suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 4:15 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1014 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 27, 2013 12:04 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
EJJJ
a Masz ty Katalizator????
kiedys mielismy vitare z zatkanym wydechem (katalizatorem )

kolektor sie grzal jak szalony i własnie mulilo ja strasznie

sprawdz droznosc wydechu

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 9:36 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kosib pisze:
Koledzy niech ktoś kto ma takie informacje powie mi dokładnie co steruje wyprzedzeniem zapłonu. Co daje sygnał do czego i co i jak działa.
Aparat z czujnikiem halla daje sygnał do sterownika tak? Co robi Map sensor. Troche wiem ale pytam. Wtedy sprawdze każdy element,każdy kabel,każdy wężyk. Opadam z sił. Jak auto nie jedzie to pali jak smok.

POMOCY POMOCY POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Wyprzedzeniem zapłonu steruje komputer (chyba że masz aparat zapłonowy z mieszkiem).
Jest wyprzedzenie "bazowe" ustawiane pokręcaniem aparatu plus do tego komputer dokłada swoje na podstawie sygnałów z czujników.
Jak masz lampę stroboskopową, to łatwo sprawdzisz czy zapłon jest dobrze ustawiony i sterowany.


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 9:53 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Katalizatora nie ma. Wydech 100% drożny. Aparat bez gruszki.

CO DALEJ ??????????? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 9:58 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
pany sory że się wtrącam
rozbebeszam 1.6 8v w celu uszczelnienia silnika i zapewne zapłon się rozreguluje bo i głowice zwale
i wyjmę aparat zapłonowy
i tu moje pytanie jak go potem wsadzić w prawidłowym położeniu
gdzieś kiedyś na forum widziałem jak to ma być ale znaleźć nie mogę
pomożecie lub nakierujecie gdzie szukać?
aparat z mieszkiem

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 1:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kosib pisze:
Katalizatora nie ma. Wydech 100% drożny. Aparat bez gruszki.

CO DALEJ ??????????? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


1. Podpalić auto
2. Sprzedać auto
3. Rzucić się z mostu
4. Podpiąć komputer diagnostyczny.
:mrgreen:


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 1:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Gdzieś tam już się pojawił wątek, ale zapytam ponownie - podpinałeś inny komputer?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 1:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zbys19 pisze:
pany sory że się wtrącam
rozbebeszam 1.6 8v w celu uszczelnienia silnika i zapewne zapłon się rozreguluje bo i głowice zwale
i wyjmę aparat zapłonowy
i tu moje pytanie jak go potem wsadzić w prawidłowym położeniu

Zrobić pilnikiem kreskę ustalającą położenie aparat-podstawa.
No i wsadzać aparat z palcem skierowanym w odpowiednią stronę.

Jak znaleźć "odpowiednią" stronę można znaleźć w manualu.


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 11:01 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
jak co to mam kompa do pozyczenia i sprawdzenia

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: śr lut 27, 2013 11:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
dla mnie ten komp??
muszę uszczelnić serce mej suce i wlać nowej krwi
no chyba że nie będę umiał poskładać to będę liczył na waszą pomoc :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2013 9:55 pm przez zbys19, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw lut 28, 2013 7:45 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Panowie ! Słuchajcie !
Jadąc z pracy Vitarką która mnie ostatnio próbuje skłonić do tego żebym ją podpalił o mało sama się nie zapaliła ! :D szkoda że nie całkiem :twisted:
A tak na poważne to oczywiście muliło ją jadąc więc ją na Pb przełączyłem i deptałem jej do oporu. Po około 3km podniosłem maske a kolektor wydechowy cały pięknie świecił na czerwono. Żar bił na kilometr.
Podobny problem już był na naszym forum
viewtopic.php?f=6&t=8011
Tylko co będzie u mnie? U mnie raz auto jeździ dobrze a raz muli. Gdyby był zapłon opóźniony to raczej był by muł cały czas chyba że coś co odpowiada za przyspieszanie tak?
A może zawory sie zawieszają?
A może sterownik ?
A może sonda dawke daje?
A może wtrysk leje?
CO ROBIMY !!!! !! ?????????????


Na górę
Post: czw lut 28, 2013 8:07 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Gdzieś tutaj kiedyś ktoś opisywał że miał zatkaną dwururkę od kolektora, były nawet fotki. :roll:

Co do pozostałych rzeczy to podobno sprawdzałeś wszytko i było ok, tak?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lut 28, 2013 8:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Sterownika nie podmieniałem bo nie mam.
Sonda była ok a czy ona czasem szwankuje a czasem nie tego nie wiem
Zawory regulowałem ale mam na myśli np zacieranie się w prowadnicach i się nie domykają
Na gazie też jest zmulona w momencie kiedy muli więc czy wtrysk leje? chyba nie skoro na LPG tez jest problem
Może z zapłonem coś? Mam na myśli przyspieszanie ?


Na górę
Post: czw lut 28, 2013 10:44 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
dokladnie . Nuvo dobrze prawi
goracy kolektor to 2 sprawy albo niedroznosc albo zla miesznka a;e ja stawiam na niedroznosc
jedna vitare tak prawie spalilismy ( gaszona pod domem i wymiana silnika )

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: czw lut 28, 2013 10:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
to może niech przystawi ucho na końcu wydechy i zobaczy czy dmucha dobrze razem z obrotami silnika :P
:roll: ups może jednak ucho to zła metoda :lol:
przysłuż pal lepiej łape :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pt mar 01, 2013 9:24 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Wydech drożny. Coś ewidentnie jest z wyprzedzeniem zapłonu. Zaraz podmienie aparat. Jak nie to sterownik zostaje.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1014 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl