suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
wydzielony LPG w terenie/rajdy http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=72&t=8582 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | cielaczek [ pt paź 12, 2012 7:24 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Dobrze panie i panowie. Teraz jeszcze jedno. Mikser do vitki 70 zeta i to taki zakładany na monowtrysk a blos 385,-. Tyle,że ten drugi chyba wpina się w przewód gumowy za filtrem i to daleko od przepustnicy. Jest sens dopłaty i założenia tego wynalazku? |
Autor: | kostuch [ ndz paź 14, 2012 2:21 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
cielaczek pisze: Jest sens dopłaty i założenia tego wynalazku? Będziesz ze świecą szukać gazowników, którzy ogarniają blosa w razie problemów... Poza tym mikser i blos to nie są zamienniki |
Autor: | radzik071 [ ndz paź 14, 2012 5:49 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Blos będzie lepszy bo nie robi zwężki ale ciężej go wyregulować |
Autor: | danthe [ pn paź 15, 2012 6:45 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Apropos gazu w teren, na ostatnim wypadzie w terenie spalił mi 24l gazu na 80km (29 l/100km). Benzyny nigdy wiecej niż 18 nie palił. Walka ze strojeniem instalacji to jak walka z wiatrakami.... |
Autor: | piotrk [ pn paź 15, 2012 10:00 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
no ale to normalnie jest przecież ... 24litry gazu energetycznie odpowiada 19 litrom benzyny, więc nie wiem o co kaman? Zawsze tyle samo spalasz w terenie, w sensie litrów na km? Mi raz wyszło 90l/100km, a na drodze 11 pali ... |
Autor: | danthe [ pn paź 15, 2012 10:45 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
piotrk pisze: no ale to normalnie jest przecież ... 24litry gazu energetycznie odpowiada 19 litrom benzyny, więc nie wiem o co kaman? Zawsze tyle samo spalasz w terenie, w sensie litrów na km? Mi raz wyszło 90l/100km, a na drodze 11 pali ... fucktycznie... Benzyny nigdy mi wiecej niż te 18-19 nie spalil. Gazu to i 70/100 potrafil, ale to bylo spowodowane źle wystrojoną instalacją... W trasie gazy nie wiem ile pali. Dzisiaj zatankuje, to bede wiedzial bo przejechałem 100km w trasie. Po mieście 19-22. Benzyny 9-14. |
Autor: | kacjen [ pn paź 15, 2012 11:43 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
No to słabo Ci ta instalacja działa. Nigdy z żadnym LPG nie miałem takich wyników w porównaniu to benzyny. |
Autor: | vaiker [ pn paź 15, 2012 12:08 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
danthe, moze juz jednak czas na tech`a i hanki ? |
Autor: | Fulicarius [ pn paź 15, 2012 12:09 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Fakt faktem bo na AT'kach 30" ale średnie spalanie wychodzi mi 11,5l gazu a w trasie potrafiłem zejść do 10,5l! Tak czy inaczej w cyklu mieszanym za 30 zł robie 100km... Edit: Oczywiście nie po terenie ta jazda, choć jak na razie nic więcej niż szutry w lasach nie robie |
Autor: | danthe [ pn paź 15, 2012 12:12 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
vaiker pisze: danthe, moze juz jednak czas na tech`a i hanki ? Chyba prędzej zdemontuje to dziadostwo u wrócę do benzyny... tech + hanki to koszt prawie 1000zł bez sensu sie robi... |
Autor: | vaiker [ pn paź 15, 2012 12:32 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
ja jestem zadowolony, 4x80 zeta hanki zielone + 450 zlotych sterownik i po sprawie |
Autor: | zax [ pn paź 15, 2012 9:56 pm ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Mi vita też pali 10,6 - 11,5 elpidżi. Sekwencja w szesnastce swoje plusy ma. Grand pod koniec jarał do 17 po mieście A stara czarna też od 12 do 14,5. |
Autor: | danthe [ wt paź 16, 2012 6:48 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
Trasa 113 km - 16.5l/100 - simex 29", dwie osoby + troche szpeju, 90-120kmh w miare dynamiczna jazda. Chyba jednak jest ok. zax pisze: Mi vita też pali 10,6 - 11,5 elpidżi. Sekwencja w szesnastce swoje plusy ma. W trasie? Na jakich oponach? Jaka instalacja? |
Autor: | zax [ wt paź 16, 2012 7:07 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
W tej vitarze jeżdżę na szosówkach (Matador MP71 Izzarda), dlatego mniej niż na MTkach. Wyniki to 10,6 w trasie (prędkości 80-110), 11,5 po trasie i Wrocławiu (mieszany). Po samym Wrocku jeszcze jej nie mierzyłem, ale pewnie wyjdzie sporo, bo i dynamika jazdy inna W tej Vitce mam cały zestaw BRC sequent 24. W starej czarnej przy moim bucie po mieście wychodziło właśnie koło 14,5 lpg na Stagu300, ale nie wiem jakie tam wtryski były. Moim zdaniem warto zainwestować w sekwencję, bo nawet jak ja robię po 10-15 tysi rocznie, to po 2 latach i tak się zwraca. Z tym, że sekwencję też nie każdy powinien montować i regulować. Pierwsza instalacja była robiona u Stefanowskiego w Łodzi wraz z pomiarami na hamowni. Drugą sekwencję wkładałem do granda i zdecydowanie odradziłbym teraz ten warsztat, gdzie montowali. Trzecią sekwencję montowali mi w AmArGaz (Artur Krzyżanowski) i ten warsztat też mogę polecić. Aha. Jedyny problem ze Stefanowskim był taki, że odmówili montaż pod autem, oraz wlew w błotniku, lub we wlewie. |
Autor: | kostuch [ wt paź 16, 2012 9:53 am ] |
Tytuł: | Re: wydzielony LPG w terenie/rajdy |
radzik071 pisze: Blos będzie lepszy bo nie robi zwężki ale ciężej go wyregulować Mylisz się. Blos też robi zwężkę (bo zasada działania jest identyczna jak w gaźniku). Zaletą jest to, że jest to zwężka o zmiennym w funkcji obrotów przekroju. |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |