suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 17, 2025 8:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lis 08, 2008 9:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hej.Terkocze mi Przekaznik od pompy paliwa.Nie mogę odpalic na benzynie.Jak już odpale na gazie,to mogę przejść na benzynę i działa.Co to może być?Najgorsze,że jestem poza Gd...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob lis 08, 2008 9:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
według mnie komp zaczyna siadac
:cry: ale moze byc inna przyczyna

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lis 08, 2008 10:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A w tego względu,że nie mam kompa,tylko pisze w komórki i nie widzę dokładnie zdjęć na stronie,czy ktoś może mi opisać jak zrobić diagnostykę?Check mi się świeci:(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz lis 09, 2008 7:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hej!

Już wróciłem :mrgreen:

Dobra - poprawka - to nie przekaźnik od pompy, tylko ten obok...Od czego on jest?
Zauważyłem inna rzecz... Jak trochę popompuję pedałem gazu na włączonym silniku, to nierówno wchodzi na obroty - jakby się przytykał...

Ale po tym jak się wyłączy, to odpala normlanie - znaczy przekaźnik terkotnie 2 razy i odpala.
To nie wina przekaźnika, bo normalnie się załącza. Po podłączeniu żarówki w zasilanie przekaźnika, to ona mruga, więc to jakieś coś, co załącza...Się zastanawiam, czy to nie jakiś czujnik nie daje sygnału, że można odpalać silnik.

Jakieś pomysły?

PS. NIe mogę odczytać błędów - zwieram w złączu B i C i nic nie mruga :(
PS2. Na rysunku z detali.ru to jest przekaźnik nr 5, ten bliżej kierowcy (dalszy od grodzi)...
Tylko wg tego rysunku, to jest coś od wtrysku, natomiast wg haynesa, to jest od pompy paliwa - już zgupiałem :(

Dlaczego są 2 od wtrysku?
Tu link: http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... 3&PID=166+


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn lis 10, 2008 6:34 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kurcze ... brzmi nieciekawie :( ja tam się na tym nie znam, ale obstawiam albo jakiś brak styku, gdzieś, albo kompa :(

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pn lis 10, 2008 7:09 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a 2 sa chyba dlatego ze po przekreceniu kluczyka pompa dostaje na chwile mapiecie a po odpaleniu to komp zalancza pompe na stałe

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn lis 10, 2008 9:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ale mi pompa chodzi. Zarówno startuje po przekreceniu (slychac), jak i pozniej, bo silnik chodzi na benzynie, tylko nie odpala :(

To nie jest od pompy wg mnie....

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn lis 10, 2008 9:38 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a moze masz imobilajzer czy cos bo tam tylko przekazniki pompy sa

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 10:20 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Nie mam - sprawdzę, co będzie jak to będę spinał, po zapłonie...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 3:03 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Nic nie daje załączanie ręczne :(

Tam musi być jakiś czujnik, który nie zwraca danych...

Jak zrobić diagnozę ?? Opis ze strony nie działa mi :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 8:55 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
A mozesz sprawdzic czy jak nie odpala to masz iskre

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 9:23 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Będę musiał sprawdzić...Ale ma...Na pewno ma, bo na gazie odpala, a gaz mi odcina wtrysk tylko...

Znalazłem dokładnie taki sam problem:
http://www.zookpower.ca/forums/archive/ ... -4486.html

Podejrzewam, że się skończy na wymianie kompa...
Ale mnie to zastanawia - czy ktoś zna dokładną procedurę startową Vitary? Interesuje mnie, co jest najpierw sprawdzane, "jeśli -> to", jakiś diagram... Bo może kompa się uda "oszukać" - jak to mam zrobione z wtryskiem (napięcie na stałe podpięte, po przekręceniu kluczyka...)

I jak to się dzieje, że komp po odpaleniu silnika daje sygnały na wtryskiwacz, a przed nie... No i jeszcze jedna sprawa - przed rozgrzaniem silnika nie działa do końca jak powinien... Przerywa, jak się gwałtownie depnie - spadają obroty, później idą do góry (wyprzedzenie zapłonu??). Jak się rozgrzeje, te problemy nie występują i pali ładnie i wkręca się też ładnie.

A może gaźnik zamontować i zapomnieć o problemie z kompem i elektryką :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Jest nadzieja :!: :!: :!: :!:
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-sid ... sound.html

Muszę spróbować - tylko jedno pytanie - czy bez kompa odpalę na samym gazie, z wyjętym kompem?
Pytanie jest poważne, bo jak wykręcę kompa i go sfajczę, to muszę jakoś się dostać do mechanika, a strasznie nie lubię korków na holu ;)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 9:39 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
komp dostaje info z czujnka połozenia wału ze se obraca
wtryskiwacz jest sterowany minusem na drugim kablu powinienes miec napiecie kture tez idzie z kompa i badzo czesto zanika

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 9:42 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
nie odpalisz bez kompa jak masz kompa z koncówka B70 lub B30

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt lis 11, 2008 10:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
http://carfix.stufftoread.com/ - polecam tę stronę :mrgreen:

Co do odpalenia - to masz rację - zabezpieczenie iskry. Mój komp:
33920-56B70 - czyli nie odpalę...Szkoda - trzeba będzie dać do fachowca - nie będę ryzykował.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl