suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 8:46 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt paź 27, 2015 10:28 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A punkty mocowania silnika i poduszki pasują?
Bo poduszki 2.0v6 i 2.0 16v są takie same. A jak w 2.5?

Napisz pare zdań co z mechaniki trzeba wyrzeźbić. Z tego co wiem to istnieją krótkie 2.0v6 w tej budzie do 2.0 16v

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr paź 28, 2015 8:47 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 09, 2013 11:27 am
Posty: 52
Silnik: 2.5 v6
Model: Blaszanka
Rok prod.: 1997
Na początku też był plan zeby wsadzić 2.0 ale zbyt drobna różnica aczkolwiek wystarczy podpiac oryginalne kostki u juz :)

Ze strony mechaniki to strasznie to pokombinowane. Silnik 2.5 oryg. byl z automatem ktory lezy na pólce. Do silnika prykrecoe zostało koło zamachowe z 2.0 v6 i reszta sprzegła z mojej starej 2.0 16v. Skrzynia biegów nie pasuje ponieważ koliduje o katalizatory i trzeba ją lekko podciąć. przedni wał podszedł od 2.0 v6 manual a tylny od 1.6 3D po 95 roku. Nalezy jeszcze pamietac ze wspomaganie jest po drugiej stronie i tez trzeba je przelozyc z 2.0 v6. maska o dziwo sie zamyka aczkolwiek silniczek krokowy w GV jest baaaardzo blisko :) przewód wysprzęglika też od 2.0 v6. Przez założenie skrzyni od 2.0 a nie 2.5 udało mi sie dobrać wały bez dorabiani, skrzynia wypada w idealnym miejscu jesli chodzi o otwory na gajgi a dodatkowo moge zalozyc swoj stary licznik z vitarki :)

Narazie zostało wykonać wydech ale tu jeszcze jest na etapie wymyslania z czego dobrze dobrać tłumi. Ma byc głosno i ładnie :)


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 4:19 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Koledzy duża róznica jest w eksploatacji 2.0 16v i 2.5 V6.Pytam bo mam gv 2.0 16v krótka latała aż miło czasami tej mocy aż zaduzo było w gv jakos mi jej brakuje,i chodzi mi po głowie 2.5 ale tego silnika po lifcie w gv I z nową deską, już chyba nie było.


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 6:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Kipulo ale że co , piszesz tak trochę chaotycznie. 2.5 V6 był montowany do końca produkcji GVI jeśli o to ci chodzi :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 7:06 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Odchodzi się od używania interpunkcji to jest już niemodnie nie wiedziałeś.
:mrgreen:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 7:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
No właśnie kur..... czasem trzeba mocno się skupić , żeby wyłapać "co poeta chciał powiedzieć". :evil:

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 8:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Niedzwiadz pisze:
Odchodzi się od używania interpunkcji to jest już niemodnie nie wiedziałeś.
:mrgreen:
I masz bełkot nawalonego w sztok :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 11:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 09, 2013 11:27 am
Posty: 52
Silnik: 2.5 v6
Model: Blaszanka
Rok prod.: 1997
GV w nowej desce z silnikiem 2.5 ma cos kolo 158- 164 km aczkolwiek ciezko to dorwać. Od wczesniejszego
różni sie wydechami, ilością sąd (chociaz ja tez mam w swojej 4 sondy) i bodajże paroma czujnikami.


BAAAAARDZO byłbym wdzieczny osobie która posiada schemat pinów do komputera 2.5 v6. Wszystko staneło na elektryce i ni cholery nie idzie ruszyc dalej z tematem bez tego :/


Na górę
Post: śr lis 11, 2015 9:37 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
czasami trza się zrelaksowac. :oops: Chodziło mi oto że nie widziałem jeszcze 2.5 V6 z nową deską.Mam 2.0 16v juz po lifcie 2003r i srodek dużo fajniejszy jest. ale jakos mi tej mocy brak.Muszę się przejechac i porównac czy duża różnica jest.


Na górę
Post: śr lis 11, 2015 11:43 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
No fakt ilość v6 z tych lat dupy nie urywa.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: śr lis 11, 2015 12:04 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
mutu95 pisze:
GV w nowej desce z silnikiem 2.5 ma cos kolo 158- 164 km aczkolwiek ciezko to dorwać. Od wczesniejszego
różni sie wydechami, ilością sąd (chociaz ja tez mam w swojej 4 sondy) i bodajże paroma czujnikami.


BAAAAARDZO byłbym wdzieczny osobie która posiada schemat pinów do komputera 2.5 v6. Wszystko staneło na elektryce i ni cholery nie idzie ruszyc dalej z tematem bez tego :/


Chyba mam. Coś takiego?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr lis 11, 2015 10:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 09, 2013 11:27 am
Posty: 52
Silnik: 2.5 v6
Model: Blaszanka
Rok prod.: 1997
jutro koło 14 bede miał odpowiedz ale wydaje mi sie ze to co wrzucił kostuch jest tym czego szukałem :)


Na górę
Post: sob kwie 16, 2016 4:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 09, 2013 11:27 am
Posty: 52
Silnik: 2.5 v6
Model: Blaszanka
Rok prod.: 1997
Swap można powiedzieć zakończony, pozostały sondy i czujnik temp. powietrza zasysanego
Mechanicznie pracy bylo na ok tydzien, ale przeboje z elektrykami pochłonęły pół roku...
Auto zupełnie inne, reakcja na gaz, i elastyczność - rewelacja
Spalania nie ma sensu liczyć bo nie chce psuć sobie frajdy :)
Generalnie polecam jeśli ktoś ma duże zaplecze części i trochę czasu :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl