suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 1:18 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 28, 2010 6:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 3:31 pm
Posty: 175
Lokalizacja: Zabrze
Zaczne od rozrządu a skończę na kapitalce ;-)
Dzięki Wszystkim za cenne uwagi. Jakby się komuś coś przypomniało na co warto jeszcze zwrócić uwagę to będę wdzięczny za info. Teraz pora zrobić listę i na zakupy :)

_________________
Suzi 1.6 8V cabrio 1991r
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liście najbogatszych ludzi świata. Jeśli nie, to wstaję i idę do roboty..."


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 6:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
taaaa
tak niestety przy posiadaniu 2-3 autek bardziej opyla się zainwestować w narzędzia i samemu sobie robić naprawi
400 zł za robociznę paska to norma ........a w tej chwili narzędzia są tak tanie a foto instrukcji w necie do bólu nie ma rady trzeba się brać za mechanikę :)

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 7:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 3:31 pm
Posty: 175
Lokalizacja: Zabrze
Cordoba_2004 pisze:
taaaa
tak niestety przy posiadaniu 2-3 autek bardziej opyla się zainwestować w narzędzia i samemu sobie robić naprawi
400 zł za robociznę paska to norma ........a w tej chwili narzędzia są tak tanie a foto instrukcji w necie do bólu nie ma rady trzeba się brać za mechanikę :)

Tym bardziej, że jak się ma dwa autka to w sytuacji gdy coś idzie nie tak przy naprawie to zawsze tym drugim można jechać do roboty ;-)
A tak na poważnie to znalazłem taki zestaw http://moto.allegro.pl/rozrzad-suzuki-v ... 20566.html i w nim są uszczelniacze wału i wałka rozrządu. Czytałem opis wymiany rozrządu ze stronki i nie znalazłem tam nic o tych uszczelniaczach....trzeba, nie trzeba?

_________________
Suzi 1.6 8V cabrio 1991r
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liście najbogatszych ludzi świata. Jeśli nie, to wstaję i idę do roboty..."


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 7:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Zestaw jest dobry. Z uszczelniaczami jest tak: też kupiłem, ale po rozebraniu rozrządu nic nigdzie się nie pociło więc uszczelnień nie ruszałem. Ale nigdy nie wiadomo jak jest u Ciebie.

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 9:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
uszczelniacze wymieniej tylko jak Ci się leje gdzieś inaczej nie bo żaden uszczelniacz nie jest tak dobry jak oryginalny

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: ndz sie 29, 2010 12:47 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja przy 15 letnich samochodach wymieniam zawsze uszczelniacze

610 zł za rozrzad jak wymienia kompletny z pompą uszczeniaczami to naprawde rozsadna cena jak czesci dobrej jakosci


nawet nie wiecie ile uszczelniaczy robi dla suzuki corteco

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn sie 30, 2010 7:39 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
No na pewno zrobiłeś wiecej aut w życiu niż ja wiedziałem więc pewnie wiesz co robisz.

JA wymieniam to co muszę, wychodzi mnie to taniej , ale zdarza się że 10 tys po wymianie paska cieknie pompa i robota od nowa takie, ale "każdy kocha tak jak chce"

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 11:18 am 
Koszt części to maks 300zł takich dobrych ale 300 za robocizne to troche drogo a roboty nie ma wiele. Nie potrzeba blokad nie trzeba przedniego pasa ściągać( vw czy audi)więc moim skromnym zdaniem drogo. Ale ceny w polsce są różne zależne od statusu :lol:


Na górę
   
Post: śr wrz 01, 2010 3:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 3:31 pm
Posty: 175
Lokalizacja: Zabrze
Też mi się wydawało to za dużo dlatego po namowach szanownych forumowiczów zdecydowałem się samemu za to zabrać...i mam teraz dylemat odnośnie oznaczenia silnika jaki mam w mojej Suzi bo wszędzie piszą 59kW a ja mam w dowodzie 60 kW...jakby ktoś zechciał pomóc to w tym temacie więcej napisałem viewtopic.php?f=29&t=3674&start=15

_________________
Suzi 1.6 8V cabrio 1991r
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liście najbogatszych ludzi świata. Jeśli nie, to wstaję i idę do roboty..."


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 6:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 12, 2011 3:40 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Kłokoczyn k/Czernichowa
Odgrzewanie kotleta: rozrząd Gates, rolka też jakaś z górnej półki (wierzę mechanikowi - mój serwisant od lat), pompa wody, robocizna - razem 450 zł. Silnik 1,6 8v.

_________________
Zuzka 1,6 8v blaszanka rocznik '92


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 7:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 06, 2010 7:38 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kobyłka/Warszawa
czyli jakieś 200zł robocizna. ja zmieniałem sam, za pierwszym razem ok 5 godzin, potem przekonałem się na własnej skórze, że warto zmienić również pompę wody - zaczęła ciec po jakimś 1 m-cu od wymiany rozrządu. Drugim razem to już tylko 2.5 godz z wymianą pompy wody :mrgreen:

_________________
Cabrio 93r 1.6 8V; LPG na Blosie; lift zawias 2'', body 3"; 31" KL-71 (viewtopic.php?f=28&t=3992) - BYŁO
ZJ '96 5.2 V8 - JEST

Obrazek


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 9:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:08 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Łomża
Mnie wymiana wyniosła 380zł (ale czesci kupiłem sam bo mam rabat) wszystkie paski, rolka, pompa wody i uszczelniacze na wał i wałek rozrządu. Bardzo przystępne ceny częsci! 600 to przesada :?

_________________
[b]1,6 8v (AT) 91r.[b]


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 9:37 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
952.

Pasek Conti Tech i napinacz niewiele ponad 100 w IC (z rabatem), browary i chrupki jakieś 20,-
Wymiana za pierwszym razem 2h za drugim (wymiana uszczelniacza) 25 minut :mrgreen: Ale to było daawno Panie i ręce już nie takie szybkie :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 10:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zgadza się. na spokojnie, od A do Z w 1h 30 minut można się wyrobić. 100 zł części. Ile może być warte 2h roboty?

no ale "rozrząd, ciężka sprawa, trzeba ustawić" ... ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 11:24 pm 
Jasne i cza mieć specjalne trzymacze i ufo i..... :lol: :lol: A prawda taka masz frajera masz pienądze... I tak od lat sie kręci. A w zasadzie wszystko zrobisz sam ...


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl