suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=9&t=11536
Strona 1 z 1

Autor:  Generic [ ndz sty 26, 2014 12:08 pm ]
Tytuł:  Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara

Mam Kumho kl78 w seryjnym rozmiarze. Jako, że miałem do pracy 30km w jedną stronę 5 dni w tygodniu ATeki były bardzo sensownym rozwiązaniem. Sytuacja się zmieniła i do pracy będę teraz miał 10min piechotą.
Mam lift 2" na podkładkach czyli jak rozumiem wejdą opony 235/75 r15 - dla pewności, na standardowych stalówkach "kółkach" czy trzeba coś z większym odsadzeniem? Mam Vitarę 3d bez poszerzeń, więc nie chciał bym też, żeby wystawały.

Myślałem, że będę kupował Duratracki jako opony bardzo uniwersalne na wszystkie warunki i dzielniejsze w terenie od typowych ATeków. Ale jak kilka razy wyjechałem gdzieś i musiałem odpuścić większe błoto to mi było smutno o-) A, że przebiegi teraz będę robił niewielkie i potrafię jeździć samochodem z mniejszą przyczepnością na asfalcie to chcę MTki.

I tu, po przydługim wpisie docieramy do sedna wątku. Pieniądze piechotą nie chodzą i szukam w miarę budżetowej opcji.
Roadian MT można kupić komplet z przesyłką za 1450zł, Sahary od Radzika 1800zł. Różnica do przełknięcia tylko co wybrać?
O Roadianach dużo poczytać nie można, ktoś chwalił w wątku na 'dużym forum', ktoś stwierdził, że widział u kogoś i nie robiły. Wiadomo jak z takimi opisami jest. Sahary czytałem jak głównie Radzik chwalił za dzielność w błocie ale też dobre sprawowanie na czarnym.
Roadiany mają wzór typowego MT, praktycznie to samo co stary BFG MT więc w sumie wiadomo czego się spodziewać. Nowe 13,5mm bieżnika waga nie znana.
Sahary (kopia Yokohamy g001) też zachwalane ale jednak nalewka, 18,8kg ale nie wiem jak to porównać. Podobno bardzo sztywne, prawie bez ciśnienia można jechać - ale to dobrze czy źle? Bo chyba lepiej jednak, żeby przy obniżonym ciśnieniu opona była elastyczna i się dopasowywała do podłoża.

Autor:  brylant [ ndz sty 26, 2014 2:28 pm ]
Tytuł:  Re: Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara

osobiście jeździłem na saharach i było super,polecam tą opone,a co do ciśnienia to jak jechałem na rajd spuszczałem powietrze do 1,1 i było czuć różnice w twardości

Autor:  Seba [ pn lut 03, 2014 11:45 am ]
Tytuł:  Re: Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara

Tez mi chodza Roadian MT po glowie "nowa" opona za dobry pieniadz i chyba 3 lata gwarancji - robia czy nie, to pojecie wzgledne - w blocie na pewno gorsze od simexa ale w piachu pewnie lepsze ... Bardziej bym chcial uslyszec opinie o jakosci tych opon.

Autor:  radzik071 [ pn lut 03, 2014 10:21 pm ]
Tytuł:  Re: Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara

Generic pisze:
....Podobno bardzo sztywne, prawie bez ciśnienia można jechać - ale to dobrze czy źle? Bo chyba lepiej jednak, żeby przy obniżonym ciśnieniu opona była elastyczna i się dopasowywała do podłoża.


Wszystko zależy od rozmiaru insy turbo bo tylko niektóre są sztywne i to nie zawsze. (zależy czy na karkasie 4x4 czy ciężarowym)

Nawet te "sztywne" na niskim ciśnieniu dobrze się oczyszczają ale wg mnie lepiej wybierać te mniej sztywne bo są sporo lżejsze.
Z tego co się orientuję to rozmiar 235/75r15 SAHARA to akurat są te "miękkie" i lekkie.

PS.
Sprzedaję opony insy tylko dlatego, że sam ich używam i dzięki temu mam lepsze ceny :) Dlatego mogę śmiało polecić jako użytkownik a nie natarczywy sprzedawca.

Autor:  DominikLong [ wt lut 11, 2014 11:18 pm ]
Tytuł:  Re: Nexen/Roadstone Roadian MT vs Insa Turbo Sahara

Może napisze ktoś kto jeździł jak się ma Yokohama MT do takiego bieżnika typu stary BFG MT?
Jakie są różnice w błocie, piachu, asfalcie?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/