| suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
| skrzynia - różne modele, różnice itp. http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=2061 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 2:27 pm ] |
| Tytuł: | skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Witam Szanowne Grono Wiem, że są różnice w skrzyniach manualnych, dla różnych modeli roczników itp. Dla G16B silnika można się naciąć przy wielofrezie na wyjściu na tylny wał. Policzyłem u siebie ilość frezów na wale - mam 24. Mam okazję nabyć skrzynię niedaleko mnie (no tak ze 150km ale ... gość pisze, że wałek ma 26 frezów ... cóż ... ja mam 24, niby nie pasuje, ale, licząc je na wale, zauważyłem 2 szersze niż pozostałe frezy ... więc może jest tak, że te 2 nadmiarowe frezy z wałka wchodzą właśnie w te szersze na wale W najbliższym czasie nie będę miał jak się do tego dobrać, więc mam małą prośbę - może ktoś wie jak to jest, może ktoś ma na wierzchu taki zestawik, albo coś będzie rzeźbić to by przy okazji policzył ile jest na wałku a ile na wale tych frezów Z góry dzięki |
|
| Autor: | OKU [ pn cze 22, 2009 8:45 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Witam. Jest jeszcze róznica w mocowaniu skrzyni do przystawki która jest między skrzynią a silnikiem. Z tego co sie orjętuję to wersja kanadyjska posiadały 2 łapy które dodatkowo spinały przystawkę z silnikiem. Z tego co orjetuję to później czyli w hiszpanach tego zaprzestali.(Albo w japońskich wersjach ich nie było a w kanadzie i kanadzie dołożyli Jakoś tak. Pozdrawiam |
|
| Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 9:13 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
przystawki |
|
| Autor: | slaw [ pn cze 22, 2009 9:29 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
obudowy sprzegła sa wymienne pomiedzy rodzina skrzyn 1.6 |
|
| Autor: | Przemas601 [ pn cze 22, 2009 9:40 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Spotkałem się z dwoma różnymi obudowami sprzęgła,ale skrzynie były jednakowe i obudowy sprzęgła i reduktory dało się przełożyć. |
|
| Autor: | piotrk [ pn cze 22, 2009 9:44 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
OKU, slaw, Przemas601 dzięki no najwyżej którejś nocy pójdę z czołówką odkręcać wał i macać wałek od skrzyni |
|
| Autor: | piotrk [ sob cze 27, 2009 3:41 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
dobra, dziś na szybko wpełznąłem pod wóz, może się komuś w przyszłości przyda - wał ma 24 frezy, wałek na skrzyni 26 - to jest komplet |
|
| Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 7:02 am ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Pytanie w temacie skrzyni... Czy skrzynia i reduktor w Vitarze mają odpowietrznik taki jak przedni i tylny most,czy odpowietrzają się przez wajchy od góry? |
|
| Autor: | Przemas601 [ ndz sie 09, 2009 8:54 am ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Skrzynia i reduktor ma odpowietrzenia tak samo wyprowadzone jak mosty,oryginalne rurki są pod maska w okolicy kolektora ssącego |
|
| Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 10:56 am ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Przemas601 pisze: Skrzynia i reduktor ma odpowietrzenia tak samo wyprowadzone jak mosty,oryginalne rurki są pod maska w okolicy kolektora ssącego Tam jest tylko odpowietrzenie przedniego mostu... |
|
| Autor: | Przemas601 [ ndz sie 09, 2009 2:30 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
w takim razie wejdz pod auto i znajdź wyprowadzenia na skrzyni i reduktorze |
|
| Autor: | Salus [ ndz sie 09, 2009 5:54 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp. |
Tylko przedni most ma taki fajny i dlugi wezyk do odpowietrzania. (przynajmniej u mnie) Od skrzyni i reduktora tez idzie wezyk a dokladniej najpierw dwa pozniej jeden (sie lacza) w strone silnika ale koncza sie nad kolem zamachowym w sensie wysokosci. (ja dorobilem jeszcze troche wezyka i mam oba dlugie w komorze silnika. pozdro |
|
| Autor: | hokan [ ndz sie 09, 2009 6:18 pm ] |
| Tytuł: | Re: skrzynia - różne modele, różnice itp.-odpowietrzenie! |
Właśnie je znalazłem.Są dokładnie tam gdzie pisaliście. Ale znalazłem tez przyczynę wycieku z uszczelniacza reduktora na wał przedniego mostu! To nie odpowietrzenie ani uszczelniacz,ale tzw.brok wału napędowego (stalowa zaślepka w wale) od strony reduktora. Usterka nietypowa,ale do wykrycia.Do zastanowienie i ponownej kontroli skłonił mnie dobry miękki uszczelniacz,który wymieniłem |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|