suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:49 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 13, 2014 7:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Założyłem automaty sprzęgiełka zamiast zbieraków do gvI, ale nie słychac żeby się zapinały i rozpinały.,no i nie dziłą przedni napęd a zima idzie.Dzis sprawdziłem tą pomkę działa ,kontrolka 4wd się pali i nie mruga, a przód nie robi.Może to sprzęgiełka ale w vitarce hulały aż miło


Na górę
Post: sob gru 13, 2014 8:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Sprawdź drożność przewodu pompka/dyfer, może jest gdzieś zatkany i powietrze nie dochodzi do membrany. A kontrolka nie mruga bo nie ma ubytku ciśnienia nawet wtedy jak jest niedrożny układ podciśnienia.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 9:25 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Zdejmowałem przewód od dyfra to dmucha powietrze i słychac jak pompka chodzi


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 10:19 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
To zostaje demontaż gruchy i tam szukać przyczyny. W środku też jest kawałek przewodu którym jest doprowadzane powietrze do membrany, może on jest zapchany.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 3:05 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Na szczęscie to sprzegiełka,podniosłem auto i przednia półos kręci się na 4wd.Porozebraniu spręgiełek okazało się z się że jedno rozsypało, a drugie ledwo zipie.Został scięty ten dzyndzel i pękła taka podkładka.Ale w vitarce nie było problemu a więcej dostawała po terenie ,grand praktycznie wcale.Teraz chce założyc jakies sprzegiełka reczne tylko cena przeraża.Może najlepiej wrócic do zbieraków tak jak było?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 3:49 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
http://allegro.pl/sprzegielko-piast-atp ... 43162.html a te są cos warte?


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 10:20 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Znowu rozwaliło mi sprzęgiełko automat w tym sam kole co poprzednio ,towar sprawdzony bo od forumowego sprzedawcy kupiony .Co jest ?Może w gv tylko zbieraki,ale wolałbym rozpinac napęd używał ktos tego http://allegro.pl/sprzegielka-escape-su ... 49159.html


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 10:27 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kipulo pisze:
Znowu rozwaliło mi sprzęgiełko automat w tym sam kole co poprzednio ,towar sprawdzony bo od forumowego sprzedawcy kupiony .Co jest ?Może w gv tylko zbieraki,ale wolałbym rozpinac napęd używał ktos tego http://allegro.pl/sprzegielka-escape-su ... 49159.html

Ja bym tego nie kupił. Chwalenie się powłoką lakierniczą i tym że nie są z plastyku to trochę żenada (były plastykowe? :shock: )...
Znajdź oryginalne manualne aisiny - jeszcze nie widziałem wybuchniętego.


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 10:42 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Za Kostuchem napiszę szukaj oryginalnych manualnych od vitary.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 11:26 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Co je mogło tak rozwalic.Teraz boje się zakładac bo przez ostatmie pół roku rozwaliło misię dwa sprzegiełka,więc skompletowałem i mam dwa dobre, ale jeak znowu rozwali.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 6:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Mam trop taki że kiedy wymieniałem symering,półos mogła dostac pare młotków ,bo kolo który zakładał sprzegiełko mówił że nie mógł go włozyc ale dał rade.Dzis zakupiłem orginalne manualne sprzegiełka i musiałem trochę poprawic rowki bo ciężko wchodziło,a i tak musiałem pobic deko żeby weszło,chyba nic mu nie będzie.Automat musi się poruszac po półósi wzdłóż- dobrze rozumiem?


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 9:41 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
żeby wsadzić sprzęgiełko automatyczne w piastę trzeba wcelować ząbkiem i ma samo wpaść.
Nie można dociągać śrubami !
Nie da się też tego wcelować tak, że ciśniesz sprzęgiełko i kręcisz nim bo kręci się tylko obudowa a nie ten ząbek w środku.
Czyli jak jest dobrze nacelowane sprzęgiełko samo wpada na miejsce bez użycia siły a tym bardziej młotka :wink:

Tak jak wszyscy Ci radzą.
Kup oryginalne używane sprzęgiełka manualne i będziesz zadowolony.
(i nie trzeba w nich nic celować przy montażu :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 9:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
kurde że ja nie pomyślałem ich założyć koledze przy odbiorze :o

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz kwie 05, 2015 7:18 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Rozumiem mam już manuale ,i mam rozumiec że jak nawet półoz jest trochę sfatygowana to orginalnym manualom nic nie będzie.Sprawdzałem zapina się łatwo auto ciągnie na przód i jest ok.Boje się tylko że może się rozpitolic bo automaty leciały tylko w tym sam kole.Jedne sprzegielko wchodzi łatwo a drugie własnie na tej felernej stronie ciężko i z oporem


Na górę
Post: ndz kwie 05, 2015 9:07 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
też kiedyś tam miałem ale pilnik trójkątny dał sobie rade wchodziło ręką bez problemu

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl