Będę musiał sprawdzić...Ale ma...Na pewno ma, bo na gazie odpala, a gaz mi odcina wtrysk tylko...
Znalazłem dokładnie taki sam problem:
http://www.zookpower.ca/forums/archive/ ... -4486.htmlPodejrzewam, że się skończy na wymianie kompa...
Ale mnie to zastanawia - czy ktoś zna dokładną procedurę startową Vitary? Interesuje mnie, co jest najpierw sprawdzane, "jeśli -> to", jakiś diagram... Bo może kompa się uda "oszukać" - jak to mam zrobione z wtryskiem (napięcie na stałe podpięte, po przekręceniu kluczyka...)
I jak to się dzieje, że komp po odpaleniu silnika daje sygnały na wtryskiwacz, a przed nie... No i jeszcze jedna sprawa - przed rozgrzaniem silnika nie działa do końca jak powinien... Przerywa, jak się gwałtownie depnie - spadają obroty, później idą do góry (wyprzedzenie zapłonu??). Jak się rozgrzeje, te problemy nie występują i pali ładnie i wkręca się też ładnie.
A może gaźnik zamontować i zapomnieć o problemie z kompem i elektryką
Jest nadzieja
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-sid ... sound.htmlMuszę spróbować - tylko jedno pytanie - czy bez kompa odpalę na samym gazie, z wyjętym kompem?
Pytanie jest poważne, bo jak wykręcę kompa i go sfajczę, to muszę jakoś się dostać do mechanika, a strasznie nie lubię korków na holu

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy

- Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...