suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz lip 06, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 8:46 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo pisze:
jakieś hamerykańskie V8 (a nie biedne 8V :wink: )


Tylko nie biedne, nie biedne - większość z nas ma 8V ;P

:lol:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 4:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Masmo pisze:
BMW brzmi lepiej, jak dodamy jeszcze V6 to już całkiem fajnie tylko czy to da się ożenić z Vitara :?:


BMW nie robi silników V6 :wink: a rzędowa szóstka może się nie zmieścić pod maskę vitarki.

Masmo, mam wrażenie, że koszty nie robią na Tobie większego wrażenia, więc może jednak 2.0 V6 z longa? może i kosztowny w utrzymaniu, ale za to jak brzmi na wysokich obrotach, a bez tłumików to już w ogóle :twisted:

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 5:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
KozioŁ pisze:
...BMW nie robi silników V6 :wink: a rzędowa szóstka może się nie zmieścić pod maskę vitarki.:

Dobra niech będzie V8 :wink: :lol: :lol: .
KozioŁ pisze:
Masmo, mam wrażenie, że koszty nie robią na Tobie większego wrażenia, więc może jednak 2.0 V6 z longa? może i kosztowny w utrzymaniu, ale za to jak brzmi na wysokich obrotach, a bez tłumików to już w ogóle :twisted:

Koszta utrzymania są ważne gdy się dużo jeździ. Jeżdzenie dużo zmotą i tak nie wchodzi w grę. Na codzień jeźdzę oszczędnym dieslem więc jak wsiadam do Vitary liczy się fun :!: V6 z Longa to był mój piewszy pomysł. Jest to jakby najbardziej oczywiste i silniki są w miarę dostępne. Ostudzono jednak mój zapał że nie będzie tak wprost pasował. Podobno inne są mocowania silnika i może być kłopot z jego zmieszczeniem.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 7:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
a moze jakies silniki z aut terenowych tylko benzyna
frota, terrano
a jesli potrzebujesz duzej mocy
to szukaj silnika z tych aut
http://otomoto.pl/index.php?sect=search ... order_by=i
:mrgreen:

a tak na serio jaki max silnik wlezie tam pod maske?

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 25, 2008 9:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
djbigos pisze:
@Masmo
@Dmieszcz z rajdy4x4 ma 5,86 w mostach, fakt to w samuraju ale... możesz przy okazji pomyśleć

z silników (benzyna) to polecam z opla 1,4 lub 1,6. ten mniejszy ma 90km
większy chyba 105km(są to wersje 16v)
jak to w oplach trzeba wymieniać częściej pasek rozrządu
@Michał_1989 ma w samim silnik 2,0 ale od czego to niewiem :?

aa i ktoś pisał na tym duużym forum ze silniki z bmw są niezniszczalne :)
pzdr

Wiesz co - przemyśl co piszesz bo średnio wychodzi.
1. Silniki z Opla 1.4 lub 1.6 - a) za mała pojemność, co daje za mały moment obrotowy. Co z tego że koni troszke więcej na papierze, jak to są silniki wysokoobrotowe coo w terenie nie rozwiążę problemu Masmo czyli wrzucenia 2 na podjeździe. b) są to silniki do przednionapędówek - mocowane poprzecznie ze skrzynią do przednionapędówek. Znajdź mi proszę skrzynie biegów pasującą do tego. Ponadto - w silnikach montowanych poprzecznie będzie problem z osprzętem - vide silnik 1.6 16v ze Swifta który choć podobny do Vitarowskiego G16 to jednak ma inaczej osprzęt ustawiony.
2. Michał -1989 ma silnik z Omegi 2.0 - ze skrzynią omegi. To silnik 8v o pojemności 2.0, moc 115 koni. Niewysilony a przez to dobrze ciągnie z dołu

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 25, 2008 11:21 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Eee no jak nie jezdzisz tym na codzien tylko ma byc fun, to sie duzo nie zastanwiaj co wejdzie bo jak sie chce to wszystko wejdzie. Kumpel ma w samurai upchany silnik i skrzynie od GV 2.5 v6. Z przodu zmiescil sie tylko silnik.Chlodnica, i reszta jest na pace. Zapier.... to niesamowicie. Wiec skoro zamierasz zrobic totalna zmote. To wybierz silnik ktory Ci sie podoba i motaj !! Powodzenia , bo nie jest to latwa robota.

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 10:10 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Na zaprzyjaźninym forum koledzy napisali coś co mnie bardzo zaciekawiło:
Podobno silnik Opla Omegi jest jakoś spokrewiniony z Suzuki i pasuje do skrzyni :!: . Taki motor można zanabyć za grosze. Np:
http://moto.allegro.pl/item364288056_op ... rawny.html
Jeśli to się potwierdzi, to dla wszystkich Vitarowców którym umiera motor byłoby to genialne rozwiązanie :!: Wstawiamy sobie motorek 2,0 od Omegi A który ma 115KM i 170Nm już poniżej 3000 obr. Przy przełożeniach orginalnych i nasza Vitara zaczyna zapitalać... nawet na 31" :D .
Myślę że tyle mocy przy jeździe z głową to przeniesienie napędu by dało radę przenieść.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 9:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
I jak Masmo z Twoim silnikiem od omegi?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 9:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
I jak Masmo z Twoim silnikiem od omegi?

Przecież ja tylko teoretyzuje żeby w razie czego mieć gotowy scenariusz...

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 7:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Aaaaa - nie doczytalem ;)
Ale powiem Ci szczerze, że opcja jest super! (jakby zadziałała...)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 10:17 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Tak opcja jest super....ale roboty z tym od cholery....wiec nie wiem czy gra warta swieczki...A co myslisz o silniku z GV 2.5 v6 :?:

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Cybm pisze:
...A co myslisz o silniku z GV 2.5 v6 :?:

Pewnie byłby super ale dostępność i cena takiego pieca ma się nijak do Omegi... Silniki do Omegi zalegają w każdym szrocie i za 800-1000 zł każdy chętnie taki motor odda, a GV to zupełnie inna bajka.
Zresztą chyba 2,5 to już będzie zdecydowanie za dużo dla przeniesienia napędu Viatrki, natomiast 2,0 115 KM i 170 Nm brzmi rozsądnie. W końcu dieselki w Vitarze miały podobny moment obrotowy i jakoś to chodziło.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
A jesli chodzi o koszta to racja... bo z GV musialbys brac silnik razem z skrzynia...koszt ogromny...A jak ten silnik z omegi chcesz polaczyc ze skrzynia od Vitki ?? czy skrzynia tez z omegi ??

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:46 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
z tego co wiem powstaje vitara z silnikiem omegi skrynią omegi reduktorem samurai jak zacznie jezdzic to zobaczymy :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 8:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Ta Omega to pomysł nie mój tylko:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 39#1250239
kolega z_power jest pomysłodawcą, zresztą podobno w Samurajkach tez ten silnik był zaszczepiany.
Szczerze mówiąc mam na razie blade pojęcie o tym co do czego będzie pasować, ale suestia padła na silnik Omega+skrzynia automat z Vitary. Podobno da się to ożenić. Problem w tym że mam manual :evil: .
slaw pisze:
z tego co wiem powstaje vitara z silnikiem omegi skrynią omegi reduktorem samurai jak zacznie jezdzic to zobaczymy :lol:

No proszę czyli nie tylko ja cierpię na niedostatnki MOCY. :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl