no to na początek dobrze by było jak byś pomierzył napięcia, bez tego nie będzie niczego (cytat z Kononowicza
)
Możesz zmierzyc tak:
1. napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku, wyłączonym kluczyku
2. napięcie na akumulatorze przy włączonych "systemach"
czyli przekręconym kluczyku
3. przy zimnym silniku, jak pracuje, obroty 800
4. przy zimnym silniku, jak pracuje, obroty ~3000
5. przy ciepłym silniku, obroty 800
5. przy ciepłym silniku, obroty ~3000
... może z tego coś będzie wiadomo ? to w sumie najprostsza rzecz jaką można zrobić na początek.
najgorzej jest jak się coś "trochę zepsuję" - wtedy ciężko się szuka.
Mi się kiedyś w innym samochodzie właśnie choinka na desce rozdzielczej zrobiła - lampki świeciły totalnie bez sensu -> padła dioda w regulatorze.
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu
... i skośnookie 4x4 innej marki