suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
skrzynia - różne modele, różnice itp. http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=2061 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 2:27 pm ] |
Tytuł: | skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Witam Szanowne Grono ![]() Wiem, że są różnice w skrzyniach manualnych, dla różnych modeli roczników itp. Dla G16B silnika można się naciąć przy wielofrezie na wyjściu na tylny wał. Policzyłem u siebie ilość frezów na wale - mam 24. Mam okazję nabyć skrzynię niedaleko mnie (no tak ze 150km ![]() ![]() ale ... gość pisze, że wałek ma 26 frezów ... cóż ... ja mam 24, niby nie pasuje, ale, licząc je na wale, zauważyłem 2 szersze niż pozostałe frezy ... więc może jest tak, że te 2 nadmiarowe frezy z wałka wchodzą właśnie w te szersze na wale ![]() ![]() W najbliższym czasie nie będę miał jak się do tego dobrać, więc mam małą prośbę - może ktoś wie jak to jest, może ktoś ma na wierzchu taki zestawik, albo coś będzie rzeźbić to by przy okazji policzył ile jest na wałku a ile na wale tych frezów ![]() Z góry dzięki ![]() |
Autor: | OKU [ pn cze 22, 2009 8:45 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Witam. Jest jeszcze róznica w mocowaniu skrzyni do przystawki która jest między skrzynią a silnikiem. Z tego co sie orjętuję to wersja kanadyjska posiadały 2 łapy które dodatkowo spinały przystawkę z silnikiem. Z tego co orjetuję to później czyli w hiszpanach tego zaprzestali.(Albo w japońskich wersjach ich nie było a w kanadzie i kanadzie dołożyli ![]() Jakoś tak. Pozdrawiam |
Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 9:13 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
przystawki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | slaw [ pn cze 22, 2009 9:29 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
obudowy sprzegła sa wymienne pomiedzy rodzina skrzyn 1.6 |
Autor: | Przemas601 [ pn cze 22, 2009 9:40 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Spotkałem się z dwoma różnymi obudowami sprzęgła,ale skrzynie były jednakowe i obudowy sprzęgła i reduktory dało się przełożyć. |
Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 9:44 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
OKU, slaw, Przemas601 dzięki ![]() ![]() no najwyżej którejś nocy pójdę z czołówką odkręcać wał i macać wałek od skrzyni ![]() ![]() |
Autor: | piotrk [ sob cze 27, 2009 3:41 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
dobra, dziś na szybko wpełznąłem pod wóz, może się komuś w przyszłości przyda - wał ma 24 frezy, wałek na skrzyni 26 - to jest komplet ![]() |
Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 7:02 am ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Pytanie w temacie skrzyni... Czy skrzynia i reduktor w Vitarze mają odpowietrznik taki jak przedni i tylny most,czy odpowietrzają się przez wajchy od góry? |
Autor: | Przemas601 [ ndz sie 09, 2009 8:54 am ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Skrzynia i reduktor ma odpowietrzenia tak samo wyprowadzone jak mosty,oryginalne rurki są pod maska w okolicy kolektora ssącego |
Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 10:56 am ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Przemas601 pisze: Skrzynia i reduktor ma odpowietrzenia tak samo wyprowadzone jak mosty,oryginalne rurki są pod maska w okolicy kolektora ssącego Tam jest tylko odpowietrzenie przedniego mostu... |
Autor: | Przemas601 [ ndz sie 09, 2009 2:30 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
w takim razie wejdz pod auto i znajdź wyprowadzenia na skrzyni i reduktorze |
Autor: | Salus [ ndz sie 09, 2009 5:54 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Tylko przedni most ma taki fajny i dlugi wezyk do odpowietrzania. (przynajmniej u mnie) Od skrzyni i reduktora tez idzie wezyk a dokladniej najpierw dwa pozniej jeden (sie lacza) w strone silnika ale koncza sie nad kolem zamachowym w sensie wysokosci. (ja dorobilem jeszcze troche wezyka i mam oba dlugie w komorze silnika. pozdro |
Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 6:18 pm ] |
Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp.-odpowietrzenie! |
Właśnie je znalazłem.Są dokładnie tam gdzie pisaliście. Ale znalazłem tez przyczynę wycieku z uszczelniacza reduktora na wał przedniego mostu! To nie odpowietrzenie ani uszczelniacz,ale tzw.brok wału napędowego (stalowa zaślepka w wale) od strony reduktora. Usterka nietypowa,ale do wykrycia.Do zastanowienie i ponownej kontroli skłonił mnie dobry miękki uszczelniacz,który wymieniłem ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |