suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 2:04 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: mini lift 40mm
Post: wt cze 09, 2009 12:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Witam wszystkich. Chcę do mojej viagry wstawic koła 29cali. Jest to typowy bulwar, wiec zakupiłem coś takiego:
http://allegro.pl/item653227332_lift_po ... itara.html.
Przed montarzem chciałbym się upewnic, czy jest potrzebna zmiana amorów lub innych rzeczy. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 3:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr cze 13, 2007 7:37 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Elblag
nic nie trzeba zmieniać ale mogłes trochę kasy za oszczędzić kupując gumy od merca

_________________
vitka long 1.6 16v 91r lift 2"
vitka cabrio 1.6 8v94r seria- sprzedana :(


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 3:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Dzięki za szybką odpowiedz. Jestem nowy w tym temacie wiec pewnie za wiele rzeczy jeszcze przepłacę:) Rozumiem,ze opony 235/75r15 wejdą bez problemu?


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 6:57 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr cze 13, 2007 7:37 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Elblag
wejsc wejdą ale przy max skręcie będą obcierać o ramę no i tył pod obciążeniem na wykrzyzu moze obcierać o nad kole :wink:

_________________
vitka long 1.6 16v 91r lift 2"
vitka cabrio 1.6 8v94r seria- sprzedana :(


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 9:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
no to bede jezdził na pusto. Mam dosyc mocno odsadzone felgi,wiec moze z przodem nie bedzie problemu. Jak bedzie to pomysle o dystansach...i znowu koszty:(


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 9:49 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
gregor600 pisze:
no to bede jezdził na pusto. Mam dosyc mocno odsadzone felgi,wiec moze z przodem nie bedzie problemu. Jak bedzie to pomysle o dystansach...i znowu koszty:(
skręt można wyregulować - są odboje, z tego co pamiętam 2 śruby z lewej strony samochodu koło przekładni (czy jak to tam się nazywa - generalnie ustrojstwo z wąsem, który popycha drążki kierownicze) - wystarczy podregulować i nic Ci trzeć przy skręcie nie będzie ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 9:56 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
no ale 235/75r15 potrzebuje sporego lifta jak ma byc dobrze i nie obcierac :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 10:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
a jakie opony wejda bez wiekszego lifta i z tymi podkładkami?


Na górę
Post: wt cze 09, 2009 10:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
225/75/15"

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 11:22 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Co nieco poczytałem. Strasznie duzo tego i juz mam mały kocioł w głowie. Z tego co zrozumiałem, to dobrze będzie odwrócić mocowania przednich amorów i z tyłu założyć dłuższe? Jak tak to konkretnie od czego? Czytałem też o podkładkach pod amorki. Zakłada się je na przód i tył, czy tylko przód, no i skąd takie podkładki wziąść? Sorry za głupie pytania,ale pisze laik:)


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 11:46 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Gregor... Co prawda to też nie jest rozwiązanie super, ale wg mnie najlepsze za małą kasę...
Zrób od razu w ten sposób:
- Przód:
- obrócone mocowania amorów
- sprężyny MB W124 Suplex 19020 podcięte o 1.5 zwoja
- Tył:
- amorki Lublin (na allegro znajdziesz 55PLN/szt)
- Sprężyny Samara, Felicja

I nie idź w półśrodki... Bo później i tak wymienisz.
Co jeszcze warto zrobić, to:
- Regulacja LSPV (regulator hamulców tylniej osi - ja tego w ogóle nie mam :mrgreen: )
- dystans na wał, sierżanta. Choć ja długo jeździłem bez i dało radę :mrgreen:

PS. Jak już kupiłeś te podkładki, to możesz zostawić oryginalne sprężyny+podkładki...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 12:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Dzięki Kościeju. Powiedz mi tylko jeszcze czy amorki tylnie czy przednie z lublina?


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 12:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Amorki tylne. Sposób mocowania znajdziesz na forum, a jak pomyślisz, to nie będziesz musiał nic szukać :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 12:07 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
tylko, że kolega gregor600 nie napisał jaką Vitarkę liftuje ;) do cabrio np. całkiem ok są też polonezowe, a nie trzeba nic przerabiać/dorabiać (choć to nie problem akurat). Poszczególne komponenty zapewne będą się różnić dla krótkiej/longa i w zależności od silnika (waga z przodu).

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 12:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
lift będzie na vitarce 1.6 8v, buda zamknięta, rocznik 90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl