suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=8&t=7719 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Szumi1991 [ pn maja 07, 2012 11:16 pm ] |
Tytuł: | SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
Witam Potrzebuje schematu wiązki do silnika J20A i jeszcze jak ktoś by miał opis pinów od wtyczek który kabel do czego i tak dalej ![]() ![]() |
Autor: | vaiker [ pn maja 07, 2012 11:21 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
jest w FSM`ie |
Autor: | Szumi1991 [ wt maja 08, 2012 3:01 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
gdzie ? ![]() ![]() |
Autor: | danthe [ wt maja 08, 2012 8:00 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
vaiker pisze: jest w FSM`ie Do 2.0 16v z Vitary raczej tylko w tym po rosyjsku. W GV wiazka jest inna. Szumi1991 pisze: gdzie ? ![]() ![]() Factory Service Manual. Po naszemu "serwisówka". W rosyjskim manualu na stronach 111-114 jest większość opisane, mam nadzieję, że ??????????? ????? potrafisz czytać ![]() |
Autor: | RDZIKI1 [ wt maja 08, 2012 8:57 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
http://newgrandvitara.net/FAQ/Service%2 ... Mpart1.pdf |
Autor: | danthe [ wt maja 08, 2012 9:19 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
RDZIKI1 pisze: http://newgrandvitara.net/FAQ/Service%20Manual/VitaraSMpart1.pdf To jest GV. Są różnice w osprzęcie silnika i w samej wiązce. Przy ECU też jest inaczej. http://www.suzukiinfo.com/vitara/azbuka_escudo.rar Mam to w ładnego pdf sklejone, jak masz skrzynkę która 40M wytrzyma to daj mi na PW adres to Ci wyśle. Albo wyszukaj w sieci plik o nazwie: Suzuki Vitara Escudo 1988-1998 (RUS).pdf kawałek rozpisanej wiązki z mapowaniem wtyczek dla ECM i PCM: ????? - wyjście ???? - kolor ??????? - układ Załącznik: j20_ECM_PCM.gif
|
Autor: | Szumi1991 [ wt maja 08, 2012 10:22 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
Dzieki wielkie chłopaki ![]() ![]() |
Autor: | vaiker [ wt maja 08, 2012 11:49 pm ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
trza uwazac z ziomem bo jeszcze wykmini ze po zwarciu trzeciego pinu do masy spalanie spada o polowe, silnik ma 150 koni i blacha przestaje rdzewiec . . . |
Autor: | danthe [ śr maja 09, 2012 6:24 am ] |
Tytuł: | Re: SCHEMAT WIĄZKI SILNIK J20A! |
Szumi1991 pisze: Dzieki wielkie chłopaki ![]() ![]() Jak sie już połapiesz to podziel sie z nami czego udało się dokonać. Moge jakies detale pomóc przetłumaczyć z tego manuala, coś jeszcze z 10 lat nauki tego języka mi pozostało w głowie ![]() Ciekawa alternatywa sie pojawiła - elektryczne turbiny. Dużo mniej motania a przyrost mocy bez turbodziury jak na kompresorze. vaiker pisze: trza uwazac z ziomem bo jeszcze wykmini ze po zwarciu trzeciego pinu do masy spalanie spada o polowe, silnik ma 150 koni i blacha przestaje rdzewiec . . . ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |