To powiem że trudna sprawa raz mi się tak stało bo za szybko przełączałem we wszystkie strony od N do 4L Lock ale po Przytrzymaniu w pozycji N (trzymając mocno w lewo) wszystko wróciło do normy .
Teraz włączam napędy ostrożnie powoli koła na wprost ,sprzęgło i hamulec wciśnięty .
Można spróbować rozpiąć wtyczki od mechanizmu włączającego reduktor lub odłączyć akumulator i ponownie pooooowwwooolllliii próbować rozblokować napędy.
Niestety GV ddis i benzynowe to nie to co te stare Vitary gdzie mamy kontrolę nad zapinaniem napędów lewarkiem.
W starych mechanicznych wersjach Czujemy że zgrzytnie ale reduktor załączamy błyskawicznie w nowych GV trzeba powolutku trzymać się procedury bo zamiast wyłączenia reduktora okazuje się że mamy N Neutral

.
A próbowaliście w ogóle czy da się ruszyć , bo nie zawsze tryby pozwolą przełączyć reduktor .
Lewarkiem można przytrzymać a ten silniczek od wybierania w GV nie ma takiej siły należy powoli ruszyć.