suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 11:46 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 14, 2011 8:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 02, 2007 1:15 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam
POMOCY
Mam problem, zablokowały mi się napędy w pozycji 4H LOCK mrugają wszystkie kontrolki od napędów i wydziela się sygnał dźwiękowy - piszczy co kilka sekund, próba zmiany położenia przełącznika nic nie daje - zero reakcji. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem????

_________________
była Vitara cabrio 1,6 8V '92 LPG + BLOS, teraz GV II 1,9 DDIS 2006


Na górę
Post: śr gru 14, 2011 9:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
I jak tam Dałeś sobie radę .
Trzeba wcisnąć pedały hamulca i sprzęgła Przełącznik zmiany Reduktora przytrzymać w pozycji N i powoli wrócić do 4H .
Wyłączyć zapłon- włączyć ponownie silnik i powoli ruszyć do przodu .


Na górę
Post: śr gru 14, 2011 10:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
probowalem u siebie ale nei dziala ;}

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw gru 15, 2011 7:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 02, 2007 1:15 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kwidzyn
vaiker - Też masz zablokowane?
niestety u mnie też nie zadziałało

_________________
była Vitara cabrio 1,6 8V '92 LPG + BLOS, teraz GV II 1,9 DDIS 2006


Na górę
Post: czw gru 15, 2011 8:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
To powiem że trudna sprawa raz mi się tak stało bo za szybko przełączałem we wszystkie strony od N do 4L Lock ale po Przytrzymaniu w pozycji N (trzymając mocno w lewo) wszystko wróciło do normy .
Teraz włączam napędy ostrożnie powoli koła na wprost ,sprzęgło i hamulec wciśnięty .
Można spróbować rozpiąć wtyczki od mechanizmu włączającego reduktor lub odłączyć akumulator i ponownie pooooowwwooolllliii próbować rozblokować napędy.

Niestety GV ddis i benzynowe to nie to co te stare Vitary gdzie mamy kontrolę nad zapinaniem napędów lewarkiem.
W starych mechanicznych wersjach Czujemy że zgrzytnie ale reduktor załączamy błyskawicznie w nowych GV trzeba powolutku trzymać się procedury bo zamiast wyłączenia reduktora okazuje się że mamy N Neutral :shock: .

A próbowaliście w ogóle czy da się ruszyć , bo nie zawsze tryby pozwolą przełączyć reduktor .
Lewarkiem można przytrzymać a ten silniczek od wybierania w GV nie ma takiej siły należy powoli ruszyć.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl