suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 6:27 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 04, 2015 1:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Kurde gdzie dostane uszczelke korpusu wtryskiwacza. Jedną dorobiłem ,ale drugą ciężko mi skopiowac bo mi się rozerwała dośc mocno ,
na sklepie jest tylko uszczelka wtryskiwacza a ta druga ?


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 2:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
sławek pisze:
Kurde gdzie dostane uszczelke korpusu wtryskiwacza. Jedną dorobiłem ,ale drugą ciężko mi skopiowac bo mi się rozerwała dośc mocno ,
na sklepie jest tylko uszczelka wtryskiwacza a ta druga ?


https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Uszczelka ... ai-1.3/601
https://suzuki-czesci.pl/pl/p/Uszczelka ... 1.3-1/1056

prosze :roll:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 2:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
ale ona nie ma tego kanału w kształcie łuku ? czyba ,że ma go nie byc a u mnie jest tak wypłukane ? Moja uszczelka wygląda jak na wczesniejszych zdjęciach w poście .


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 2:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
tego w nowych nie ma samo się robi :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 3:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
dobra a nie "spiepszy" mi czegos? napewno tak jak mówisz ?


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 3:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a ja nie wiem :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn kwie 06, 2015 10:43 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
to ską wiesz ,że sama się zrobi ??? i pytanko jeszcze jest sens traktowac uszczelke dodatkowo silikonem ?


Na górę
Post: pn kwie 06, 2015 8:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
bo w nowej jak wsadzałem nie było a jak zdejmowałem wtrysk to było :D
a co do sylikonu to nie wiem

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt kwie 07, 2015 9:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
Z sylikonem w układzie paliwowym to raczej bym uwarzał i unikał jak tylko można :D

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: sob lip 18, 2015 3:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
Mam ten sam problem, tzn za wysokie obroty na jałowym zarówno na ciepłym 2500 jak i na zimnym 1800. Winny wszystkiemu jest zawór ISC. Z początku wewnętrzny tłoczek nie chciał drgnąć.
1. Po przepsikaniu chodzi, ale w zakresie zaledwie ok 1mm-czy tak powinno być?
2. Kiedy tłoczek zamyka przepływ powietrza, dochodzi do tego zielonkawego cylindra, lecz w niego nie wchodzi-czy tak powinno być?
3. kiedy włączam silnik, zaworek się otwiera i zostaje w takiej pozycji, kiedy wypne jeden z pinów odpowiedzialnych za jego prace, zamyka się. Podpinam pin z powrotem-zaworek zamknięty, przegazowka-zaworek otwiera się i tak zostaje... Wpialem pomiędzy te piny żaróweczke od kierunku i zaworek pracuje idealnie! Otwiera się i zamyka jak należy. Co jest nie tak, co zrobić, zeby było git? Dodam, ze żarówka od kierunku ma wrócić na swe miejsce i nie kupie drugiej;)


EDIT:
dodałem do środka zaworku pół kropli oleju i przez dwie godziny było ok, teraz znów zaczyna się przycinać, ale jeszcze sam, bez mojej ingerencji, wraca do normalnego położenia. Chyba będzie trza zanabyć jakąś używkę


Na górę
Post: wt lip 21, 2015 10:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 16, 2015 11:26 pm
Posty: 36
rozłączyłem piny odpowiedzialne za zaworek. ISC w tej chwili jest, ale nie spełnia żadnego zadania. Silnik pracuje bardzo dobrze, sam się rozgrzewa podnosząc obroty tak samo ja kwcześniej, nie poczułem ubytku mocy, co o tym sądzicie?


Na górę
Post: sob sie 15, 2015 2:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2015 2:09 pm
Posty: 61
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
jeśli chodzi o kupno/ zrobienie nowych uszczelek to polecam Pana z Bydgoszczy z ul. Zapolskiej dorabia wszelkiego rodzaju uszczelki, kupiłem u niego 4 uszczelki do Vitary i zapłaciłem 40 zł


Na górę
Post: pn wrz 07, 2015 4:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
U siebie jak go rozkręciłem był również zapieczony. Zgodnie z instrukcją zapsikałem go środkiem do przepustnic postał chwile i za pomocą probówki go rozruszałem. Następnie przelałem te wszystkie otwory aż do czystego i przedmuchałem.

Teraz pytanie :
Czy ruszać zawór EGR i do czego on jest ?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt paź 02, 2015 8:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Przeprowadziłem procedurę naprawy :cry: i teraz się zaczęły problemy, mianowicie, zeczęło coś piszczeć (nie pasek 8) coś przy monowtrysku, jak naciskam gaz na chwilę przestaje i znowu bez względu na położenie przepustnicy, problem drugi uszczelka pod zaworem ics nadaje się tylko na śmieci bo jest przejście z dużego otworu do małego dolnego (dodam że wychodzi na to iż za, za wysokie obroty odpowiada właśnie ona, bo jak na sztukę ją obróciłem i było przebicie między środkowym otworkiem a górnym to po odpaleniu auto weszło od razu na 4000 obr/min) i tu moje pytanie gdzie to dostać bo dzwoniłem dzisiaj do trzech sklepów i rozkładają ręce. Dodam ze z elringa dorobić się tego nie da bo jest stopniowana a w dodatku gumowa.
A i jeszcze jedno kupiłem usczelkę pod podstawę monowtrysku w sklepie, ale w niej nie było tego wycięcia do okoła kanału, czy powinienem dorobić to wycięcie?
Pomorzecie??


Na górę
Post: ndz paź 04, 2015 10:13 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
trzeba czytać posty wcześniejsze, to wycięcie ma się zrobić prawdopodobnie samo. Ktoś juz na forum założył nową uszczczelke poźniej wyjmował jeszcze raz i to wycięcie się nadal zrobiło... Co do uszczelki o której piszesz to chyba tylko salon suzuki.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl