suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 6:06 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 59 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 01, 2008 8:13 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
pancerne półosie juz powstały na suzukowni mogliscie zobaczyc :D

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 01, 2008 8:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw kwie 24, 2008 8:55 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Gdańsk
czaykowski pisze:
Naczkins pisze:
Na razie dam na luz, muszę się pozbierać po ostatnim upalanku.


Zbieraj się tak, żeby mieć auto sprawne na połowę października...

więcej na razie nie powiem 8)


coś się kroi :D

_________________
Naczkinz

Vitara 1,6 8v - paździerz edyszyn :D
Sprzedana


Na górę
Post: pn wrz 01, 2008 8:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
pancerne półosie juz powstały na suzukowni mogliscie zobaczyc :D

A może jakieś szczegóły dla tych co nie mogli zobaczyć?? :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt wrz 05, 2008 5:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 27, 2008 7:25 am
Posty: 31
Lokalizacja: Kalety / Kraków
mam kanadyjską wersje sidekick, to jak jest z amorkami ? mam zrobić dystans pod amorki ? bo mocowania jest inne niż w Japończyku.. pod maską na 3 śrubach... może przedłużyć te śruby i wstawić tulejkę, tylko jaka ona musi byś wysoka jak obetnę sprężyny od w123 wzmocnione d200 http://www.allegro.pl/item430646376_spr ... _nowa.html
Mam zamiar obciąć je z 1 do 1,5 zwoja, bo na przód montuje zderzak z 2" ruły o grubosci 35mm (będzie jej dość sporo z 2,5 do 3 m w sumie) i za jakiś czas planuje wyciągarkę... proszę poradźcie, bo nie wiem co mam zrobić, a kanał mam do dyspozycji jeszcze jutro do południa... :(


Na górę
Post: pt wrz 05, 2008 6:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Każda ma na 3 śruby...(chyba :lol: )
Może coś pomoże...:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=51261


Jak jest inaczej to najlepiej od razu robić foty i pokazać tu nam...
Pozdr.


Na górę
Post: sob wrz 06, 2008 6:37 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 27, 2008 7:25 am
Posty: 31
Lokalizacja: Kalety / Kraków
ok problem rozwiązał się sam ;) pozdrawiam :)


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 5:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 728
Lokalizacja: Olkusz
mój lift przodu na sprężynach firmy MAGNUM oznaczenie SM008MT (MB 124 2,0 benz , przód, niewzmocniony, 62 zł/szt w sklepie ) . Kupiłem takie bo Suplexów w ofercie nie mieli.

Przed liftem (krótka blaszanka, 1,6 L 8v, bez LPG, koła 205/75 R15):
[url][URL=www.fotosik.pl]Obrazek[/url][/url]
po lifcie ( odwrócenie mocowań amortyzatora, obcięcie 2 zwojów ze sprężyny ):
[url][URL=www.fotosik.pl]Obrazek[/url][/url]

wychodzi na to że wyszedł lift +7,5 cm czyli 3" , pojeździłem troche po wybojach ale jakoś nie chce siąść, raczej bez obcięcia się nie obejdzie bo kąty na półoście niezaciekawe (bałem się napęd 4x4 właczyć) :
[url][URL=www.fotosik.pl]Obrazek[/url][/url]

i nadmiednię jeszcze że średnica tych sprężyn jest rochhę większa od orginalnych Vitarowskich i nie weszła idealnie w gniazdo i gumę:

zauważyłem że jak otworzy się pokrywe silnika i pohuśta autem góra-dół to kielichy "chodzą" , zakładacie spinki na kielichy ? czy może jak obetne i się zrobi lift +2" to już bedzie w porzo?


EDIT: po roku jazdy tzn jakieś 3000 km przednie springi saiadły 2,5 cm

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 3:28 pm przez Mundialejros, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 6:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Wahacze i półośki chyba trochę zabardzo wygięte ( za duży kąt), pewno nieco siądzie to wszystko, ale nie aż tyle, chyba że windę i zderzaczek zapodasz :wink:
Przytnij to wszystko conieco bo naprężenia są teraz bardzo duże i może coś niewytrzymać, takie jest moje zdanie.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 9:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Siądzie duzo.

Mi siadło. Pojexdzij po wyje...ch bez przodu i siadzie - serio. Ale dopiero po ~200 km.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2008 10:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 728
Lokalizacja: Olkusz
200 km to będzie roczny przebieg tego japończyka :) utne z pół zwoja jeszcze bo windy nie planuje narazie

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn wrz 22, 2008 10:16 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Nie tnij. Szkoda. Po 2 rajdach Ci siądzie za mocno i będziesz później miał problem. Poprostu pojeździj trochę.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn wrz 22, 2008 8:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Mundialejros pisze:
...i nadmiednię jeszcze że średnica tych sprężyn jest rochhę większa od orginalnych Vitarowskich i nie weszła idealnie w gniazdo i gumę:
Obrazek[/url][/url]

Tak to wygląda jakby sprężyna nie weszła w górne gniazdo. Ja bym przyciął fleksem górny koniec sprężyny aby zahaczył o krawędź górnego gniazda. To że sprężyna nie weszła też może być powodem takiego dużego lifta.
BTW mi siadły ok 2 cm i nie masz co się bać włączać przodu bo amortyzator jest ogranicznikiem skoku koła "w dół". Trzeba tylko pamiętać że przegubu w liftowanych autach słabo znoszą obciążenie przy mocnym skręcie kierownicą

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt wrz 23, 2008 5:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 728
Lokalizacja: Olkusz
obciołem jeszcze 0,75 zwoja (czyli w sumie -2,75) teraz mam lift +6 mm , skoro mówiecie że siądzie to już nic nie tne. Średnica zew tej sprężyny jest większa od otworu w gnieździe o ok 5 mm a jeśli bym tyle zeszlifował to chyba bardzo by się osłabiła, nie wspominając o zmianie struktóry materiału spowodowanym nagrzewaniem podczas szlifowania, nic nie strzela przy jeździe więc chyba też nic z tym nie bede robił.

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: wt wrz 23, 2008 6:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Mundialejros pisze:
.....Średnica zew tej sprężyny jest większa od otworu w gnieździe o ok 5 mm a jeśli bym tyle zeszlifował to chyba bardzo by się osłabiła, ....

Chodziło mi tyko o ścięcie samego końca spreżyny żeby się zaczepiła o krawedź gniazda.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:00 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
"""BTW mi siadły ok 2 cm i nie masz co się bać włączać przodu bo amortyzator jest ogranicznikiem skoku koła "w dół". """






:D
Tylko że taki ogranicznik to zbyt długo nie wytrzyma :lol:

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 59 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl