suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 1:11 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 24, 2017 3:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 13, 2017 6:57 am
Posty: 15
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Witam. Czy ktoś spotkal sie z czymś takim jak mostkowanie złącza do komputera w v6? Wiem, że w niektórych samochodach po takim zabiegu "gdzieś na desce" wyskakują kody usterek silnika. Problem jest taki, że moja sunia pali koło 23l/100 przy ekonomicznej jeździe i chciałem sprawdzić czy da sie znaleźć przez komputer przyczyne czy trzeba ręcznie szukać. Mam kilka pomysłów ale chciałem to sprawdzić


Na górę
Post: pt lis 24, 2017 9:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 10, 2015 8:04 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Poznań/Złotniki
Silnik: 1.6 8v
Model: MetalTop 3D
Rok prod.: 1991
chodzi Ci konkretnie o odczyt błedow z komputera za pomocą kodów migowych :mrgreen:
Bylo coś takiego w silniku 1.6 8v ktory ma jednopunktowy wtrysk i protokoł SDL obawiam się że w 2.0 v6 jest wyższa technologia


Na górę
Post: pt lis 24, 2017 11:26 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Samodiagnostyka w Vitarze v6 z 1996 roku jest chyba taka sama jak w każdej innej? Pod maską masz kostkę w której należy zewrzeć 2 piny.
http://www.rhinopower.org/diag/cel.html

ps:
jest o tym na forum troche juz napisane.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob lis 25, 2017 9:08 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 13, 2017 6:57 am
Posty: 15
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
danthe pisze:
Samodiagnostyka w Vitarze v6 z 1996 roku jest chyba taka sama jak w każdej innej? Pod maską masz kostkę w której należy zewrzeć 2 piny.
http://www.rhinopower.org/diag/cel.html

ps:
jest o tym na forum troche juz napisane.




Dokładnie o to mi chodziło ;) Niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi ;)


Na górę
Post: sob lis 25, 2017 10:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 13, 2017 6:57 am
Posty: 15
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Dobra, zrobiłem jak trzeba i wyskakuje tylko błąd 23(czujnik temperatury powietrza). Kiedyś odłączyłem ten czujnik i od razu wyskoczyło check engine, ale zgasł jak podłączyłem i nic więce sie nie działo.


Na górę
Post: sob lis 25, 2017 4:02 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Zapewne błąd w pamięci został.
To wykasuj błędy.

Odłącz sonde lambde i pojeździj bez niej troche. Sprawdź ile wtedy pali.
Ale aż takie spalanie od wadliwej sondy raczej nie powinno być.
Nie ma innych objawów?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob lis 25, 2017 5:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 13, 2017 6:57 am
Posty: 15
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Czasami falujące obroty i brak mocy. Holowałem znajomego i mimo 136KM miałem duży problem z ruszaniem. Podobne objawy były opisane przy wadliwym zaworze isc i myślałem, że może to wyjdzie przy diagnostyce


Na górę
Post: wt lis 28, 2017 4:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lis 18, 2017 12:23 pm
Posty: 66
Silnik: 2.0
Model: Vitara V6
Rok prod.: 1997
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

tu masz w ojczystym języku :D


Na górę
Post: wt lis 28, 2017 10:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 13, 2017 6:57 am
Posty: 15
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Kacpero pisze:
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

tu masz w ojczystym języku :D



Autodiagnostyke już zrobiłem ;) po prostu nie przyszło mi do głowy szukać tego po tą nazawą(jakaś chwilowa zaćma) i tak jak mówie wyskakuje tylko kod 23 - czujnik temperatury powietrza


Na górę
Post: śr lis 29, 2017 8:21 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
Mam bardzo podobne objawy jak twoje brak mocy na BP pali bardzo duzo i do 2tyś obrotów tak jak by trzymało ja i nie chciała isc wiecej
-dałem nową pompe paliwa + filtry
-nowe swiece + cewki
- sondy mam nowe obie
i mysle juz nad wyminą wtrysków bo czasem ciężko pali na bp tak jak by któryś wtrysk nie trzymał ciśnienia.
A na lpg jest wszystko dobrze :)

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl