suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:53 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 8:48 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 8:52 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
milas pisze:
...i kombinuje...


Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. :mrgreen: Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 9:51 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
milas pisze:
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy


kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 9:54 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
NuVo pisze:
milas pisze:
...i kombinuje...


Ja też i dlatego pytam o taka końcówkę. :mrgreen: Jakbyście znali fachową nazwę tegoż (po polsku) to bym był wdzięczny.


głowki ciegieł katalog maszz tu http://www.albeco.com.pl/?i=katalogi&v=6
firma fluro czy cos takiego

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 10:05 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
slaw pisze:
milas pisze:
i tak krotkie wachadla cie niepuszcza na wiekszy wykrzyz
dlatego kombinuje z wydluzeniem i zmiana mijsa mocowania wachaczy


kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału


cos trzeba robic bo kazdy tylko to co na forum pisze i tyle . zero nowosci

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 10:42 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
slaw pisze:
kombinuj tylko ograniczeniem wykrzyzu w vitarce nie jest sierzant tylko wieowpusc wału w reduktorze i katy wału



I znowu kłaniają się wynalazki zza oceanu, tzn wały pędne z podwójnym krzyżakiem na wyjściu,tak jak ten:
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Driveshafts/

Cena pewnie zaporowa. Ciekawe czy te wały mają jakiś ogranicznik żeby się nie "złamały" bo jeśli nie to wystarczy dwie flansze połączyć ze sobą i już by był taki patent. Dobrze myślę?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 11:08 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
ale to to juz do meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega krzyzowek
mi wystaczy 80% tego co ma leszek z tylu
niechcialbym przenosic sprezyn do srodka ramy

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 12:05 pm 
Leszek nie ma sierżanta dlatego sie tak krzyżuje.


Na górę
   
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 2:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
wiem ma zawieszenie jak w nowszych vitarach na 4 wachaczach

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 5:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje.
Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał.
Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji :D
:wink:

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 7:44 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
papas pisze:
Jeżdże już ponad dwa lata na koncówce drążka z wózka widłowego DV 1792 i nic się nie dzieje.
Spawać nie spawałem - bo papiura nie mam więc spawacz spawał.
Pękła tylko rura do której zamocowany sierżant. ale to z powodu korozji :D
:wink:


Chyba kiedyś wrzucałeś fotki swojego ale nie mogę znaleźć, mógłbyś poszukać?

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 8:01 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
viewtopic.php?f=12&t=62
Tam było, tylko że fotki już zniknęły.
Takie foto tylko mam (przed naprawą), jak się ciepło zrobi to zrobie jakie lepsiejsze :lol: .
I jeszcze wachacze w zeszłym roku się doczekały montażu :lol:
Zdrów


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 9:34 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
No to wszystko ładnie pięknie, ale jak już mamy tą końcówkę to gdzieś ją musimy zamontować do mostu bo przecież końcówki przegubu są stożkowe.Jakieś pomysły?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 9:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
Bartku - ja cię proszę :D
Tokarz toczy stożek, stożek wspawujesz pomiędzy blaszki I_I , a blaszki przyspawujesz do tej płaskiej przykręcanej do mostu.
na fotce widać nakrętke :lol:
Załącznik:
Sier2.JPG

Tylko że teraz jest max podniesione (wózkiem) więc przegub jest w skrajnym położeniu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: pt sty 29, 2010 10:20 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
No właśnie. Myślałem że wykorzystałeś jakiś gotowy otwór,np.obrobiony odpowiednio wąs przekładni i wspawałeś w te blachy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl