suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 6:18 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1532 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 4:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Jaką Ty m masz tę filicie?
Kombi, normalna?

Może podaj firmę i numerek sprężynki :D

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 7:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Coś mi sie zdaje że kombi....
Gdzieś mi przez oczy przeleciało ze kombi i pickup mają takie same ??... :roll: A co do spr od mesia to chyba sprawdzone są suplexy...
No ja niedługo zacznę tate namawiać na springi zamiast gumek :twisted:


Na górę
Post: czw cze 05, 2008 2:08 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw maja 22, 2008 11:59 am
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
firmy nie pomnę, sprężyny kupiłem na allegro po 38 zł za sztukę ale to było już parę miesięcy temu i nie mam juz tego w historii transakcji; jest to spring od zwykłej felicii, nie kombi i nie pick-up
postaram się jeszcze jakoś odnaleźć te dane;
sprężyny zdecydowanie polecam - robią pięknie, ani za twardo, ani za miękko :mrgreen:
żadnego przycinania, dopasowywania itp, jedyne o czym trzeba pamiętać to dłuższe odboje, bo przy dłuższym amortyzatorze to on ogranicza ruch mostu w górę; ja mam akurat odbojniki od seicento i jestem zadowolony, bo są twardsze od maluchowych i nie trzeba odcinać śruby, tylko podkładka i nowa śruba (oczywiście gwint 1,25)
pzdr


Na górę
Post: ndz cze 08, 2008 12:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
Panowie ja zapodałem na tył nówki samary bez obcinania i jak narazie jest super auto jest bardziej komfortowe niż oryginał. springi stoją fajnie prosto i wykżyrz jest porzadny rame od ziemi dzieli troche ponad 31 cm przy kołach 195/15. widziałem że niektórzy podawali taką wysokosc przy większych kołach- zastanawiam się czy nie przesadziłem ???
dzisiaj wrzuciłem suplexy na przód obcięte 1 i 1/4 zwoja i to daje ok29 cm nad ziemią chyba będe rozbierał ustrojstwo ponownie. jedna spręzyna stoi krzywo druga skolei troche inaczej ułożona w gnieżdzie i stoi prościutko ale chyba są za długie bo auto jakby troche podskakuje przodem i słysze stukot w okolicy mocowania amora - czyzby był wyciągnięty na maksa. jak myślicie ile trzeba przyciąc nowe suplexy ???
aha sćietą stroną włożyłem na wachacz - dobrze?
koła wyrażnie stoją \ / i nie wiem co z tym zrobić :?:


Na górę
Post: ndz cze 08, 2008 12:53 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
suplex niebieski kolor bywaja czarne obcinam 2 zwoje i płaska strona do góry :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn cze 09, 2008 3:09 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw maja 22, 2008 11:59 am
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
krzych pisze:
auto jakby troche podskakuje przodem i słysze stukot w okolicy mocowania amora - czyzby był wyciągnięty na maksa. jak myślicie ile trzeba przyciąc nowe suplexy ???
aha sćietą stroną włożyłem na wachacz - dobrze?
koła wyrażnie stoją \ / i nie wiem co z tym zrobić :?:


sprężyna może się ułożyć w gnieździe, chyba, że masz za długą i nie mieści się po prostu przy wyciągniętym na maxa amortyzatorze;
taka sytuacja nie moze mieć miejsca, bo na gęstych nierównościach tracisz kontakt koła z podłożem;
sprężyny założyłeś dobrze ściętą stroną na wahacz, a płaskim do góry :D
jeżeli straciłeś geometrię, musisz rozwiercić fasolki na mocowaniu zwrotnicy do amortyzatora - trochę walki pilnikiem


Na górę
Post: pn cze 09, 2008 5:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
krzych pisze:
Panowie ja zapodałem na tył nówki samary bez obcinania i jak narazie jest super auto jest bardziej komfortowe niż oryginał. springi stoją fajnie prosto i wykżyrz jest porzadny rame od ziemi dzieli troche ponad 31 cm przy kołach 195/15. widziałem że niektórzy podawali taką wysokosc przy większych kołach- zastanawiam się czy nie przesadziłem ???
dzisiaj wrzuciłem suplexy na przód obcięte 1 i 1/4 zwoja i to daje ok29 cm nad ziemią chyba będe rozbierał ustrojstwo ponownie. jedna spręzyna stoi krzywo druga skolei troche inaczej ułożona w gnieżdzie i stoi prościutko ale chyba są za długie bo auto jakby troche podskakuje przodem i słysze stukot w okolicy mocowania amora - czyżby był wyciągnięty na maksa. jak myślicie ile trzeba przyciąc nowe suplexy ???
aha ściętą stroną włożyłem na wachacz - dobrze?
koła wyraźnie stoją \ / i nie wiem co z tym zrobić :?:

A z przodu mocowanie amora odwróciłeś ??


Na górę
Post: pn cze 09, 2008 5:51 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
krzych pisze:
..... przy kołach 195/15..... widziałem że niektórzy podawali taką wysokosc przy większych kołach- zastanawiam się czy nie przesadziłem ???
dzisiaj wrzuciłem suplexy na przód obcięte 1 i 1/4 zwoja i to daje ok29 cm nad ziemią chyba będe rozbierał ustrojstwo ponownie. ....koła wyrażnie stoją \ / i nie wiem co z tym zrobić :?:

Masz lift jakieś 9 cm :!: Jak dla mnie to ostro przesadziłeś. Masz amortyzator rozciągnięty sprężyną i zawias stoi w swoim maksymalnym położeniu. Podobno sprężyny z czesem siadają ale w Twoim wypadku wątpię żeby siadły aż tyle.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 2:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
Robsik pisze:
A z przodu mocowanie amora odwróciłeś ??


no jasne :wink:

no cóż bardzo mi sie teraz vitka podoba jednak wczoraj podciałem jesccze 3/4 zwoja tak że w sumie wyszło 2 zwoje jak rzdaił slaw jest dużo lepiej ale niekiedy jeszcze potrafi walnąć amorem
myślicie ze jeszcze podciac ???

mozecie wstawić jakies foto z "fasolkami" na zwrotnicy bo chciałbym zrobis te kąty :wink:


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 4:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
krzych pisze:
Robsik pisze:
A z przodu mocowanie amora odwróciłeś ??


no jasne :wink:

no cóż bardzo mi sie teraz vitka podoba jednak wczoraj podciałem jesccze 3/4 zwoja tak że w sumie wyszło 2 zwoje jak rzdaił slaw jest dużo lepiej ale niekiedy jeszcze potrafi walnąć amorem
myślicie ze jeszcze podciac ???


Może siądzie trochę i będzie OK. Spróbuj trochę pokatować po dziurach. W końcu Sławek wie co pisze :!:
BTW jak wysoko teraz jest?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 11:28 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jak pamietam to Czajkowski ma suplexy podciente 2 zwoje i nie wnosi reklamacji tylko bezyna 2,l moze inne masz :!:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 11:41 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
jak pamietam to Czajkowski ma suplexy podciente 2 zwoje i nie wnosi reklamacji tylko bezyna 2,l moze inne masz :!:

:shock: A Czaykowski nie ma przypadkiem zawiechy a'la Calomini i całych sprężyn?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 11:52 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
nie on podciał co trzeba i tak wyglada :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr cze 11, 2008 10:30 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
slaw pisze:
nie on podciał co trzeba i tak wyglada :wink:


tak jest :mrgreen:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: śr cze 11, 2008 10:45 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
czaykowski pisze:
slaw pisze:
nie on podciał co trzeba i tak wyglada :wink:


tak jest :mrgreen:

:roll: 31" i tylko lift zawiesznia na orginalnych wahaczach i rozumiem że bez obniżania mostu.. bardzo ciekawe :roll: :roll: :roll: I na dodatek nic nie obciera jak rozumiem (?) i nie wygląda jak Scorpion :!: Do tej pory myślałem że to niemożliwe :!: Naprawde ciekawie masz zrobioną tą Vitarę :!:
BTW Będe musiał swoją trochę chyba więcej przyciąć :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1532 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl