suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 3:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: śr paź 13, 2010 2:39 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Tak trudniejasza, 200 i 215 wchodzą, niezapominając o docisku na dany rozmiar, ale Ci chyba to już pisałem :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr paź 13, 2010 5:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 5:23 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Ano pisałeś ale pomyślałem, że lepiej będę tu pisać dla następnych vitarowców. :mrgreen:
Jeszcze jedno (pewnie głupie) pytanie, jakaś różnica w kulturze jazdy jest na 215 ? Może trudniej zajechać ale łatwiej ośki pourywać czy coś w ten deseń? :roll: (W piątek muszę kupić sprzęgło i chce rozwiać wszystkie wątpliwośći :oops: )

Pozdrawiam :mrgreen:


Na górę
Post: śr paź 13, 2010 7:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Wg. mnie żadnych różnic, no może po za jedną, czujesz komfort psychiczny że masz większą tarczę :mrgreen:
Tak na serio, nic się złego nie dzieje, do większych kół o wiele lepiej.
Wszystko będzie ok :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw paź 14, 2010 10:25 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
trudniej ją przypalić,bo jest większa -ot tyle,

ponoć w przypadku NKK docisk ma inny kształt przez co błoto mniej mu szkodzi,
mam taki komplet 2 lata i nie mam problemów,

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw paź 14, 2010 10:42 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Nie mniej przypalić się da :mrgreen:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw sty 12, 2012 8:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Coś mi się podziało ze skrzynią biegów, jak jadę dłużej i " coś" się nagrzeje to ciężko wchodzą biegi, szczególnie 1 i 2 oraz wsteczny- z tym masakra.
Z tym że jak z luzu wrzucam wsteczny to zgrzyta jak cholera, natomiast jak z 1 to nawet wskakuje z lekkim zgrzytem.
Biegi wchodzą z jakby zajebistym oporem. Jakby nie wysprzęglało do końca.
Możecie coś wywróżyć z tego opisu? synchronizatory padły?

Olej mam, linka od sprzęgła chodzi ok.
Natomiast nie dałem dystansu na wał i może coś wyszarpałem. :roll:

pozdr-

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw sty 12, 2012 9:27 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Próbowałeś podciągnąć je na lince?
Sprawdziłeś czy nie pękło mocowanie linki w grodzi?
Jak tak to raczej kaput będzie.
Z tego co kojarzę to w większości starszych typów skrzyń biegów 1 i R nie są synchronizowane - stąd słyszysz zgrzyt bo nic nie wybiera różnicy w prędkościach wałków. Nie wiem jak jest w nowszych.Chyba że się mylę to proszę mnie poprawić.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sty 12, 2012 9:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Jak kiedyś walnęło sprzęgło (posypała się tarcza) to auto się inaczej zachowywało, teraz jakby dopiero po nagrzaniu jakiś element daje w dupę. 2, 3,4,5 wchodzą ok. problem jest ze wstecznym i 1, poczekam aż walnie do końca,skrzynie nie są drogie.

ps. skrzynia rzęziła od początku więc może nadszedł jej kres :wink:

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: wt sty 17, 2012 9:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
NuVo pisze:
Sprawdziłeś czy nie pękło mocowanie linki w grodzi?


Nawet się znasz trochę :) , dzięki :idea:
pęknięte jest to mocowanie linki na grodzi, ale skurczysyństwo niewidoczne było i dopiero jak odkręciłem odpadło, jutro zamawiam linkę i obczaje czy to tym. Możliwe że linka zapiekała się też od temperatury chłodnicy ( bo jej dotykała)?

edit: Skończyło się na wymianie linki i wzmocnieniu miejsca jej mocowania na grodzi.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Ostatnio zmieniony śr sty 18, 2012 10:27 pm przez Zulu, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr sty 18, 2012 6:20 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Zulu pisze:
NuVo pisze:
Sprawdziłeś czy nie pękło mocowanie linki w grodzi?

Nawet się znasz trochę :)



Zdarza mi się pomyśleć. :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz maja 25, 2014 7:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Od jakiegoś czasu słychać było łożysko sprzęgła, z miesiąca na miesiąc coraz bardziej (biegi wchodziły dość dobrze- raczej bez problemów), w końcu przyszła chwila na wymianę, plan był taki jak poprzednio czyli kpl NKK(215) + łożysko koyo, lecz nie mogłem u siebie dostać tarczy, a że auto potrzebne na "już", wziąłem to co mieli dostępne tj "exedy" + Koyo, ze starego sprzęgła dobry był tylko docisk- tarcza już na wymarciu , łożysko też, to samo z łożyskiem oporowym, w środku syfu co niemiara, całość była niby uszczelniona, ale teraz zostawiłem taki kanalik, co by woda i błotko mogły się wydostać z powrotem na wolność :wink: Póki co wszystko jest ok. Aha jeszcze jedno, nie wiem ale jakoś nie zauważyłem różńicy w budowie docisku NKK- Exedy :roll:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz maja 25, 2014 11:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
BARTEK W. pisze:
Aha jeszcze jedno, nie wiem ale jakoś nie zauważyłem różńicy w budowie docisku NKK- Exedy :roll:
No bo może być tak że producent jest jeden a pakowacze są różni :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn maja 26, 2014 7:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
W naszych czasach wszystko jest możliwe (China :wink: )

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 11:41 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 23, 2013 7:16 am
Posty: 13
Pewien nie jestem, ale możesz poczytać i spróbować tego: http://www.centrumsprzegla.com/artykuly ... rzeglo,29/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl