suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 3:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 10, 2016 2:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
What the fuck?
Przy zjeździe z góry, hamując silnikiem, czuć palony olej, puści chmurę przy dodaniu gazu, podczas gdy silnik jest już minimalnie obciążony, zjawisko nie występuje, nawet przy pałowaniu i przegazówkach nie czuć oleju.
Silnik zdrowy po kapitalnym remoncie, obroty nie falują

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt cze 10, 2016 3:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
A uszczelniacze zaworowe masz nowe założone ? Przy hamowaniu silnikiem przepustnica jest zamknięta, a tłok z nowymi pierścieniami chce coś zassać,no najczęściej ssie olej po prowadnicy. Czasem i nowy uszczelniacz na starej, i wymęczonej prowadnicy nie jest w stanie uszczelnić luzu między trzonkiem zaworu a starą prowadnicą.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: pt cze 10, 2016 3:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Uszczelniacze nowe, ale faktycznie może być tak jak mówisz, czyli generalnie olać sprawę i sprawdzać stan oleju?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt cze 10, 2016 3:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Może licha jakość uszczelniaczy, albo któryś nie chcący krzywo nabity. Raz spotkałem się z ambitnym mechanikiem co tak nabijał uszczelniacze że poobcinał te gumowe kołnierze i to pięknie dymiło.
Kiedyś była taka magiczna substancja MotoDoktor w niebieskich puszkach (jak browar) i ona powodował że olej stawał się lekko ciągliwy, po odkręceniu korka wlewu oleju nie chlapało jak zwykle z kręcącego się wałka rozrządu. I to też powodowało zmniejszenie spalania oleju. Ważne też jakiej marki masz olej,i jaką lepkość.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: pt cze 10, 2016 5:27 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
nie będę doktora lał bo zabije motor. postanowiłem olać temat

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt cze 10, 2016 6:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Chodziło mi o ten preparat - http://demoto.pl/akcesoria/16-motodokto ... 43-ml.html - sprawdzony.
Jest jeszcze "Doktor" z K2 ale nie badałem tego jeszcze na żywym organizmie :lol:
Można olać temat ale trochę szkoda kasy włożonej w remont :(

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: sob cze 11, 2016 8:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
miałem tak samo w longu v6 i po prostu unikałem długiego hamowania silnikiem bo chmura szła okrutna. jeździ do dziś :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob cze 11, 2016 8:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Pewnie jeździ do dziś, tylko szkoda tych jadących z tyłu :lol:
Nieszczęściem było by pojechać w góry za Tobą :lol: , tam oprócz hamulców silnik dobry się przydaje.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: wt cze 14, 2016 7:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
radzik071 pisze:
miałem tak samo w longu v6 i po prostu unikałem długiego hamowania silnikiem bo chmura szła okrutna. jeździ do dziś :)

No właśnie tak robię, tylko ta instrukcja użytkowania motanej vitary robi się długa :mrgreen:
Postanowiłem że często będę sprawdzał bagnet, choć ubytek oleju mieści się w normie dla nowych aut

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl