suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 4:24 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2732 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 16, 2011 6:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lip 24, 2009 7:51 pm
Posty: 109
Lokalizacja: Bagna Biebrzy
seba4x4 pisze:
Moja Vitara doczekała się dziś nowych sprężyn (tył - Felicia, przód - obniżany fabrycznie Merc) i amorków (tył - 1106, przód - Vitarowskie gazowe). Muszę przyznać, że stoi równo i do tego dość dumnie 8) Będzie można znowu po lesie spokojniej jeździć :mrgreen: Drogi trzyma się bez zastrzeżeń, w terenie sprawdzę jutro.....


Obniżany merc robi w Vicie solidny przegląd mocowań :-) Twarde to aż z krzyża dętka się robi. Na błoto ok, ale korzenie sosnowych borów i dziury w żwirówkach dają popalić.

_________________
Blaszak gaźnikowy 93r. merc/felicja - błoto 24h/dobę 365 dni w roku...


Na górę
Post: ndz sty 16, 2011 7:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 5:31 pm
Posty: 356
jutro bebe w mercedesie nowe wkładał wiec stare przymierze do vitary na oko wydaja się dobre ale wolałem się zapytać:D

_________________
vitara 1,6 8v 1991r LPG snorkel kibelrura oponki 30'' body 50mm lift merc-felicja odciągi


Na górę
Post: pn sty 17, 2011 11:40 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 22, 2010 7:03 pm
Posty: 15
moose pisze:
bniżany merc robi w Vicie solidny przegląd mocowań :-) Twarde to aż z krzyża dętka się robi. Na błoto ok, ale korzenie sosnowych borów i dziury w żwirówkach dają popalić.

Pełen profil opony i ciśnienie 1,6 atmosfery trochę pomaga :wink: Z drugiej strony w pracy z reguły się nie spieszę, "podziwiam" widoki wkoło, więc da radę. Przedtem dobite sprężyny generowały niezłe wstrząsy i wręcz dobijanie nadkoli 8) Pierwsze jazdy w terenie są pozytywnie odebrane przeze mnie :D


Na górę
Post: pn sty 17, 2011 7:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lip 24, 2009 7:51 pm
Posty: 109
Lokalizacja: Bagna Biebrzy
seba4x4 pisze:
moose pisze:
bniżany merc robi w Vicie solidny przegląd mocowań :-) Twarde to aż z krzyża dętka się robi. Na błoto ok, ale korzenie sosnowych borów i dziury w żwirówkach dają popalić.

Pełen profil opony i ciśnienie 1,6 atmosfery trochę pomaga :wink: Z drugiej strony w pracy z reguły się nie spieszę, "podziwiam" widoki wkoło, więc da radę. Przedtem dobite sprężyny generowały niezłe wstrząsy i wręcz dobijanie nadkoli 8) Pierwsze jazdy w terenie są pozytywnie odebrane przeze mnie :D


Mi te sprężyny w połączeniu z lasem urwały zaczep maski, mocowania obudowy mostu, górne śruby kangura i wyłoniły wiele luźnych śrub. :D Teraz mam czołg. Z zaspawanymi przegubami w piastach włącznie. :twisted: Pali benzyny tyż jak czołg ale kumpel już ma na składzie butlę na gaz 120l. Poszukam resztę do złożenia instalacji i wio :D

_________________
Blaszak gaźnikowy 93r. merc/felicja - błoto 24h/dobę 365 dni w roku...


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 8:37 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
Kto ma obniżony przedni most?
i springi od merca (te miękkie, nie pod wyciągarę)?
i dystanse na amortyzatorach 50mm?
przy oryginalnych wahaczach.

Chciałbym zasięgnąć opinii jak wytrzymują półosie przy tak obniżonych amortyzatorach.

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 8:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
Bez obniżania mostu półosie dają rade przy dystansie 3 cm wiec jak masz obniżony to bez problemu 5cm zniosą.

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
wtedy chyba nawet nie trzeba mostu obniżać

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
czy po zmianie tych amorków i sprężyn lepiej wam sie jeździ ? Lepszy komfort jest szczególnie po dziurach ? 8)

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Nie wiem czy to do mnie oytanie, ale dłuższy amorek zdaje egzamin. Generalnie nawet przed zmiana, komfort jazdy na serii a na tym co jest teraz wyrażnie się poprawił., kolega mający seryjną vitarke nie wierzył dopóki sie nie przewiózł moją.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
Pytanie było ogólne :P

Bo sam sie zastanawiam nie wiem czy tak powinno być że jak jeździcie po dziurach to trzepie was po nich ? bo ja cały latam w samochodzie mimo że ciśnienie opon na 1.6 etc ... dlatego pytam odnośnie małych liftów nawet

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
Jak dla mnie komfort jazdy się poprawił, a mam tylko wymienione sprężyny tył i przód
i tylne amortyzatory. Przednie są standardowe.

Felgi z ET ujemnym poprawiają komfort w koleinach.

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Napewno mniej trzepie jak na serii

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
galahad pisze:

Felgi z ET ujemnym poprawiają komfort w koleinach.

Dlaczego tak uwarzasz?

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
z tym że ja nie jeżdżę w terenie a jak zrobię mały lift to z tymi oponami nie będzie to ładnie wyglądało a terenowych nie założę bo nie jeżdżę wiec też tak jestem w kropce a poprawa komfortu jazdy i na koleinach i amortyzacji mnie jara 8)

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: ndz sty 30, 2011 11:37 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
na oryginalnych felgach i oponach 205 strasznie latałem w koleinach, a po wymianie na felgi ET -38... czy coś koło tego i opony 235 jest znacznie lepiej i nie lata na boki.

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2732 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl