suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 08, 2024 9:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 7:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No to muszę wymienic sprzęgło, chyba wymienię cały kpl. tj tarcza, docisk, łożysko. moja Vitara jest z 1990 r. 1.6 8v oczywiście i teraz tak: na stronce jest podane:
http://suzuki.a-ng.eu/?t=2;4&a=84
to znaczy że mogę założyć 215-stkę, z kolei w takim to sklepie internetowym podają:
http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... pa=r101120
tj. 200-setka do mojego silnika, kolega@ ResoR ma silnik 1,6 8v z '92r. i założył 215-stkę, jakie jest lepsze(200-215) no i jak to w końcu jest z tymi sprzęgłami?

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 7:33 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Ja jeszcze dopytać się chciałbym o te uszczelniacze - do reduktora już wiadomo - dzięki ResoR :D, ale jeszcze sądzę, że jest jakiś na wyjściu ze skrzyni (czy się mylę?) no i pod kołem zamachowym. Ktoś wie co dokładnie zakupić ?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 7:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie, ile powinna kosztować wymiana sprzęgła?

Jak mi wołają 200-300 PLN (w zal od komplikacji) to dużo czy mało?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 8:44 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
wydaje mi się, że jak na Trójmiasto to w miare ok cena. Ja w płaskim jakiś czas temu zmieniałem to zapłaciłem 150 za robocizne, ale tam to prosta sprawa była.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 9:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
kosciej pisze:
Panowie, ile powinna kosztować wymiana sprzęgła?

Jak mi wołają 200-300 PLN (w zal od komplikacji) to dużo czy mało?


mi tez sie wydaje, ze cena nie jest zbyt wygorowana

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 9:17 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
kosciej pisze:
Panowie, ile powinna kosztować wymiana sprzęgła?

Jak mi wołają 200-300 PLN (w zal od komplikacji) to dużo czy mało?



obejzyj najpierw cały pancerz linki czy nie ma gdzies pekniecia a czesto peka rejon pompy wspomagania :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 9:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Eeee...A jak ma, to co?

To muszę linkę wymienić, czy sam pancerz gdzieś znajdę?
Dziś oglądałem - nic nie zauważyłem... Ale może...

A teraz mi tak przyszło do głowy...Dziwnie wyglądało miejsce przy mocowaniu do grodzi...Jak się je odchyliło trochę, to było widać ten pancerzyk metalowy...Ale nie było zgrubienia, więc nie powinno rzutować na proces wciskania...Kumpel sprzęgło wciskał.

Sprzęgło mi i tak ciężko chodzi, więc warto zrobić.

Ciekawe ile mnie w sumie wyjdzie :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 9:43 pm przez kosciej, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 9:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
piotrk pisze:
wydaje mi się, że jak na Trójmiasto to w miare ok cena. Ja w płaskim jakiś czas temu zmieniałem to zapłaciłem 150 za robocizne, ale tam to prosta sprawa była.


To nie jest w 3 city ;)

Tylko 30 km obok Gdańska - W Przywidzu.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 9:47 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
kosciej pisze:
Eeee...A jak ma, to co?

To muszę linkę wymienić, czy sam pancerz gdzieś znajdę?
Dziś oglądałem - nic nie zauważyłem... Ale może...

A teraz mi tak przyszło do głowy...Dziwnie wyglądało miejsce przy mocowaniu do grodzi...Jak się je odchyliło trochę, to było widać ten pancerzyk metalowy...Ale nie było zgrubienia, więc nie powinno rzutować na proces wciskania...Kumpel sprzęgło wciskał.

Sprzęgło mi i tak ciężko chodzi, więc warto zrobić.

Ciekawe ile mnie w sumie wyjdzie :(

czasem nie widac niech ktos wciska sprzegło ty obsrewuj linke :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 28, 2008 12:05 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 9:33 pm
Posty: 85
Lokalizacja: CHEŁM/lubelskie
Cytuj:
Dziś jak jechałem do pracy nagle mi się zrobiło coś złego..Każdy bieg "haczy", kółka zębate w skrzyni się nie wyhamowują...Na początku myślałem, że to synchronizatory, ale raczej szanse marne aby wszystkie naraz poleciały...
miałem podobny przypadek,
w czasie jazdy nie mogłem zmienić biegów w dol,
aby zredukować trzeba było zatrzymać auto,
po rozebraniu skrzyni okazalo się ,że zsuneła się 2'ka z walka i zapierała synchronizator
po nabiciu trybu na miejsce skrzynia chodzi jak nowa

możesz mieć podobny przypadek!!

_________________
vitara 3d kl71-30" ,wahacze rurowe-mojej roboty,tarcze tył,wyciągarka escape evo,stalowe zderzaki
T:502092084


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 28, 2008 7:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hehe - tylko, że ja w górę też nie mogę zmienić :D

I na postoju też ;)

Przy wyłączonym silniku jest OKI...

Jak podciągnę linkę też jest OKI oprócz baaardzo ciężkiego chodzenia sprzęgła, ale następnego dnia już nie jest oki - a linka gwintu nie ma na całej długości :)

Pozdrawiam!

We wtorek jadę do Mechaniora w Czarnej Hucie przy Przywidzu...Zobaczymy co koleś powie.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 1:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No i sprzęgło wymienione (tarcza, docisk, łożysko), pouszczelniane i wszystko git. Przy wymianie okazało się że docisk był na tarczę 215, a tarcza 200, mimo że oznaczenia wskazywały że docisk jest na 200, więc długo się niezastanawiając wymieniłem tarczę na 215 i wszystko spasowało. Komplet podobnie jak u kolegi @ ResoR'a :
numery wg. "JC"
Tarcza F38014 NKK
Docisk F28008 NKK(powinien być symbol F28013) ale może była jakaś podmianka.
Łożysko F48003 Koyo.
W/w części widnieją w katalogach jako przeznaczenie do 16V, lecz do 8v świetnie pasują.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw sty 08, 2009 10:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Za poradą Bartka i Slaw zanabyłem komplecik wymieniony powyżej i mogę polecić.Działa wyśmienicie!Pouszczelniane to jest pięknie olejoodporym silikonem,a vitka przyspiesza jak oszalała :D , z mojej kieszeni niestety ubyło 1220 zł :(
Wolę zainwestować w sprawdzone rozwiązania niż oszczędzać a potem żałować.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pt sty 09, 2009 12:39 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
cos sprasznie duzo

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re:
Post: pt sty 09, 2009 1:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
..... jakie jest lepsze(200-215) no i jak to w końcu jest z tymi sprzęgłami?

W aucie jeżdzonym z 4WD sprzęgło im mocniejsze tym lepiej. Więc w Vitarze na 31" wydaje się lepiej dać 215.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl