to co z tego, że lewe przednie koło idzie bezpośrednio z pompy a prawe przez korektor jak i tak Ciśnienie się wyrównuje się w pompie !
Pamiętajmy, że płyn nie jest jednokierunkowy
U mnie w longu też przewód prawego przedniego koła przechodzi przez korektor.
Ale to nie znaczy, że jedno koło hamuje inaczej !
Ciśnienie na osiach ZAWSZE się wyrównują(z przody w pompie), korektor "rozdziela", koryguje tylko ciśnienie między osiami !
Przemas601 pisze:
.............
Obawiam się,że nie masz racji. Zawór jest na obwodzie tylnych hamulców,tak jak korektor. .......
który? ten ze schematu? a gdzie tam jest korektor?
Przemas601 pisze:
.............
Myślę,że lepszy porządny hydrauliczny ręczny niż nie działający na linkę. Zawór umożliwia odcięcie tylnego obwody w razie urwania przewodu.
Ten na linkę działa, przegląd przechodzi ale w teren jest za słaby dlatego warto zrobić właśnie np taki zaworek i zamykać go po wciśnięciu hamulca nożnego i mamy koła zblokowane na amen a i właśnie odciąć można tył całkiem w razie W
lub dodatkową dźwignię ręcznego na hydraulikę
Ten hydrauliczny ręczny ma podstawową wadę!
Nie jest oddzielnym układem i w razie JAKIEJKOLWIEK usterki zostajemy bez hamulców
Normalnie zawsze ratuje nas ręczny co mi już raz uratowało dupę i wracałem bez płynu w układzie hamując ręcznym i biegami.
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !