http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Suzuki/Sa ... 0Swift.pdftutaj znalazłem jak ustawic TPS nie wiem czy ta samo jest do mojego silnika ale mniejsza z tym , zrozumiałem że przepustnicę przytrzymać całkiem zamkniętą tylko dać między nią a ogranicznikiem 0,3mm potem 0,5mm . (a ten siłownik co podtrzymuje przepustnicę wcisnąłęm i taśmą okleiłem bo niemam pompki próżniowej

) i mierzyc rezystancję na TPS i ustawic jak piszą nizej : (Czy dobrze ?

)
Sidekick (TBI)
Between Terminals "C" & "D"
With .012" (.3 mm) Clearance At Stop Screw .................. 0-500
With .020" (.5 mm) Clearance At Stop Screw ............... Infinity
Between Terminals "A" & "D" ............................. 3500-6500
Between Terminals "B" & "D"
At Idle .............................................. (1) 300-2000
At Wide Open Throttle ............................... (2) 2000-6500
A o tej śrubie pod czarnym kapslem piszą że regulować na ciepłym silniku aż będą odpowiednie obroty biegu jałowego (w moim przypadku są ok jak śruba jest prawie cala wkręcona , wkręciłem max 1obrót wykręciłem . (czy ustawia się ta śrubę też mierząc coś?)
Do silniczka krokowego umnie dochodzą tylko 3V , czy powinno dochodzić 12V ?? a silniczek ma 19ohm ?