suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 8:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 16, 2012 7:28 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
No to Jacek ma konkurencję :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lis 16, 2012 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
ciekawie to jest zrobione :D a najbardziej podoba mi się rozwiązanie układu kierowniczego :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: czw lis 22, 2012 6:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
dzisiaj zmotałem przy czasie amory w vitarze...
przód: omega b tylne
tył: polonez

wykrzyż jest taki sobie :D

natomiast przejechałem się pod ulicę i z powrotem... iiiiii... jeden amor z poloneza jest wylany, mniejsza z tym omega jest za miękka i auto się buja, po drugie trzeba jak najbardziej spoziomować panharda bo lipa jest jak auto zaczyna się szybko bujać... (chociaż to w sumie mogło być głupie złudzenie bo auto mocno skakało, na razie zmienię amory i będę sprawdzał czy będzie lepiej czy nie)

kilka fot
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

edit

milas z czego ty masz amory z przodu????

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: czw lis 22, 2012 6:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Ładnie, tylko chyba przednią sprężynkę trzeba jakoś zabezpieczyć bo "wylata" :mrgreen:

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw lis 22, 2012 6:55 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Załóż amortyzatory z lublina. Przednie - są chyba dłuższe niż tylne.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lis 22, 2012 7:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Tak, przednie lubliny są dłuższe od tylnych.


Na górę
Post: pt lis 23, 2012 9:09 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
kacjen pisze:
Ładnie, tylko chyba przednią sprężynkę trzeba jakoś zabezpieczyć bo "wylata" :mrgreen:

nie tylko przednią... tylna też by wypadła jak bym go jeszcze podniósł... :D lubliny przednie powiadacie... kurde kolega chciał mi sprzedać z calibry tylne które miały regulowaną siłę twardości (są podobne do omegi) pytałem wczoraj i mi powiedział że sprzedał... ehhh

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 6:01 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
dzisiaj założyłem lubliny na przód... czuję się 300zł biedniejszy ale za to przód pracuje tak jak powinien... i normalnie się jeździ... dzisiaj poustawiałem całe zawieszenie praktycznie co do milimetra i zauważyłem że będę musiał tak jak milas włożyć wał z toyoty 4runer ten z 2 krzyżakami, bo po ustawieniu główek w takich pozycjach jak mają być okazało sie że wał z przodu po podniesieniu auta do góry raz na jakiś czas się blokuje...

więc zostało mi:
ogarnąć wały
rozebrać wszystko
obspawać wszystko tak jak być powinno i pomalować
poskładać
ogarnąć przewody hamulcowe
poobcinać niepotrzebne rzeczy z ramy
testować
i poprawiać to co się urwie, bądź błędy :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 9:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Motaj i testuj. Jestem ciekawy... :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 10:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Browning pisze:
Motaj i testuj. Jestem ciekawy... :wink:


Też jestem ciekaw co pierwsze urwie :twisted: :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 10:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
półoś-przegub w przednim moście
chyba, ze wału nie poprawi :mrgreen:


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 9:21 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
wał poprawi bo musi ale na 1 wyjazd może ten zostanie, nie wiem jeszcze, Radzikowi Robsiku chodziło raczej o urwane elementy zawieszenia :D
i małe pytanie do milasa, którego od dłuższego czasu nie widzę
czy ten wał będzie pasował???
http://allegro.pl/show_item.php?item=2802512611

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 9:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
przy takim wykrzyzu ,zadna normalna sprezyna i amor nieda rady
tu tylko coliwery , cala reszta niewarta roboty bo poco taki wykrzyz jak i tak ograniczysz go amorem i wypadajaca sprezyna

ja mam tranzita amory na przodzie

jak patrze to to zawiesie takie cienkie rurki ma
ja dalem teraz 3 rury gruboscienne wbijane 1 w 2 w 3 a itak sie gna delikatnie a uciebie widze cieniutkie te rurki :shock:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 11:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
milas pisze:
ja dalem teraz 3 rury gruboscienne wbijane 1 w 2 w 3 a itak sie gna delikatnie a uciebie widze cieniutkie te rurki :shock:


To może jednak jest coś nie tak? :roll:


Na górę
Post: czw lis 29, 2012 12:59 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Ja to tym bardziej znawcą nie jestem ale 3 grugościenne wbite w siebie i nie dają rady to albo faktycznie coś nie tak albo Milas za wysokie ciśnienie ma :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl