Rafał.R pisze:
Rafał.R pisze:
piotrpat pisze:
Można ulec wrażeniu, że jednak "ramka" zmniejsza prześwit bo "ramka" z definicji "obramowuje" a jak obramowuje to dodaje wymiaru obrysowi zbiornika, a jak zbiornik wisi pod podłogą to prześwit maleje o grubośc rzeczonego "obramowania".
Chyba że Twoja ramka jednak nie "obramowuje" zbiornika
Zdecydowanie moja rama nie "obramowuje" zbiornia:) sam zbiornik na benzyne jest jak najbardziej klasyczny, tyle, że węższy od fabrycznego, i owa ramka obejmuję go z przodu i z tyłu, a nie od spodu. Po drugie ramka na butle z gazem także nie zmniejszy prześwitu, bo butle obejmuję także z przodu i z tyłu, wszak butla jest okrągła. Tak więc mój kompletny zbiornik nie obniży prześwitu ani o 1milimetr!
I jeszcze jedno:
pod ten "mój" zbiornik benz+lpg przykręci się fabryczną osłonę blaszaną, która jest pod oryginalnym zbiornikiem na benzynę!!!
czyli po przykręceniu tejże osłony z zewnątrz nic nie będzie widać, że coś jest zmotane i zbiorniki będą osłonięte przed kamieniami itp, oczywiście błoto będzie tak samo się chętnie zbierać jak w oryginale...
Panie i Panowie, długo mnie tu nie było, ale jestem.
Zbiornik użytkuję od roku, wszystko działa jak należy, zbiornik funkcjonuje bez zarzutu, nawet wskaźnik poziomu działa, ale dosyć szybko się rusza, bo tankując od pustego do pełnego wchodzi ok 17litrów paliwka... Niewiele, ale zważywszy że gaz LPG i tak tankuje się 2-3razy (przynajmniej u mnie tak jest) to da się to przeżyć:) a bagażnik jest fabryczny, żadne przewody od instalacji LPG nie wnikają do nadwozia, nie trzeba wykonywać żadnych otworów na przewody. Co do mojego ostatniego wpisu, niestety osłona spod fabrycznego zbiornika nie pasuje pod mój zbiornik, ale myślę, że po pierwsze nie jest to konieczne (butla sama w sobie jest mocna, a mój zbiornik ma małą powierzchnię patrząc od spodu aut, więc trudno w nią "trafić" i uszkodzić) a po drugie to zawsze mogę dorobić dla chętnych specjalną osłonę
Jakby ktoś był chętny jestem w stanie zaprojektować i wykonać zbiornik tylko na benzynę w miejsce fabrycznego, o innym kształcie, zwiększającym kąt zejścia (zapewne o mniejszej pojemności niż fabryczny)
Pozdrawiam wszystkich:)