suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

wydzielony LPG w terenie/rajdy
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=72&t=8582
Strona 4 z 5

Autor:  cielaczek [ pt paź 12, 2012 7:24 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

Dobrze panie i panowie. Teraz jeszcze jedno. Mikser do vitki 70 zeta i to taki zakładany na monowtrysk a blos 385,-. Tyle,że ten drugi chyba wpina się w przewód gumowy za filtrem i to daleko od przepustnicy. Jest sens dopłaty i założenia tego wynalazku?

Autor:  kostuch [ ndz paź 14, 2012 2:21 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

cielaczek pisze:
Jest sens dopłaty i założenia tego wynalazku?

Będziesz ze świecą szukać gazowników, którzy ogarniają blosa w razie problemów...

Poza tym mikser i blos to nie są zamienniki :mrgreen:

Autor:  radzik071 [ ndz paź 14, 2012 5:49 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

Blos będzie lepszy bo nie robi zwężki ale ciężej go wyregulować

Autor:  danthe [ pn paź 15, 2012 6:45 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

Apropos gazu w teren, na ostatnim wypadzie w terenie spalił mi 24l gazu na 80km (29 l/100km).
Benzyny nigdy wiecej niż 18 nie palił.
Walka ze strojeniem instalacji to jak walka z wiatrakami....

Autor:  piotrk [ pn paź 15, 2012 10:00 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

no ale to normalnie jest przecież ... 24litry gazu energetycznie odpowiada 19 litrom benzyny, więc nie wiem o co kaman?
Zawsze tyle samo spalasz w terenie, w sensie litrów na km? :mrgreen: Mi raz wyszło 90l/100km, a na drodze 11 pali ... :wink:

Autor:  danthe [ pn paź 15, 2012 10:45 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

piotrk pisze:
no ale to normalnie jest przecież ... 24litry gazu energetycznie odpowiada 19 litrom benzyny, więc nie wiem o co kaman?
Zawsze tyle samo spalasz w terenie, w sensie litrów na km? :mrgreen: Mi raz wyszło 90l/100km, a na drodze 11 pali ... :wink:


fucktycznie... :)

Benzyny nigdy mi wiecej niż te 18-19 nie spalil.
Gazu to i 70/100 potrafil, ale to bylo spowodowane źle wystrojoną instalacją...
W trasie gazy nie wiem ile pali. Dzisiaj zatankuje, to bede wiedzial bo przejechałem 100km w trasie. Po mieście 19-22.
Benzyny 9-14.

Autor:  kacjen [ pn paź 15, 2012 11:43 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

No to słabo Ci ta instalacja działa.
Nigdy z żadnym LPG nie miałem takich wyników w porównaniu to benzyny.

Autor:  vaiker [ pn paź 15, 2012 12:08 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

danthe, moze juz jednak czas na tech`a i hanki ?

Autor:  Fulicarius [ pn paź 15, 2012 12:09 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

:shock:
Fakt faktem bo na AT'kach 30" ale średnie spalanie wychodzi mi 11,5l gazu a w trasie potrafiłem zejść do 10,5l!
Tak czy inaczej w cyklu mieszanym za 30 zł robie 100km...

Edit:
Oczywiście nie po terenie ta jazda, choć jak na razie nic więcej niż szutry w lasach nie robie :)

Autor:  danthe [ pn paź 15, 2012 12:12 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

vaiker pisze:
danthe, moze juz jednak czas na tech`a i hanki ?


Chyba prędzej zdemontuje to dziadostwo u wrócę do benzyny...
tech + hanki to koszt prawie 1000zł

bez sensu sie robi...

Autor:  vaiker [ pn paź 15, 2012 12:32 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

ja jestem zadowolony, 4x80 zeta hanki zielone + 450 zlotych sterownik i po sprawie

Autor:  zax [ pn paź 15, 2012 9:56 pm ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

Mi vita też pali 10,6 - 11,5 elpidżi.
Sekwencja w szesnastce swoje plusy ma.
Grand pod koniec jarał do 17 po mieście :mrgreen:
A stara czarna też od 12 do 14,5.

Autor:  danthe [ wt paź 16, 2012 6:48 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

Trasa 113 km - 16.5l/100 - simex 29", dwie osoby + troche szpeju, 90-120kmh w miare dynamiczna jazda. Chyba jednak jest ok.

zax pisze:
Mi vita też pali 10,6 - 11,5 elpidżi.
Sekwencja w szesnastce swoje plusy ma.


W trasie?
Na jakich oponach?
Jaka instalacja?

Autor:  zax [ wt paź 16, 2012 7:07 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

W tej vitarze jeżdżę na szosówkach (Matador MP71 Izzarda), dlatego mniej niż na MTkach.
Wyniki to 10,6 w trasie (prędkości 80-110), 11,5 po trasie i Wrocławiu (mieszany).
Po samym Wrocku jeszcze jej nie mierzyłem, ale pewnie wyjdzie sporo, bo i dynamika jazdy inna :wink:
W tej Vitce mam cały zestaw BRC sequent 24.
W starej czarnej przy moim bucie po mieście wychodziło właśnie koło 14,5 lpg na Stagu300, ale nie wiem jakie tam wtryski były.

Moim zdaniem warto zainwestować w sekwencję, bo nawet jak ja robię po 10-15 tysi rocznie, to po 2 latach i tak się zwraca.
Z tym, że sekwencję też nie każdy powinien montować i regulować.
Pierwsza instalacja była robiona u Stefanowskiego w Łodzi wraz z pomiarami na hamowni.
Drugą sekwencję wkładałem do granda i zdecydowanie odradziłbym teraz ten warsztat, gdzie montowali.
Trzecią sekwencję montowali mi w AmArGaz (Artur Krzyżanowski) i ten warsztat też mogę polecić.

Aha. Jedyny problem ze Stefanowskim był taki, że odmówili montaż pod autem, oraz wlew w błotniku, lub we wlewie.

Autor:  kostuch [ wt paź 16, 2012 9:53 am ]
Tytuł:  Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy

radzik071 pisze:
Blos będzie lepszy bo nie robi zwężki ale ciężej go wyregulować

Mylisz się.
Blos też robi zwężkę (bo zasada działania jest identyczna jak w gaźniku).
Zaletą jest to, że jest to zwężka o zmiennym w funkcji obrotów przekroju.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/