suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:49 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: sob paź 25, 2008 8:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
alternator wlasnie zalozylem nowy + nowy aku
ze swiatłami wlasnie sobie poradzilem bo robily zwarcie przrlozylem je na maske z tylu bo nabierały wody
i eraz dzilaja ok
ale fakt ze z elekryka to tam poprzedni wlasciciel namotał
cala masa kabli niewiadomo co do czego
ale swiatła dzialaja ok

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz paź 26, 2008 12:06 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Ja wyplotłem ze swojego złomu kabli i pudełek elektrycznych tyle że po upchaniu ledwo wlało toto do pudełka po pantoflach :D

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: ndz paź 26, 2008 9:01 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
własnie boje sie zato zabrac bo w elektryce jestem noga
ale kwestia nieszcelnosci w układzie podcisnina przy serwie moze byc pomocna w ustaleniu czemu trace nagle hamulce, moze tamtedy cos zapowietrza albo co ? bo juz sie zakreciłem

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz paź 26, 2008 10:15 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
No to pedał by Ci szedł w góre i był bardzo twardy.
Jak byś miał nieszczelność w okolicach rurki podciśnienia idącej do serwa, to by po prostu silnik dostawał ZAWSZE lewe powietrze, a serwo by w ogóle nie działało... :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz paź 26, 2008 6:56 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
kurde mam dosc tego auta i oddam do mechanika
co do lewego powietrza to moze byc bo pali 23 litry na 100
ale jest swierzo o wymianie parownika gazu wiec do piero jade na regulacje
. a wracajac do hamulca moze gdzies sie przytkał przewód podcisnienia
bo jaki moze byc inny powód wchodzenia na obroty wciskajac i puszczajac hampelkek

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 4:06 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
dzis rozebralem pompe i okazalo sie ze przewod ktory idzie od serwa do silnika jest zatkany i pekniety

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 4:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Ja znowu zaobserwowałem efekt wypychania zacisków przez spreżynę po ostrych wykrzyżach i skreconych kołach. Czyli nie koniecznie muszą być skręcone koła na maksa. Duże ugięcie koła poteguje to zjawisko.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
no ja tez w zime musze rozebrac zawieszenie bo springi z merca mi sie jak polksiezyc zrobily musze cos wymyslec

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 7:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 724
Lokalizacja: Olkusz
a jest jakiś sposób żeby spawdzić pompę ? podłączyć do manometru ? a może zaślepić wylot i nie powinno się dać wtedy zbyt głęboko wcisnąć pedału ? założyłem już używke z angola i tera nówke sztuke i nadal pedał wpada do dechy i na samym dole bolkuje przód a tył zero, korektor wywalony , cylinderki nówki ,brak pomysłu co tu jeszcze zdziałać . Przeglądu raczej mi nie podbuje z takimi heblami :(

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 10:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
czasem bembny tylne sa juz tak wytarte ze mozesz robic wszystko hamulca nie bedzie

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz mar 08, 2009 8:27 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 724
Lokalizacja: Olkusz
dospawałem mięcha do szczęk - bęben wchodzi z oporem, spróbuje jeszcze odpowietrzyć układ książkowo tzn. rureczka , przeźroczysty pojemnik i poziom płynu w nim 30 cm ponad odpowietrznik oraz zdjąć wieczko zbiornika płynu czy czasem nie jest niedrożne

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn mar 09, 2009 1:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 724
Lokalizacja: Olkusz
zrobione - się okazało że chińczyki nie zrobili otworu odpowietrzającego w pokrywce zbiorniczka z płynem hamulcowym (nowa pompa) , przełożyłem ze starej pompy , odpowietrzyłem i heble nie z tej ziemi są :) blokuje nawet tylne koła na asfalcie ( wywalony korektor)

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: śr mar 11, 2009 10:59 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tej nauki to konca nie ma :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl