suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Blokada ARB w GV I http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=3863 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mml [ sob wrz 11, 2010 7:53 pm ] |
Tytuł: | Blokada ARB w GV I |
Chciałem zapytać czy ktoś wstawiał blokadę ARB do tylnego mostu w GV I (rocznik 2004 benzyna)? Opisy blokad ARB podają, że właściwie nie ma dedykowanej do GV I ale przy wymianie części dyfra z wejściem wału napędowego na taki od Vitary można zastosować blokadę o Vitary RD79 ale jakoś nigdzie nie znalazłem informacji o tym, że ktoś faktycznie to zrobił. ![]() Jeśli już jest wątek na tym forum, który jest na ten temat to proszę o podanie - forum przeszukałem i tego nie znalazłem ale może nie tam szukałem gdzie trzeba. |
Autor: | Cordoba_2004 [ sob wrz 11, 2010 8:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
gv są jeszcze za drogie do offroadu zapytaj za 5 lat |
Autor: | mml [ sob wrz 11, 2010 8:16 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
W większości to faktycznie jeszcze salonki rodzinne ale moja już trochę jeździ w offroadzie więc trzeba zaczynać takie tematy... |
Autor: | Cordoba_2004 [ sob wrz 11, 2010 8:21 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
jestem za ale inaczej jest pchać w błoto 7 tys a inaczej 30 tys.... |
Autor: | mml [ sob wrz 11, 2010 8:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
Do czegoś za 7 to może trochę nie ma sensu wrzucać blokady za 5 (blokada + kompresor + instalacja) - no chyba, że chcemy bardzo zrobić bardzo fajną Vitarkę a cena nie gra roli. Do czegoś za 30 to jeszcze ma a poza tym po to potrzebne aby w tym błocie nie zostało. Tak czy inaczej nie chciałem prowadzić dyskusji o sensie blokady w GV I ale o tym czy się da i jak tak to czy ktoś to zrobił i jak? Umówmy się, że chce zrobić bardzo fajną GV I a cena nie gra roli. |
Autor: | slaw [ sob wrz 11, 2010 9:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
da sie juz nie raz wsadzałem główke mostu vitary tył do granda wiec nie powinno byc problemu z blokada zreszta 3 szt juz chodzą z lock richtem vitara po przeszczepieniu głowki mostu nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125 |
Autor: | mml [ sob wrz 11, 2010 9:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
Chyba trafiłem pod właściwy adres. ![]() Wiesz może ile taka główka mostu do Vitary może kosztować i czy do GV trzeba szukać części od jakiejś specjalnej wersji Vitary? Napisz proszę co miałeś na myśli pisząc: slaw pisze: nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125?
|
Autor: | slaw [ sob wrz 11, 2010 9:26 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc mosty musza byc od vitary 1,6 8v wał i reszta wszystko pasuje |
Autor: | mml [ ndz wrz 12, 2010 5:22 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
Widzę, że się temat robi rozwojowy ale trzymając się ściśle napędów to faktycznie już mam nieco większe koła 225/70 R16 (standard 235/60 R16) i myślę aby mieć jeszcze większe do jazdy w terenie - 235/70 R16. Teraz mam zimowe w takim rozmiarze - wchodzą i większych problemów nie ma ale nie wydaje mi się aby bez modyfikacji nadkoli weszło coś więcej. Jeśli masz inne dane to napisz. Daje to więc coś na poziomie raczej 29 cali niż 30-31 i nie czułem jakoś problemów jeśli chodzi o brak momentu bo to około 7% większa średnica. Zmiana przełożeń o jakiej piszesz nie byłaby jednak zła bo co najmniej kompensowałaby ten wzrost i nawet dawała jeszcze trochę co może się przydać w terenie a na szosie wiele nie zmienia. Jedyne czego się obawiam to to, że musiałbym ruszać dwa mosty i oba byłyby już trochę nietypowe a tego w planie nie miałem. Napisz proszę czy są to jakieś standardowe zestawy zmiany przełożeń w mostach Vitary, które produkuje jakaś firma czy też produkt raczej jednorazowy? Jeśli zestaw to co w niego wchodzi? slaw pisze: mosty musza byc od vitary 1,6 8v Czy to znaczy, że do zmiany przełożenia w przednim moście też muszę mieć głowkę od przedniego mostu Vitary? Zakładam, że mogą być używane bo i tak sporo się wymienia w środku. |
Autor: | maly2000 [ pn wrz 13, 2010 4:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
slaw pisze: jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc mosty musza byc od vitary 1,6 8v wał i reszta wszystko pasuje Z przodu chyba vitara 1.6 ma cieńsze półosie ![]() Ja z przodu zmieniałem talerz i atak tylko. A co do przełozeń na kolach 235/70/16 to 5,125 o niebo lepiej niz na fabrycznym . |
Autor: | Robsik [ pn wrz 13, 2010 10:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
a powiedzcie mi jak już temat zszedł na przełożenia, czy można sam talerz i atak przełożyć z GV do Vitary Long V6? lub inaczej, czy można założyć przełożenie 43/11 do tylnego mostu longa V6? po co narazie nie pytajcie ![]() |
Autor: | slaw [ pn wrz 13, 2010 10:43 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
maly2000 pisze: slaw pisze: jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc mosty musza byc od vitary 1,6 8v wał i reszta wszystko pasuje Z przodu chyba vitara 1.6 ma cieńsze półosie ![]() Ja z przodu zmieniałem talerz i atak tylko. A co do przełozeń na kolach 235/70/16 to 5,125 o niebo lepiej niz na fabrycznym . sa mosty 1.6 na grube półosie ale to szczegół prosciej same przełozenia zmienic masz racje |
Autor: | slaw [ pn wrz 13, 2010 10:46 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
Robsik pisze: a powiedzcie mi jak już temat zszedł na przełożenia, czy można sam talerz i atak przełożyć z GV do Vitary Long V6? lub inaczej, czy można założyć przełożenie 43/11 do tylnego mostu longa V6? po co narazie nie pytajcie ![]() nie da sie nawet długo to meczyłem i przełozenia sa ale sa vitaroskie 43/10 te sie da |
Autor: | slaw [ pn wrz 13, 2010 10:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
mml pisze: Chyba trafiłem pod właściwy adres. ![]() Wiesz może ile taka główka mostu do Vitary może kosztować i czy do GV trzeba szukać części od jakiejś specjalnej wersji Vitary? Napisz proszę co miałeś na myśli pisząc: slaw pisze: nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125? jak odpisywałem Robsikowi to mi sie przypomiało ze przełozenia gv i vitary sa inne jesli bys wymieniał tylko jeden tylny most musisz szukac główki vitara long 2.0 v6 skrzynia manual zeby był 4.625 |
Autor: | Robsik [ pn wrz 13, 2010 10:59 pm ] |
Tytuł: | Re: Blokada ARB w GV I |
O dobre i to. W jakich to modelach takie przełożenie 43/10? Dzięki wielkie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |