suzuki.info.pl http://suzuki.a-ng.eu/forum/ |
|
Cooper Evolution MTT http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=9&t=19854 |
Strona 4 z 4 |
Autor: | radzik071 [ wt sty 14, 2020 10:42 am ] |
Tytuł: | Re: Cooper Evolution MTT |
Generic pisze: ... E no, to są skały a nie kamienie. Ja myślałem o takim mniejszych, kamienistych górskich drogach np. Gdzie ja z kolei nie widzę tej przewagi szerokich. ... Ja cały czas odnoszę się do terenów lokalnych.... Ja też Jazda po kamieniach (nie żwir, nie ogromne skały jak w Moab), czyli taka lokalna jazda w południowej Polsce(jak na foto poniżej) Wąska opona bardziej wpada między kamienie i łatwiej się z klinować... Wydaje mi się że argumenty Franka które przytacza są w dużym stopniu słuszne. Są jednak zapożyczone raczej z innego kontynentu typu Australia a tam jednak mają trochę inny teren i inaczej używa się aut 4x4 i nie do końca przekłada się to na polski off-road. W Europie mało kto używa wąskich wysokich opon (głównie Landrowery na polnych dragach i asfalcie ) PS. Ciekawostkowy przykład "Jimny" 1.3 na szerokich walcach: https://youtu.be/PEQk6caN3xw |
Autor: | Generic [ wt sty 14, 2020 11:18 am ] |
Tytuł: | Re: Cooper Evolution MTT |
Yyyy przeklatkowałem w pracy bez dźwięku. Z Jimny to tak widzę chyba silnik i kawałek budy. A tak to widzę jakąś zmotę z niezależnym zawieszeniem przód i tył, oba skrętne i silnik centralnie. Na rolniczych jodełkach. Nie wiem jak i do czego to przyrównać o-) I widzę technikę jazdy typu powoli, spokojnie, jak nie pójdzie to na linie. Nawet podjazd od 4:47 jest dość spokojnie atakowany. I ma to sens, i pewnie też podyktowane konstrukcją samochodu jest. Słaby silnik, wolne przełożenia, duże koła z dobrą trakcją. |
Strona 4 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |