Z dostępnością to źle nie jest, są używki i nowe jak np w sklepiku forumowym https://suzuki-czesci.pl/pl/c/Uklad-napedowy/254/3

Autor:  slowikns [ czw sie 04, 2016 6:30 am ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

wsadź kosz od v6 i ominiesz w ten sposób membrane będziesz miał załączanie normalne bez żadnej pneumatyki

Autor:  Audite [ czw sie 04, 2016 8:37 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Dziekuje bardzo za rady i info.Mam pytanie co do wlozenia kosza od v6 na jakiej zaadzie to dziala i czy trzeba caly dyfer zamienic czy tylko czesc i czy moze jest gdzies temat jak to zrobic i jaki koszt jest kosza:)

Autor:  marirus [ czw sie 04, 2016 9:33 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Zostawiasz swój wałek atakujący i koło talerzowe a kosz z GV zastępujesz tym z Vitary V6. No i po takiej operacji to by się przydały sprzęgiełka piast manualne lub automaty.

Autor:  Audite [ pt sie 05, 2016 9:13 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

No tak ale silnik pojemnosc nie ma tutaj znaczenia bo ja mam 2,7 czy musi byc od 2,7 czy od mniejszego tez ?

Autor:  marirus [ pt sie 05, 2016 9:59 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

No ale napisałem że od Vitary V6 a nie od GV XL7, a vitara v6 ma silnik 2.0l i od takiej pakujesz kosza, reszta to jak wyżej pisałem.

Autor:  Audite [ śr sie 24, 2016 8:40 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

Sluchajcie mam pytanie czy jest mozliwosc przelozenia przedniego mostu z GV 2.0 do XL7 2.7 automat.Chodzi mi czy bedzie pasowac na przelozeniu lub wogole

Autor:  marirus [ śr sie 24, 2016 10:44 pm ]
Tytuł:  Re: Niedzialajacy naped

To zależy czy masz taki sam most jak GV, bo w XL-ach są też inne. Jeśli nawet masz taki sam jak w GV to zostaje kwestia zgodności przełożeń gdzie lepiej jest zostawić swoje lub nabyć takie same. A z 2.0 nie polecam ponieważ jest z gównolitu zwanego amelinium, jak już to od GV XL7(taki jak twój) lub jeśli pasuje obudowa to od GV 2.5 V6 lub diesla.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/