suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

druga półoś ukręcona - co jest powodem
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=7&t=6945
Strona 1 z 1

Autor:  Piotr R [ śr sty 18, 2012 3:23 pm ]
Tytuł:  druga półoś ukręcona - co jest powodem

Miesiąc temu podczas szarpania kolegi z rowu zabrakło mi napędu na przodzie. " specjalista " stwierdził że sprzęgiełko. Wymieniłem oba i ...? :? Dalej nie działa.
Po analizie napedu okazało sie że ukręcona została przednia prawa półoś ( przy moście ) . Zakupiłem drugą i wczoraj wieczorem wymieniłem. Działało przez 15 minut bo test nad Odrą w pierwszym śniegu spowodował że znów urwała się półoś przednia prawa . Dokładnie tak samo jak poprzednio. Przy moście .Rozwaliło aluminuową osłonę przegubu półosi . Co może być przyczyną?

Mam Vitrarę 3D 1,6 16V ( blaszanka ) z 1996 roku. Lift na sprężynach IronMan ( żółte sprężyny ) . Amortyzatory oryginalne ( dodane dystanse mocowania amortyzatorów pol- calmini ). Opony Yokohama Geolandar 30,5x15".
Foty zawieszenia poniżej.

Obrazek


Wszelkie opinie mile widziane. :).

Autor:  Karas [ śr sty 18, 2012 3:31 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

to już sporaśne oponki do seryjnego mostu, masz jeszcze lift, a most pewnie na seryjnej wysokości to i kat pracy nie zaciekawy.\

te 5" cali to masz na zawieszeniu?? toż to sam masz odpowiedź.

Autor:  Browning [ śr sty 18, 2012 4:02 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Obniż most... U mnie przy obniżonym moście i stalowym przodzie ciągle leciał ten przegub. Wrzuciłem orzech od V6 i prawy przegub od niej i (odpukać :mrgreen: ) od tego czasu wszystko gra 8)

Autor:  lukasz.szettel [ śr sty 18, 2012 4:06 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

niestety jak już zaczynasz coś robić to jedna zmiana pociąga kolejną. nie ma tak że jak kupisz parę części z zestawu to będzie cacucho. albo wszystko albo nic

Autor:  slaw [ śr sty 18, 2012 8:12 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Piotr R pisze:
Miesiąc temu podczas szarpania kolegi z rowu zabrakło mi napędu na przodzie. " specjalista " stwierdził że sprzęgiełko. Wymieniłem oba i ...? :? Dalej nie działa.
Po analizie napedu okazało sie że ukręcona została przednia prawa półoś ( przy moście ) . Zakupiłem drugą i wczoraj wieczorem wymieniłem. Działało przez 15 minut bo test nad Odrą w pierwszym śniegu spowodował że znów urwała się półoś przednia prawa . Dokładnie tak samo jak poprzednio. Przy moście .Rozwaliło aluminuową osłonę przegubu półosi . Co może być przyczyną?

Mam Vitrarę 3D 1,6 16V ( blaszanka ) z 1996 roku. Lift na sprężynach IronMan ( żółte sprężyny ) . Amortyzatory oryginalne ( dodane dystanse mocowania amortyzatorów pol- calmini ). Opony Yokohama Geolandar 30,5x15".
Foty zawieszenia poniżej.

Obrazek


a półoski masz santana czyli długie cienkie przeguby przy moscie
według mnie tu jest przyczyna


Wszelkie opinie mile widziane. :).

Autor:  BARTEK W. [ śr sty 18, 2012 8:34 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

O to, to, też po pierwsze pomyślałem o hiszpance, następnie o ciśnieniu

Autor:  Piotr R [ ndz sty 22, 2012 9:27 am ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

slaw pisze:
Piotr R pisze:
Miesiąc temu podczas szarpania kolegi z rowu zabrakło mi napędu na przodzie. " specjalista " stwierdził że sprzęgiełko. Wymieniłem oba i ...? :? Dalej nie działa.
Po analizie napedu okazało sie że ukręcona została przednia prawa półoś ( przy moście ) . Zakupiłem drugą i wczoraj wieczorem wymieniłem. Działało przez 15 minut bo test nad Odrą w pierwszym śniegu spowodował że znów urwała się półoś przednia prawa . Dokładnie tak samo jak poprzednio. Przy moście .Rozwaliło aluminuową osłonę przegubu półosi . Co może być przyczyną?

Mam Vitrarę 3D 1,6 16V ( blaszanka ) z 1996 roku. Lift na sprężynach IronMan ( żółte sprężyny ) . Amortyzatory oryginalne ( dodane dystanse mocowania amortyzatorów pol- calmini ). Opony Yokohama Geolandar 30,5x15".
Foty zawieszenia poniżej.

Obrazek


a półoski masz santana czyli długie cienkie przeguby przy moscie
według mnie tu jest przyczyna


Wszelkie opinie mile widziane. :).




slaw

Piszesz o półoskach. Mam dokladnie takie jak opisales. Czy sa inne. Lepsze? Czy bez przerabiana mostu moge ja zamienic inna? Jaka? Sorry za moze lakoniczne pytania ale nie mam w okolicy kogos kto kuma w temacie a " fachowcy " ucza sie na moim portfelu :(.

Kupiłem wlasnie zestaw do obnizana mostu i szukam półośki. Jakiej ? Skoro ta sie nie sprawdza.

Autor:  BARTEK W. [ ndz sty 22, 2012 12:05 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Półosieczki od Japoneczki :mrgreen: -takie będą dobre

Autor:  Browning [ ndz sty 22, 2012 5:01 pm ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Przegub wewnętrzny dostaniesz tylko używany...

Autor:  Piotr R [ pn sty 23, 2012 7:01 am ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Kupię więc taką półoś :) . Ktoś ma na sprzedaż? 26 zebów na wieloklinie.

Autor:  NuVo [ pn sty 23, 2012 7:36 am ]
Tytuł:  Re: druga półoś ukręcona - co jest powodem

Piotr R pisze:
Kupię więc taką półoś :) . Ktoś ma na sprzedaż? 26 zebów na wieloklinie.



Od tego jest giełda.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/