suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 8:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 811 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lip 23, 2012 9:21 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
jak będzie sie jeździło dupiato to nie będę zadowolony... z resztą zobaczymy...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn lip 23, 2012 9:33 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A napęd jak rozwiązałeś?
chyba podwójne krzyżaki przynajmniej i jakiś teleskopowy wał :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lip 23, 2012 12:04 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
wału na razie jeszcze nie ma :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn lip 23, 2012 10:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Myślę że najłatwiej będzie założyć bezprzewodowy wał :lol: :mrgreen:
Kurczaczki ! znowu zapomniałem zmierzyć wału :oops:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lip 24, 2012 11:24 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
radzik071 pisze:
Myślę że najłatwiej będzie założyć bezprzewodowy wał :lol: :mrgreen:
Kurczaczki ! znowu zapomniałem zmierzyć wału :oops:

Są takie spirale do przetykania kanalizacji. Może się sprawdzą? :mrgreen: :wink:

Jak kiedyś przerabiałem przód na sprężyny w samuraiu to też się napaliłem na megaskok zawieszenia i stwierdziłem, że sprężyny wychodzące z mocowań to nie problem.
Zmieniłem zdanie jak z błotnego rowu wyjechałem na samych amortyzatorach :lol:
Szukanie sprężyn w lagrze - bezcenne :oops:


Na górę
Post: sob lip 28, 2012 4:39 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
http://www.curbsideclassic.com/blog/cc- ... ty-indeed/

ciekae kiedy ktos wpadnie na takie zastosowanie unas 2 szt przednich most ów :shock: :shock:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob lip 28, 2012 7:06 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
wczoraj przedłużyłem przedni wał o 8cm i 3mm na razie zrobiłem to sam (powiedzmy że prosto, później będę miał wały z longa to zawiozę do tokarza lub tam gdzie zajmują się wałami żeby zrobić to jak należy )
dzisiaj go założyłem i pokrzyżowałem auto w jedną i drugą stronę... z tego co wypatrzyłem to przy metrowym wykrzyżu nic złego się nie dzieje...(nie wiem jaki będzie jeszcze ostateczny wykrzyż bo tak jak pisałem wcześniej wszytko zależy od amorów...)
most samuraja dostał 5/125 na przód wszystko poskładane i ma jeździć... z tego co wypatrzyłem to przydały by się nowe uszczelniacze kuli zwrotnic i te filce...

mam jedno pytanie do Milasa...

czy u ciebie też jak auto podnosi się i opada to zawieszenie nie chodzi w pionie tylko pod małym skosem???
mówię tu o moście względem ramy że nie chodzi tak... | tylko tak... /

P.S.
milas nie wiem z kąd ty te tematy wykopujesz :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob lip 28, 2012 9:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
z duzego forum

normalne
przecie zawieszenie niepracuje w pionie tylko po promieniu wachacza

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 12:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
ale tak myślę że jak by panhard był bardziej w poziomie to powinno to być mniej odczuwalne... tylko wtedy ze zwrotnicą trzeba było by się bawić...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 2:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
wachacz ma swoj promien pracy i tego niezmienisz

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 5:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
milas pisze:
wachacz ma swoj promien pracy i tego niezmienisz

Zmianiłby dając prostowód. Albo dając cztery drążki pchane zamiast panharda.
Ale to i tak jest jeden z mniejszych problemów w tym projekcie.


Na górę
Post: ndz lip 29, 2012 9:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
kostuch pisze:
milas pisze:
wachacz ma swoj promien pracy i tego niezmienisz

Zmianiłby dając prostowód. Albo dając cztery drążki pchane zamiast panharda.
Ale to i tak jest jeden z mniejszych problemów w tym projekcie.

a jakie są większe problemy według ciebie????
chętnie bym się dowiedział co robię źle...

4 drążki będą z tyłu... na przodzie brakuje na to miejsca...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 10:57 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
sebahabit pisze:
kostuch pisze:
milas pisze:
wachacz ma swoj promien pracy i tego niezmienisz

Zmianiłby dając prostowód. Albo dając cztery drążki pchane zamiast panharda.
Ale to i tak jest jeden z mniejszych problemów w tym projekcie.

a jakie są większe problemy według ciebie????
chętnie bym się dowiedział co robię źle...

4 drążki będą z tyłu... na przodzie brakuje na to miejsca...


Dziwne. U mnie z przodu zmieściło się nawet 5 drążków :)
Większy problem to będziesz miał np z drążkiem kierowniczym.

Co robisz źle (w mojej opinii ma się rozumieć), to już napisałem - napinasz się na megawykrzyż, który spowoduje więcej nowych problemów niż rozwiąże istniejących.


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 6:33 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Jak nie zrobi dużego wykrzyżu to po co mu będą takie długie wahacze ?
Chociaż wg mnie i tak nie są potrzebne aż takie długie. (wystarczyło by, żeby od osi do osi miały 609mm :wink:

PS.
Wreszcie zmierzyłem.
Wał przedni od 2.0 V6 ma odległość między osiami krzyżaków 609mm

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lip 30, 2012 7:29 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
kostuch pisze:

Co robisz źle (w mojej opinii ma się rozumieć), to już napisałem - napinasz się na megawykrzyż, który spowoduje więcej nowych problemów niż rozwiąże istniejących.


zrób kilka fotek i pochwal się tym co masz z chęcią pooglądam i może coś przydatnego lub ciekawego podpatrzę

dzięki Radzik... a możesz zmierzyć jeszcze tylni??? bo pasuje mi żeby był dłuższy o ok 20cm :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 811 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl