suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 10:28 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 13, 2011 9:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
jak masz instalację z wtyskiem gazu to pewnie coś jest ze wtryskiwaczem albo źle dobrał dysze albo jest którys padnięty dobrze ,że nie kupiłaś od razu nowych cewek ...słów brakuje na tych speców


Na górę
Post: ndz lis 13, 2011 4:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 06, 2011 9:20 am
Posty: 14
@vaiker, instalacja to stag 300-4, wszystkie informacje i zdjęcia podeślę Ci na pw jutro lub we wtorek, dzięki.


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 5:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 06, 2011 9:20 am
Posty: 14
Witam.
Wrzucę fotki na forum, żeby wszyscy mogli ocenić. Jak będę u gazownika dodam zrzut mapy.Tak to wygląda.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 10:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
Pani Aniu nie wiem skąd PAni jest , ale znajdź PAni sobie dobrego gazownika , czasem warto jechać nawet 100km ale do dobrego bo to i tak wyjdzie taniej.
Można ten opis zamieścić tu http://lpg-forum.pl i poszukać - oni polecą , naprawdę dobrego gazownika.

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 10:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
Ania, skad Ty jestes ?


patrzac po sposobie montazu listwy wtryskowej to partaczem koles nie jest, chce zobaczyc mapy

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 6:24 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 06, 2011 9:20 am
Posty: 14
Właśnie, gazownik ma dobrą sławę, sporo znajomych w różnych autach u niego gaz zakładało i byli zadowoleni. O tym, że warto jeździć do dobrego mechanika wiem, odkąd mieliśmy Uazy (będzie już ponad 10 lat) jeździmy do mechanika w Krakowie. Jestem z okolic Zawiercia.


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 7:17 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
Czasem warto zmienić gazownika bo nawet dobry potrafi suzuk i toyot nie ogarniać, lub robi pomocnik :)

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 9:40 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
tzn ja powiem tak, z moja czarna pojechalem do megasuperzajebistego gazownika ktory robil auta moim paru kumplom w WYNALAZKACH ktore na prawde bylo trudno ogarnac, gazwonik zrobil dobrze, wogole bylem pierwszym druciarzem ktory zamontowal sobie sam butle pod autem zamiast baku a on byl na tyle spoko i ukladny ze dorobil reszte elektryki i orurowania, byl na tyle ok ze jak mu pokazalem ze si einteresuje to mi zaznaczyl w ksiazce ze moge sobie grzebawc w kompie gazowym, od tamtej pory osobiscie zamontowalem gaz w 5 autach i pojechalem do niego na sprawdzenie i zalegalizowanie, taki oto wporzo kolo, niestety po nabraniu praktyki zaczalem delikatnie poprawiac jego nastawy. nie moge powiedziec ze on zrobil zle, zrobil dobrze bo auto chodzilo ok, ale ja z czasem mialem coraz wiecej danych i moglem coraz lepiej to poustawiac, gazownik w 2 dni nie jest w stanie tego dokonac. inna bajka ze kumplowi ktory byl po mnie instalowac gaz speirdzielili instalacje. polegalo to na tym ze ja si epodlaczylem pod komp kumpla i nie pokazywalo nam danych z lambdy, kumpel si ejaral ze mu super auto chodzi na gazie i benzynie, sprawdzilem kabel od lambdy i sie okazalo ze prawdopodobnie praktykant tego instalatora wlutowal sie nie w kabel od lambdy tylko w EKRAN i zrobil zwarcie do sygnalu, pozornie wszystko dzialalo ok, po usunieciu usterki dopiero zaczelo wszystko dzialac idealnie, silnik mocniejszy, mniej palil i takie tam . . . check auta nic nie wykazywal

generalnie np w silniku j20a sa bardzo szybkie wtryskiwacze, czasy wtrysku rzedu 2 ms, dlatego trzeba montowac dobre wtryskiwacze gazowe, w silniku h20 wtryskiwacze juz sa od 4ms, nie wiem jak z silnikami j16

POKA MAPY !

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lis 22, 2011 10:04 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 06, 2011 9:20 am
Posty: 14
Sytuacja opanowana. Przyczyna była prozaiczna, ustawiono zbyt bogatą mieszankę, której silnik nie był w stanie przepalić, ponoć wchodził w tryb awaryjny i wtryskiwacze zwiększały dodatkowo dawkę paliwa, stąd opisane wyżej objawy i spalanie na poziomie 15 litrów w trasie. Teraz po skorygowaniu ustawień wszystko jest git. Dziękuję za zainteresowanie tematem i udzieloną pomoc.


Na górę
Post: ndz sie 12, 2012 5:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Anna pisze:
Witam.
Od września posiadam GV 1.6 16v 3d. Auto jest we wzorowym stanie z pełną książką serwisową. Problemy pojawiły się po założeniu instalacji gazowej (sekwencja STAG 300-4). Auto straciło na elastyczności czasami w przypadku przyśpieszania na 3 i 4 zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa (nagły spadek mocy). Także przy pokonywaniu wzniesień, normalnie osiągalnych na 5 biegu auto nagle traci moc, trzeba redukować i wyżej kręcić silnik na czwórce.


hmm ja podobne objawy mam na PB po założonym lifcie i na kapciach 235/75 R.15 autko straciło na mocy i pod niewielkie wzniesienie na 5 biegu spada z obrotów i muszę redukować na 4 bieg. A spaleniem to 13l -14l na 100 km masakra ;/

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: ndz sie 12, 2012 7:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
lenny pisze:
hmm ja podobne objawy mam na PB po założonym lifcie i na kapciach 235/75 R.15 autko straciło na mocy i pod niewielkie wzniesienie na 5 biegu spada z obrotów i muszę redukować na 4 bieg. A spaleniem to 13l -14l na 100 km masakra ;/

Coś za coś zawsze musi być. Załóż z powrotem seryjne kapcie to spalanie spadnie i moc na piątce wróci lub przywyknij do słabszego auta na 5-ce i pogódź się z 14-toma litrami na 100km :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl