suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 3:11 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt maja 11, 2012 12:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Przecież pisałem "...pompa albo regulator ciśnienia ".
Co ci szkodzi sprawdzić to ciśnienie? Przynajmniej będziesz wiedział, że to jest sprawne.

Jak komputer jest uszkodzony i świeci cały czas check engine, to działa system backupowy zapewniający podstawową funkcjonalność, żeby auto w ogóle jechało. Przy sprawnym komputerze brane są pod uwagę sygnały z wszystkich czujników - jak jest zły sygnał, to jest zła reakcja i np. falują obroty.
Poza tym błąd zobaczysz tylko wtedy jak czujnik jest całkiem zepsuty (zwarty albo go nie ma). Jak jest np. rozregulowany TPS, to na jakiej podstawie komputer ma stwierdzić że jest rozregulowany? Jeżeli ciśnienie paliwa jest złe, to skąd komputer ma wiedzieć że jest złe?
Komputer nie wróżka, nie zawsze prawdę ci powie :mrgreen:

Możesz podejść do problemu poważnie albo dalej "pszedmuchiwać"...


Na górę
Post: pt maja 11, 2012 1:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
chciałbym powaznie ale nie mam sprzętu zeby posprawdzac i nie bardzo wiem jak sie za to zabrac
tak jak mowiłem ucze sie dopiero vitarki
a kasy niestety brak bo bezrobocie :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pt wrz 21, 2012 10:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
pany i jak ? ogarnął ktoś coś z tym spalaniem ?? bo moja znów ciągnie jak smok tzn przy jezdzie do 2400obr pali 14l/100 gdzie to nie jazda a stanie w miejscu, bo zbiera się dopiero przy 3200 obr

wkurzające to spalanie, bo suzana przy takim lekkim jeżdżeniu pali 14l a e30 1.6 też monowtrysk które ostro ale to ostrooo katuje na parkingach pali 16l (ale tutaj to ja nie żałuję)

dodam że;
nie dośc że tak dużo pali, to obroty na benzynie falują 800-1000 i tak wkółko, natomiast po odłączeniu sondy lambda obroty idealnie równe, czyli co wychodzi na to że sonda ??

aa za pamieci pisze że mam wycięty katalizator tzn. od kolektorów wydechowych jest rura 50mm przelotu do samego końca

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: sob wrz 22, 2012 5:42 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
ja mam 1.6 8V, u mnie tez zaczeło się to dziać, wcześniej palił 12 teraz już ponad 14, Vita poszła do mechanika, stwierdził ciśnienie w 3 cylindrze 0,5, pozostałe 1,2,4 - 1 - 1.1, straszne luzy na zaworach. Jak narazie tyle zdiagnozowane. Zobaczymy co dzisiaj powie. No i uszczelka pod głowicą.

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: sob wrz 22, 2012 7:14 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
no jak by u mnie była lipa z tym ciśnieniem na jakimś garze to rozumując po mojemu na gazie również by falował, gdzie tak nie robii
no ale moge sie mylić
a z tą uszczelką po dgłowica to co ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: sob wrz 22, 2012 8:34 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
będę dzisiaj wszystko wiedział, narazie to są przypuszczenia. Zobaczymy jaka diagnoza będzie to napisze co i jak .

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: sob gru 08, 2012 12:05 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
panowie mam problem , poskladalem vitke z totalnego remontu. i tak silnik nie bardzo trzyma obroty na niskich, gdzy ustawie zaplon na 10 st to jakakolwiek jazda zaczyna sie od 3500 obr. gdy przestawie na ok. 25 st to idzie tak sobie ale do tych 1800 obr dalej jest dziura. palec rozdzielczy, kopulka, przewody swiece rozrzad nowe. monowtrysk wyciagniety i wyczyszczony, na tps reaguje, wsadzony "nowy" sterownik. nie sprawdzalem jeszcze cisnienia pompy ale tez byla niedawno wymieniana. jakies porady co moze byc??

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: ndz gru 09, 2012 12:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
mobilek pisze:
jakies porady co moze byc??

Lewe powietrze - sprawdź podciśnienia


Na górę
Post: śr gru 19, 2012 9:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
w koncu znalazlem. wsdzystkiemu byla winna koncowka wtrysku. dla potomnych- wystarczy po dolutowaniu kabli zalozyc koncowke z clio I 1,2... :D

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 10:44 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
mobilek pisze:
w koncu znalazlem. wsdzystkiemu byla winna koncowka wtrysku. dla potomnych- wystarczy po dolutowaniu kabli zalozyc koncowke z clio I 1,2... :D

mobilek pisze:
... monowtrysk wyciagniety i wyczyszczony ...


Czyli że uszkodziłeś sobie wtryskiwacz podczas czyszczenia :lol:
Szczotką drucianą to robiłeś... :o

ps.
Co to jest "końcówka z clio"?


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
koncowka wtrysku z clio. nie nie podczas czyszczenia, to bylo tak samo przed czyszczeniem... po prostu chyba siadla w srodku cewka i nie otwieral do konca przez co mial niedobor paliwa w cylindrach

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:51 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
mobilek pisze:
koncowka wtrysku z clio.

No ale jak to sama końcówka wtrysku? Sama dysza wtryskiwacza? Wydawało mi się, że to jest nierozbieralne :roll:
Czy może cały wtryskiwacz?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl