suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 7:50 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1322 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sie 09, 2013 12:20 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Moim zdaniem są lepsze niż najtańsze zamienniki gum, ale lubią się wycierać jak piachu dostaną. Czasami nawet zaskakująco szybko. Jak będą dobrze spasowane to łatwo je zamontujesz, niestety nieczęsto się zdarza, trzeba popytać o sprawdzonego producenta. Jeśli będą niekoniecznie odpowiednich rozmiarów to się namęczysz.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sie 09, 2013 12:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
danthe pisze:
Generic pisze:
Niczym sie nie różnią, jeśli już to producentem i ewentualnie jakością. Twardość ta sama. Pytanie czy potrzebujesz wszystkie wymieniać? Polibusze też mają swoje wady.


Nie mam potrzeby wymiany wszystkiego. Z gum w zawieszeniu mam do zrobienia tuleje przednich wahaczy i łączniki stabilizatora (sworznie z przodu tez w styczniu zmienione i na razie bez zastrzeżeń). Kiedy poleci reszta nie wiadomo a chciał bym mieć spokój. Nie da się ukryć, że jak by nie trzeba wydzierać tych wszystkich tulei z tyłu to będzie znacznie mniej roboty. Uważasz, że lepiej zrobić tylko ten przód i z resztą się nie kłopotać? Tylko czy mi ktoś sprzeda na sztuki to co potrzebuję...

macias320, uwierz, że chwilę nad tym myślałem. I zmieniałem zdanie już z 10 razy. Twoje argumenty przyszły mi do głowy i w zasadzie to chciał bym ten lift od Radzika. Wiem w czym to lepsze będzie. Ale realia są takie, że samochodem jeżdżę do pracy i góra co drugi weekend gdzieś po lekkim terenie śmignę. Czyli zwiększania możliwości terenowych mi nie trzeba. Lepsza praca tego zawieszenia i - co tu ukrywać - wygląd o tyle podniesionej Vitary mnie kusi. Tak samo nowe sprężyny i amory (przynajmniej tył). Ale tak jak pisałeś - za te części wyjdzie mi 500zł, za tamten zestaw 1600. Co gorsze aktualnie mam prawie niezjechane (bo nie nowe, kilka lat mają) KL78 w seryjnym rozmiarze. 10cm wyżej na oponach 195/80 to nie wypada. Dołożyć do tego 1100zł więcej kolejne 2tyś na opony to już nie tyle problem to absolutna niemożliwość.
A, że przydało by się centymetr wyżej raczej nie ma możliwości, że mi się ubzdura. Jak w to wejdą w przyszłości opony 235/70 a z tego co czytałem powinny to wystarczy mi centymetrów o-)


Na górę
Post: pt sie 09, 2013 12:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 23, 2012 8:28 am
Posty: 408
Lokalizacja: Kamienica Szlachecka - pomorskie
No wiesz ja vitarą codzinnie do pracy zapierdzielam i jest ok. a teren to narawde nbardzo rzadko lifta głównie z myślą o zimie zakładałem bo nie zawsze u mnie odsnieżaja a duże górki do siebie mam po polnych.

Ale fakt przy tym lifcie na seryjnych oponach to wygląda niezbyt....... a kolejny 1000 dla mnie też by był samobujstwem..... :twisted:

_________________
Maciej
NADZORY BUDOWLANE , KOSZTORYSOWANIE 607943101
Vitara 1.6 8V LPG 1989
Lift 4" Radzikone, Koła 225/75/15 kopia SAHARA, SNORKEL
http://www.fotosik.pl/u/macias320/album/1323439
e-mail: maciejh@vp.pl

http://www.ermail.pl/klik/UXNSa2oG


Na górę
Post: śr wrz 11, 2013 8:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:55 pm
Posty: 147
Lokalizacja: gniezno
Ma moze ktos rysunek lub jakis wzor dystansu amora przedniego do liftu 2", bo nie chcialbym odwr. Mocowania bo wiekszosc z Was odradza odwracac mocowania.

_________________
vitara 95r., Lift 2'' bfg mtek km1
polonez + springi po kowalu :)


Na górę
Post: wt paź 01, 2013 6:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 09, 2013 4:22 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Pawłów
Co myślicie o tym zestawie http://allegro.pl/vitara-dystans-lift-o ... 49560.html

_________________
Tył felicja i omega. Przód podkład 4.5cm w planach merc. Obecnie remont budy.


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 6:11 am 
Co można myśleć? Zestaw jak zestaw. Jeśli nie potrzebujesz dystansów amorka przedniego z niwelacją tatry to spełni to swoją rolę. Coraz więcej ludzi robi kopię pomysłu Radzika, a Mockba ma robotę z pisaniem do nich, że niegrzecznie jest zarabiać na zrzynaniu.


Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Na górę
   
Post: śr paź 02, 2013 6:53 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
cielaczek pisze:
Coraz więcej ludzi robi kopię pomysłu Radzika, a Mockba ma robotę z pisaniem do nich, że niegrzecznie jest zarabiać na zrzynaniu.

po cienkim stąpasz lodzie uważaj bo zaraz bana dostaniesz :mrgreen:
prawda jest taka ze wszystkie graty(pomysły) do liftów można znaleźć na zagranicznych stronach były tam wcześniej niż pojawiły się w pl

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 9:32 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
welmajster pisze:



ALLEGRO pisze:
...oferuje zestawy dystansów do podniesienia vitary...

Od kiedy to same dystanse podnoszą vitarę ? :wink:

cielaczek pisze:
... Coraz więcej ludzi robi kopię pomysłu Radzika...


Ja tu nie widzę żadnej kopii - przecież to całkiem inne produkty.

didiego pisze:
...
prawda jest taka ze wszystkie graty(pomysły) do liftów można znaleźć na zagranicznych stronach były tam wcześniej niż pojawiły się w pl


Jakoś do dzisiaj nie widzę na zagranicznych stronach pomysłu do liftu przodu na oryginalnych wahaczach bez efektu tatry czyli z dystansami amorów z regulacją tatry zamiast dłuższych wahaczy. Obniżenia mostu też nie widziałem większego niż 35mm.

Jak się mylę to proszę o linki do tych zagramanicznych stron.

PS.
Widzę, że nie możesz uwierzyć w to, że można opracować coś samemu a nie tylko kopiować :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 11:57 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 09, 2013 4:22 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Pawłów
Czyli że te nie niwelują efektu tatry? Skoro większość forumowiczow jest zadowolonych z zestawu od radzia to i ja nie kombinuje. Niestety kupiłem już springi od felicia kombi i amory omega tył kombi. Do tego podkład pod sprężyny 2x 3,5 i 2x 4,5. Jak to skonfigurowac ze sobą bo muszę jeszcze od radzia kupić dystanse wał,amora przód i obniżenie mostu. Pomoże ktoś.

_________________
Tył felicja i omega. Przód podkład 4.5cm w planach merc. Obecnie remont budy.


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 4:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
cielaczek pisze:
Co można myśleć? Zestaw jak zestaw. Jeśli nie potrzebujesz dystansów amorka przedniego z niwelacją tatry to spełni to swoją rolę. Coraz więcej ludzi robi kopię pomysłu Radzika, a Mockba ma robotę z pisaniem do nich, że niegrzecznie jest zarabiać na zrzynaniu.


Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...



Ja sam osobiście wykorzystałem wiele rozwiązań które przedstawił na forum radzik, wisi mi to czy sam je wymyślił czy nie, bo zebrał to w jedną całość i dopracował aby ze sobą współgrało. Niestety dla większości wymyślenie czegoś więcej niż co zje na kolację jest już nie do przeskoczenia i dlatego krytyka. Dla mnie wierne skopiowanie to kompromitacja samego siebie, a jeżeli komuś coś polecam to jestem pewien na 200% że to sprawdzone graty, wiec informuje, informować będę o produktach radzika bo są przemyślane i dobrze wykonane. Tak naprawdę to nie ma o czym mówić bo i tak nie będzie to zrozumiałe dla niektórych.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr paź 30, 2013 11:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
nie wiem gdzie zadać to pytanie, spróbuję tutaj. jutro montuję forumowy lift merc, omega i focus ale... przyjrzałem się dziś przedniemu zawieszeniu na kanale no i zauważyłem że prawy amortyzator od pasażera obciera mi o rant felgi tam gdzie znajdują się ciężarki do wyważania. miesiąc temu wyważyłem sobie idealnie koła a dziś patrzę że nie ma żadnego odważnika. patrząc od przodu wahacze siedzą jak siema, są wygięte aż w drugą stronę - myślicie że sprężyna tak mogła usiąść z jednej strony że obciera ? zbieżność jest idealnie zrobiona także odpada. kołą 235/75/15 - nie wiem tylko jakie ET felgi. proszę o wyrozumiałość i może jakieś podpowiedzi bo nie chciałbym jutro znaleźć się w czarnej dupie z tym liftem :)

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw paź 31, 2013 8:02 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A amortyzator jest sprawny i prosty?
Felga prosta?
pokaż zdjecia bo trudno mi sobie wyobrazić taką sytuację
Jeśli tylko prawy to sugeruje niesymetryczność samochodu. Wiec albo masz różne felgi albo po wypadku vitara została niedokładnie "wyklepana".

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw paź 31, 2013 8:57 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wrzuć foto jak to wygląda i pokaż jaką masz felgę.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lis 01, 2013 10:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
ciężko to pokazać nawet na zdjęciach ale wydaje mi się że na większej dziurze prawy przód jakoś dobija i słychać jak coś obciera w kabinie - może to właśnie amor o fele. vitare kupiłem uszkodzoną przodem ale na prawdę to było lekkie uderzenie nie naruszające podłużnic i fartuchów. nie wiem czy coś na tych zdjęciach widać - na pewno widać jak siedzi już przód
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: pt lis 01, 2013 12:04 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Nie wiem czy zdjęcia tak przekłąmują, ale z tego co widac to jest sporo miejszca pomiedzy felga i amortyzarotem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1322 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl