suzuki.info.pl
http://suzuki.a-ng.eu/forum/

Czy opona <30" nadaje się w teren (wydzielony)
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=9&t=440
Strona 1 z 2

Autor:  Karson [ czw lip 05, 2007 12:23 pm ]
Tytuł: 

Do terenu MT poniżej 30" są do bani, vitka ma strasznie nisko ramę i na mniejszych kapciach szybko na niej siada. :wink:
Zobaczycie, że z czasem skończycie na 31" :mrgreen:

Autor:  sla66 [ czw lip 05, 2007 12:45 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Do terenu MT poniżej 30" są do bani, vitka ma strasznie nisko ramę i na mniejszych kapciach szybko na niej siada. :wink:
Zobaczycie, że z czasem skończycie na 31" :mrgreen:
Na 31" skończę jak będę miał vitkę w 100% na siebie. Teraz muszę brać pod uwagę współwłaściciela i zasobności kieszeni.

Autor:  BARTEK W. [ czw lip 05, 2007 1:45 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Do terenu MT poniżej 30" są do bani, vitka ma strasznie nisko ramę i na mniejszych kapciach szybko na niej siada. :wink:
Zobaczycie, że z czasem skończycie na 31" :mrgreen:


Kurka następny mnie zdołował. :cry:

Autor:  Masmo [ czw lip 05, 2007 1:52 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Karson pisze:
Do terenu MT poniżej 30" są do bani, vitka ma strasznie nisko ramę i na mniejszych kapciach szybko na niej siada. :wink:
Zobaczycie, że z czasem skończycie na 31" :mrgreen:

Kurka następny mnie zdołował. :cry:

Nie łam się :wink: :lol: Kolega Karson myśli o extemie. Ja tam uważam że pod waruniem że nie ma głębokich kolein po Patrolach to 29" robi dobrze. Dziś upalałem Jimniego po budowie. Glina piaszczysta rozmoknięta maksymalnie, opnony seryjne szosowe 205/70R15. A my buuuuut i do przodu. :twisted: :lol: :lol: Poślizgi jak na lodzie, wiekszość trasy bokiem ale daliśmy radę nawet pod niewielkie górki.

Autor:  BARTEK W. [ czw lip 05, 2007 1:59 pm ]
Tytuł: 

Wiesz @Masmo, wczoraj popatrzyłem, że nie zmieściłbym 30"(wys. opony 75cm.), gdyż zachaczały by mi o krawędź poszerzenia błotnika z przodu auta(przy skręcie, fele -12ET), także już mi trochę ulżyło, na jakiś czas oczywiście hehe :wink:

Autor:  Masmo [ czw lip 05, 2007 2:47 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Wiesz @Masmo, wczoraj popatrzyłem, że nie zmieściłbym 30"(wys. opony 75cm.), gdyż zachaczały by mi o krawędź poszerzenia błotnika z przodu auta(przy skręcie, fele -12ET), także już mi trochę ulżyło, na jakiś czas oczywiście hehe :wink:

Też chodzę z kątówką koło tego miejsca i jeszcze się nie zdecydowałem na krótkie cięcie. Może ktoś nas oświeci ile trzeba wyciąć i gdzie pod 30" :roll: Ale może załóżmy nowy temat. będzie dla potomnych. :wink:

Autor:  Karson [ śr lip 11, 2007 5:11 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
Temat brzmi: opony AT do lekko podniesionej a nie opony MT do super zmoty :wink:
BTW obawiam się że masz rację.

AT do lekko podniesionej - 28". Ale czytając Wasze posty dochodzę do wniosku, że ciągnie Was w teren, więc szkoda kasę tracić na półśrodek i od razu zainwetować raz a dobrze. Uczcie się na błędach cudzych... :wink:
Poza tym 31" to wcale nie extrem... mojej żonie nasza vitka baaardzo się podobała. :mrgreen:

Autor:  Masmo [ śr lip 11, 2007 7:34 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
.....Ale czytając Wasze posty dochodzę do wniosku, że ciągnie Was w teren, więc szkoda kasę tracić na półśrodek i od razu zainwetować raz a dobrze. Uczcie się na błędach cudzych... :wink:
Poza tym 31" to wcale nie extrem... mojej żonie nasza vitka baaardzo się podobała. :mrgreen:

Może masz rację z tym raz a dobrze. Ale moje auto służy też dla żony do podjechnia do sklepu kilka km. Wiec musi też spełniać w ograniczonym co prawda zakresie rolę auta "na codzień". Doszedłem więc do wniosku że nie ma takich opon które byłyby dobre "na codzień" w różnych warunkach w tym na śliskim i byłyby naprawde dobre w terenie.
Więc chce mieć 2 komplety:
1-wszy na codzień czyli AT 29", są spoko na codzień a i w terenie nie extremalnym też dają radę
2-gi komplet któgo jescze nie kupiłem ma być z extremalnym bieżnikiem terenowym (Simex lub Bogger) w rozmiarze 30-31"
Dodatkowo za taka wizją przemawia to że do takich dużych opon auto trzeba przygotować....

Autor:  MarekS [ czw lip 12, 2007 7:07 am ]
Tytuł: 

Obawiam się, że 31" to za dużo dla agresywnego MTka.

Autor:  Masmo [ czw lip 12, 2007 8:41 am ]
Tytuł: 

MarekS pisze:
Obawiam się, że 31" to za dużo dla agresywnego MTka.

Też się tego obawiam po lekturze forum. Wieć raczej celuję w 30". Myślę że mimo minimalnie mniejszego prześwitu (0,5") powinny robić lepiej. Zwłaszcza że będe mógł mocniej nimi pokręcić.

Autor:  slaw [ czw lip 12, 2007 11:54 am ]
Tytuł: 

do tereny tak naprawde to lift sie liczy bo jak lift dobry to 30 moga byc
akurat jedzi ze mna vitara na 30 na małym lifcie to co chwila ja ciagam na linie :wink:

Autor:  Masmo [ czw lip 12, 2007 12:01 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
do tereny tak naprawde to lift sie liczy bo jak lift dobry to 30 moga byc
akurat jedzi ze mna vitara na 30 na małym lifcie to co chwila ja ciagam na linie :wink:

dobry, mały??
Znaczy lift zawieszenia 5-6 cm to raczej mały??? Czyli przedni most trzeba obniżyć by był dobry????

Autor:  slaw [ czw lip 12, 2007 8:40 pm ]
Tytuł: 

dobry lift to nie tylko podniesienie auta to praca zawieszen wykrzyze itp niby majac 2 blokady moze zrezygnowac z wykrzyzu a okazuje sie ze nie praca zawieszenia to co nam potrzeba
przezyłem zawieszenie standatowe calmini i tworze swoje na bazie calmini ale ich wady trzeba wyplemic choc nie powiem kierunek jest dobry :wink:

Autor:  Masmo [ pt lip 13, 2007 12:59 pm ]
Tytuł: 

slaw pisze:
dobry lift to nie tylko podniesienie auta to praca zawieszen wykrzyze itp niby majac 2 blokady moze zrezygnowac z wykrzyzu a okazuje sie ze nie praca zawieszenia to co nam potrzeba.....

Zaczynam to rozumieć :D . Porównując podkładkę i lift na S1106 i springach Samara to niebo a ziemia jesli chodzi o pracę, wykrzyże. Żałuje że od razu nie zabrałem się za zrobienie prawdziwego lifta a nie bawiłem się w jakieś gumki :wink: :D .

Autor:  michal_cobra [ pt lip 13, 2007 1:58 pm ]
Tytuł: 

Każdy uczy się na swoich błęach. Niestety :wink:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/